Mies viestitetllyt 2kk Tinderissä
Matchasin 2kk sitten Tinderissä mukavan oloisen nelikymppisen miehen kanssa ja olen siitä lähtien satunnaisesti, kuitenkin viikoittain viestitellyt. Hän ei ole vieläkään esittänyt treffikutsua. Itse en aio treffejä ehdottaa, sillä olen kuullut tältäkin palstalta vinkkejä, että naisen ei pidä kutsua treffeille vaan miehen pitää osoittaa kiinnostusta. Jännä nähdä, kuinka pitkään vielä viestitellään ennen kuin hän kutsuu treffeille , jos edes kutsuu. Mä en ainakaan saa mitään kicksejä siitä, että viestittelen näinkin pitkään tuntemattomien ihmisten kanssa. Mies siis asuu samalla paikkakunnalla minun kanssani ja hän kertoi, että on satunnaisesti käynyt treffeillä.
Kommentit (25)
Hän lähinnä kyselee, että "miten loma mennyt?" Tai "mitä aiot tehdä viikonloppuna?".
Ap
Sillä on joku kierroksessa, pitää sua mahdollisena seuraajana. Tai on ujo ja pelkää pakkeja.
Se voi olla ihan miten vaan.
Joko tosi hitaasti lämpiävä tai pitää sua varalla. Haluaa leikitellä ja saa itselleen buustia pelkästään ajatuksesta sinusta joka on olemassa.
En lähtisi itsekään treffikutsua esittämään. Olen nainen.
Kuitenkin sen minkä tiedän, kiinnostunut mies etenee pommin varmasti. Osoittaa mielenkiinnon konkreettisesti puheilla ja myös tekoina jotka voivat alkuun hyvin pieniä tekoja.
Itsestäsi kiinni kauanko kissa/hiiri leikkiä haluat pitää.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi itsekään treffikutsua esittämään. Olen nainen.
Miksi et itse esittäisi treffikutsua?
Ap
Viime kesänä jaksoin kuukauden ajan viestitellä yhden miehen kanssa, kunnes poistin matchin, kun hän ei kutsunut treffeille .Alkuvuonna se sama mies tuli Tinderin korttipinossa vastaan uudelleen.
Ap
Olen ollut miesten kanssa viestittelyssä joka ei edennyt mihinkään. Siis ennen Tinderiä. Eräs mies oli innokas viestijä ja sanoi, että kun tulen joskus Helsinkiin, niin hän haluaa esitellä nähtävyyksiä. Sattui niin, että olin menossa kaverini kanssa sinne ja sanoin, että nyt olen silloin siellä. Kiva, ilmoittele sitten tarkemmin niin nähdään. Olimme siellä kolmisen päivää ja olisi ollut monta mahdollisuutta tavata. Aina olimme eri paikoissa, hän kerran jopa lähti kotoaan kun ilmoitin, että olen paikassa x. Sitten taas tulikin joku este jne. Kun tajusin, että ei ole todellakaan tapaamassa minua jatkoin silti leikkiä. Kun olimme jo bussissa tulossa kotiin hän laittoi vielä, että missäs olet, nyt voisin ehtiä. Sanoin, että voi voi, ikävä kyllä olemme matkalla jo kotiin, hyvää jatkoa. En enää muista yrittikö vielä viestitellä, itse en ainakaan hänelle enää vastannut.
Näitä oli useitakin miehiä, jotka vain jostaun syystä halusivst viestitellä eikä tavata. Näköjään samanlaisia on edelleen liikkeeellä.
Kerran juttelin vuoden miehen kanssa, joka ei halunnut tavata. Aluksi ajattelin kyse olevan ujoudesta. Jossain vaiheessa sitten tajusin, että ei hän mikään ujo ole, ainakaan niin ujo, ettäkö ei oikeasti pystyisi tapaamaan. Vetosi kiinteisiin, kun yritin muutaman kerran ehdottaa tapaamista ja sanoi, että kun kiireet helpottaa niin voidaan tavata. Koskaan hän ei kuitenkaan palannut asiaan kiireiden helpottaessa. Kertoi kuitenkin minulle usein, kuinka on ollut kavereiden kanssa tekemässä sitä sun tätä, eli ei hän oikeasti ollut kiireinen.
Mies kuitenkin oma-aloitteisesti laittelu viestejä ja panosti keskusteluun. En tiedä, mitä hän tuosta sai irti.
Ei se jouda sua näkemään kun vaimo ja lapset häiritsee tätä harrastusta.
Hakee ajankulua ja boostia.
Jos kiinnostaisi oikeasti ja olisit varteenotettava niin ei venaisi noin kauaa, tietenkään.
Kiinnostunut näyttää kiinnostuksen.
Iigor-"Christiiina" se vaan jaksaa tätä sinkkutrollaustaan.
Jos ette ole huomannut, niin välillä tuo trollitili haastaa itselleen riitaa "miehenä" - unohtaen loggautua ulos tililtään.
Joko mies on ujo eikä tiedä missä vaiheessa pitäisi nainen kutsua ulos, odottaa että sinä ehdotat treffejä tai pitää sinua varalla kun näkee muita tällä hetkellä. On kyllä tyhmä syy sulla olla ehdottamatta treffejä. Itse sovin treffit yleensä naisen kanssa 1-2 päivän sisällä mutta on niitäkin jotka ovat kerenneet minua eka kysymään eikä siinä ole mitään outoa ja yksi tuommoinen tapaus johti ihan suhteeseenkin. En tiedä miten muut miehet hoitavat asian mutta jos itsellä monta mielenkiintoista matchia niin valitsen yhden jota pääasiassa tavoittelen ja viestittelen enemmän ja muut ovat varalla ja laittelen pari viestiä päivässä koska miehenä nettideittailussa matchejä tulee sen verran harvempaa tahtia kuin naisilla että pakko pitää pyörät pyörimässä jos haluaa päästä usein treffeille.
Kosta sille miehelle? Jos ei ole kahteen kuukauteen kysynyt ulos, niin jatka keskustelua. Ja älä koskaan tapaa ko. miestä :)
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille miehelle? Jos ei ole kahteen kuukauteen kysynyt ulos, niin jatka keskustelua. Ja älä koskaan tapaa ko. miestä :)
naisen logiikka
"Mitä aiot tehdä viikonloppuna?" on treffikutsun pohjustusta. Vastaa, ettei sulla ole mitään erityistä ja kysy oisko hänellä jotain ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisen logiikka
Mitä naisen logiikkaa tuossa muka on? Mies saa ihan ansionsa mukaan, kun ei ole ymmärtänyt kysyä aikaisemmin ulos?
Jotkut on tinskussa vaan juttelemassa, tai testaamassa markkina-arvoaan ilman aikomustakaan tavata ketään. Jatka ap eteenpäin vaan, tuhlaat turhaa aikaasi.
Christiiina kirjoitti:
Hän lähinnä kyselee, että "miten loma mennyt?" Tai "mitä aiot tehdä viikonloppuna?".
Ap
Eikö mitä aiot tehdä viikonloppuna ole treffikutsun alustus ? Jos vastaat että ei suunnitelmia, että onko jotain mielessä niin saattaa hyvinkin tulla se varsinainen kutsu sitten .
Kukaan , joka olisi parin kuukauden viestittelyn jälkeen esittänyt treffikutsua?