En tarvitse miestä mihinkään.
Viihdyn yksin ja suosin vapaata liikkuvuutta. Muita?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tarvitse miestä mihinkään periaatteessa. Olin siksi sinkku vanhaksi asti, kunnes innostuin seksistä. Siihen tarvitsen miestä. Menin naimisiinkin, kun seksi oli niin hyvää. No miten on käynyt, mies on lopettanut seksin täysin, pari vuotta jo ollut täysin seksitöntä. Nyt minulla on sitten mies, jota en todellakaan tarvitse yhtään mihinkään, enkä saa seksiäkään. Kyllä olen vakavasti suunnitellut eroa.
🤣 Huvittaa nämä ihmiset jotka tarvitsevat ihmissuhteen pelkästään itsensä tyydyttämiseen elikkä sänkyhommiin ja mitään muuta virkaa sillä puolisolla ei ole.
Menit naimisiin muka seksin takia ja kun tulit vanhaksi ämmäksi niin miehellä ei enää noussut viisari. Tarvitset ihmisen vain omien tarpeidesi tyydyttämiseen ilman mitän tunteita eikä rakkauteen. Olet loppuelämäsi yksin sillä vanhana sun värkkiäsi naimiseen ei enää kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä ei olisi olemassa, sinuakaan ei olisi olemassa.
So what?
Vierailija kirjoitti:
Mistä piikit pystyssä, arvon vastaajat? Tarve on eri asia kuin oma halu. Tarpeet on loputtomia, ja sen vaan nyt näkee onko joku käyttämässä sua omiin tarpeisiin vaiko onko kyseessä oikeasti tutustumisen arvoinen tapaus jonka kanssa toimii ystävyys ja muu.
Olen sellainen että arvostan hyvää kontaktia ja kanssakäymistä.
Miksi myisin itseni halvalla? Pidän omasta rauhasta.
Hyvä Sinä!
En tarvitse minäkään enää. Ketään roikaletta en halua nurkkiini pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvin mieheni sillä en asuisi omakotitalossa ilmaan osaavaa miestäni jolta onnistuu ihan kaikki rakennus työt ja koneiden huollot jotta kaikki toimii kun meillä ei makseta ulkopuolisille huoltotöistä.
Minulla toimii aina ruohonleikkuri, kaivon pumppu kasteluun, ruoho trimmerit ja jotain vähänkin vaaraa aiheuttaviin miesten vehkeisiin en saa koskea ollenkaan eikä kiinnostakkaan. Saan käyttää vain naisille sopivia vaarattomia vehkeitä.
Voi näitä liittoja🙄
No itse ollut koko elämäni sinkku (35 v) ja tähänkin asti pärjännyt. Oishan se kuitenkin kiva kokea rakkaus ja seurustelu edes kerran elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä ei olisi olemassa, sinuakaan ei olisi olemassa.
Ja koska ap:llä on isä, hän tarvitsee myös nyt miehen elämäänsä? Aha.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäähän sitä tietysti sitten julistaa kaikille. Mikä on aloituksen pointti? Yhteisvoimin haukkua miehiä?
Eihän tuossa edes haukuttu miehiä. Älä viitsi olla noin yliherkkä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvin mieheni sillä en asuisi omakotitalossa ilmaan osaavaa miestäni jolta onnistuu ihan kaikki rakennus työt ja koneiden huollot jotta kaikki toimii kun meillä ei makseta ulkopuolisille huoltotöistä.
Minulla toimii aina ruohonleikkuri, kaivon pumppu kasteluun, ruoho trimmerit ja jotain vähänkin vaaraa aiheuttaviin miesten vehkeisiin en saa koskea ollenkaan eikä kiinnostakkaan. Saan käyttää vain naisille sopivia vaarattomia vehkeitä.
Onneksi sinulla on aikaa opetella vielä yhdyssanat, Jarmo. Ehkä ns. miehesi voi auttaa siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tarvitsee miehen pitääkseen naisen kurissa.
Siis nainen haluaa pitää jonkun toisen naisen kurissa, ja tarvitsee siihen miehen? Kuulostaa oudolta kuviolta.
Vain naisille sopivia vaarattomia vehkeitä... 😂
Kiitos!