Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestitetllyt 2kk Tinderissä

18.05.2024 |

Matchasin 2kk sitten Tinderissä mukavan oloisen nelikymppisen miehen kanssa ja olen siitä lähtien satunnaisesti, kuitenkin viikoittain viestitellyt. Hän ei ole vieläkään esittänyt treffikutsua. Itse en aio treffejä ehdottaa, sillä olen kuullut tältäkin palstalta vinkkejä, että naisen ei pidä kutsua treffeille vaan miehen pitää osoittaa kiinnostusta. Jännä nähdä, kuinka pitkään vielä viestitellään ennen kuin hän kutsuu treffeille , jos edes kutsuu. Mä en ainakaan saa mitään kicksejä siitä, että viestittelen näinkin pitkään tuntemattomien ihmisten kanssa. Mies siis asuu samalla paikkakunnalla minun kanssani ja hän kertoi, että on satunnaisesti käynyt treffeillä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit siis jonkun komean miehen sieltä ja sillä on tietenkin kuusi muuta naista joita se tapailee ja panee varmaan niitä myös. Selvä pelimies pettäjä seon mutta roikut mukana koska ulkonäkö on sinulle tärkeintä miehessä mutta joudut kilpailemaan miehen suosioista muitten naisten kanssa.

Vierailija
22/25 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että paljastat itsesi heti perässä vedettäväksi lapaseksi jolle pitää kaikki järjestää valmiiksi kun minkäänlaista oma alotteisuutta ei ole. Ihan vaan sen takia että mies tietää väistää luodin ettei se joudu sinun hyväksikäytettäväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Viime kesänä jaksoin kuukauden ajan viestitellä yhden miehen kanssa, kunnes poistin matchin, kun hän ei kutsunut treffeille .Alkuvuonna se sama mies tuli Tinderin korttipinossa vastaan uudelleen.

Ap

!

24/25 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä että paljastat itsesi heti perässä vedettäväksi lapaseksi jolle pitää kaikki järjestää valmiiksi kun minkäänlaista oma alotteisuutta ei ole. Ihan vaan sen takia että mies tietää väistää luodin ettei se joudu sinun hyväksikäytettäväksi

Mä olen kuullut sellaisia neuvoja, että naisen ei pidä kutsua treffeille vaan pitää odottaa että mies kutsuu.

Ap 

Vierailija
25/25 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viestitellyt yhen miehen kanssa reilusti yli vuoden, ei olla nähty. On pyytänyt treffeille.