Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
18.05.2024 |

Viihdyn yksin ja suosin vapaata liikkuvuutta. Muita?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja vedä nyt henkeä välillä..

Tiedätkö mikä ero on kuukautisilla ja vaihdevuosilla?

Kun naisella on kuukautiset hän voi vaikka tappaa miehen, mutta kun hänellä on vaihdevuodet, niin hän saa miehen haluamaan tappamaan itse itsensä.

Se on se juttu..

Vierailija
22/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ja muut feministit tarvitsevat miehiä elämäänsä. Heillä ei olisi mitään haukuttavaa puheenaihetta ja naisasialiike ja muut naikkosten hömppäkerhot olisivat tarpeettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitamattomia🤭

Vierailija
24/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Tai ehkä se johtuu siitä että löydän vain sellaisia joista ei ole mihinkään.

Vierailija
25/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin seksikumppanin, mutta nekin alkaa aina jossain vaiheessa haaveilemaan enemmästä. N46

Vierailija
26/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, ei mekään sinua kaivata 😂

Hei Pallopää-MIES-MÄN! Ai niid juu veri bädli bät ai äm öfreid ö lot. Veiting for juu ty kool mii. Bai bai häv ö nais dei!

Fak juu! Biats!

Vierailija
27/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikoja jolloin kukaan ei tarvitse ketään seurakseen ja välillä tulee tunne että olisi kiva helliä toista ihmistä .

Vierailija
28/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan voi pyöräillä vaikka takakumi onkin hieman tyhjä! 

Vierailija
29/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti pullollaan "no need man" meemejä missä itsenäinen nainen saa nenilleen. Ne on aika hauskoja 😅

Vierailija
30/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla naisillahan nykyaikaan on sekä munat, että pillu.

Ei ne tarte miestä siihenkään.

Vierailija
31/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kehittämät laitteen kyllä kelpaa sinulle....bkun et kerran miestä tarvi mihinkään niin älä käytä miesten kehittämiä laitteita tai paljastuu valehtelijaksi ja todellisuudessa tarvit miestä kehittämään sinulle välineitä

Vierailija
32/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sinulla silti asia mielessä kun päätit ihan tänne asiasta tehdä ilmoituksen. Eipä miehetkään kaltaisesia tarvitse joten win-win tilanne 

Vierailija
33/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
34/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä piikit pystyssä, arvon vastaajat? Tarve on eri asia kuin oma halu. Tarpeet on loputtomia, ja sen vaan nyt näkee onko joku käyttämässä sua omiin tarpeisiin vaiko onko kyseessä oikeasti tutustumisen arvoinen tapaus jonka kanssa toimii ystävyys ja muu. 

Olen sellainen että arvostan hyvää kontaktia ja kanssakäymistä. 

Miksi myisin itseni halvalla? Pidän omasta rauhasta. 

Vierailija
35/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään _tarvitse_, mutta yksi tärkeimmistä asioista elämässäni on rakas mieheni. Vähän sääli että valitset elää ilman rakkautta.

Vierailija
36/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tarvitse miestä mihinkään periaatteessa. Olin siksi sinkku vanhaksi asti, kunnes innostuin seksistä. Siihen tarvitsen miestä. Menin naimisiinkin, kun seksi oli niin hyvää. No miten on käynyt, mies on lopettanut seksin täysin, pari vuotta jo ollut täysin seksitöntä. Nyt minulla on sitten mies, jota en todellakaan tarvitse yhtään mihinkään, enkä saa seksiäkään. Kyllä olen vakavasti suunnitellut eroa.

Vierailija
37/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin ilman rakkautta? Voisin minäkin sääliä heitä joille rakkaus on se oma mies. Rakkautta on monenlaista. Kuten kosketustakin.

Ap

Vierailija
38/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvin mieheni sillä en asuisi omakotitalossa ilmaan osaavaa miestäni jolta onnistuu ihan kaikki rakennus työt ja koneiden huollot jotta kaikki toimii kun meillä ei makseta ulkopuolisille huoltotöistä.

Minulla toimii aina ruohonleikkuri, kaivon pumppu kasteluun, ruoho trimmerit ja jotain vähänkin vaaraa aiheuttaviin miesten vehkeisiin en saa koskea ollenkaan eikä kiinnostakkaan. Saan käyttää vain naisille sopivia vaarattomia vehkeitä.

Vierailija
39/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvin mieheni sillä en asuisi omakotitalossa ilmaan osaavaa miestäni jolta onnistuu ihan kaikki rakennus työt ja koneiden huollot jotta kaikki toimii kun meillä ei makseta ulkopuolisille huoltotöistä.

Minulla toimii aina ruohonleikkuri, kaivon pumppu kasteluun, ruoho trimmerit ja jotain vähänkin vaaraa aiheuttaviin miesten vehkeisiin en saa koskea ollenkaan eikä kiinnostakkaan. Saan käyttää vain naisille sopivia vaarattomia vehkeitä.

Minäpä asun kerros talossa ja huollan autoni ammatti liikkeessä ja renkaat vaihdatan rengas hotellissa. Ei tarvita lumi töitä eikä ruohon leikkuria.

Vierailija
40/51 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä asun kerros talossa ja huollan autoni ammatti liikkeessä ja renkaat vaihdatan rengas hotellissa. Ei tarvita lumi töitä eikä ruohon leikkuria.

Ollaan mekin asuttu kerrostalossa eikä kaivata enää ikinä sinne. Mikään ei ole ihaninta kun kesä aamulla astua ovesta ulos omaan puutarhaan. Ei tarvitse kodin ulkopuolisia harrastuksia kun ne harrastukset ovat kotona eikä tarvitse kauas lähteä. Aamu jumpan saa lumitöissä tai ruohon leikkuussa eikä tarvitse kauas lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän