Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei halua kanssani mitään vakavaa?

Vierailija
18.05.2024 |

Itse haluan vakavan suhteen enkä mitään kevyitä tapailu tai seksisuhteita. Ei kiinnpsta sellainen

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitat perustella poikkeuksilla omia todennäköisyyksillä. Se että joku on voittanut lotossa ei tarkoita että sinäkin voitat kun lottoat.

Voit jatkaa täällä ruikutusta ja uhriutumista, tai alkaa tekemään muutoksia sen eteen että olisit miehille viehättävämpi kumppani. Oma valinta.

Vierailija
42/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka valitset miehet sieltä hyvin tarkasti, tapailet vain komeimpia, hyvätuloisia ja koulutettuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda miehet ja ala elämään itsekseen.

Vierailija
44/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on vaan joku 10% ja ne menevät kuumille kiville. Loput sitten ovat jotain seksiaddikteja, eikä niistä ole kumppaneiksi.

Vierailija
45/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, Niimpä. Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....

En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.

Miten joku mies voi olla niin tyhmä, että luulee, että nainen haluaa nähdä peniksen?

Naiset kiihottuvat välittömästi nähdessään peniksen.

Vierailija
46/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, Niimpä. Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....

En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.

Miten joku mies voi olla niin tyhmä, että luulee, että nainen haluaa nähdä peniksen?

Ehkä miehelle ei ole tärkeää, että haluaako nainen vai ei. Jos haluaa, niin se on plussaa.

Eivät kaikki miehet elä elämäänsä miettien sitä, että miten voisivat enemmän miellyttää jokaista naista. 

Vierailija
47/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kovin monia muitakaan lopulta. Kuinka montaa miestä olet tapaillut?

Eron jälkeen nyt 4:ttä

Ap

Olet siis antanut pillua 4 miehelle?

Vierailija
48/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 v miehet haluavat nuorempia naisia ja 40-50 v naisista on täten ylitarjontaa. Ylitarjontaa sitten käyttävät hyväkseen pelimiehet. Itse olen jo tämän vuoksi luopunut toivosta löytää hyvä mies parisuhteeseen. Olen yli-ikäinen.

Vierailija
49/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiihottuvat välittöm

No ei todellakaan kiihotu, sehän on helv..n ruma.

Vierailija
50/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitat perustella poikkeuksilla omia todennäköisyyksillä. Se että joku on voittanut lotossa ei tarkoita että sinäkin voitat kun lottoat.

Voit jatkaa täällä ruikutusta ja uhriutumista, tai alkaa tekemään muutoksia sen eteen että olisit miehille viehättävämpi kumppani. Oma valinta.

Mitä ihmeen muutoksia? Ap vaikuttaa fiksulta ja huolitellulta.

51/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla AP omia lapsia? Jos on niin minkä ikäiset?

Vierailija
52/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyistä suhteista voi muodostua vakava suhde. Näin se useimmiten on. Harva suhde alkaa vakavasti :)

Vierailija
53/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 21 ( joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)

Yksi vielä avoin tapaus 

Kuulostaa kamalalta karjamarkkinalta. Onneksi en ole missään Tinderissä.

Joo ei Tinder ole mikään herkkäsieluisten naapurintyttöjen paikka. Kovikset pärjää siellä. Mulla on esimerkiksi hyvin päämäärätietoinen ja voi sanoa aika kylmäkiskoinen, huippukoulutettu lapsuuden kaveri, joka kehuu kovasti Tinderiä. Uskon hyvin, että hänen kaltaiset tykkää tuollaisesta ihmispelistä. 

Hän saa kyllä helposti seuraa tosielämässäkin (kuten kovikset aina), mutta miksi nähdä vaivaa, kun voi tilata miehiä kotiin? 

Minä en voisi edes kokeilla Tinderiä. Olisin varmaan heti hirttosilmukkaa öljyämässä.

Vierailija
54/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ile kyse, vaan piiniksen kuvalla on tarkoitus osoittaa, että tämä on se mitä nainen tulee saamaan, ei muuta.

Minulle riittää jo se se, että mies on profiilikuvassa yläruumis paljaana. Ei jatkoon. En itsekään heruttele kehollani. Ystävällinen hymy on ainoa asia, mitä viestitän kuvalla.

Vierailija
55/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vakavan suhteen. Miksei naiset halua mitään vakavaa. Olen muutamia naisia tavannut ja kaksi ilmoitti että haluavat vaan hauskanpitoseuraa ja seksiseuraa. Yhtä naista tapailin vuoden ajan ja luulin että haluaa vakavan suhteen mutta ei halunnutkaan.

T: sinkkumies 40

Vierailija
56/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on niitä pelimiehiä jotka haluaa naisen sänkyyn ja sitten kehuskelevat kavereilleen siitä. Vakavan suhteen haluavia on vähän eikä ne ole ulkonäöltään sellaisia joiden kanssa naiset haluaa parisuhteen.

Vierailija
57/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kolme ämpäriä, nämä ämpärit muuttuvat iän myötä:

1. Ei

2. Hupikäyttöön

3. Vaimomatsku

Oot sen verran iäkäs, että tuon ikäisten miesten vaimomatsku-ämpäri on todella pieni. Ne jotka vaimoja etsii, etsii usein myös lapsientekoon mahdollisuutta, johon olet jo liian vanha. Biologia on vaan mikä se on. Se ryhmä miehiä joilla on nuo olleet prioriteetteina parin valinnassa on valtaosin avioituneet jo, joten survivorship-vääristymällä päädyt melkein kaikkien saatavilla olevien miesten 2. ämpäriin.

Paras mahdollisuutesi löytää pitkäaikainen parisuhde on semmoisen kanssa joka ei ole semmoisessa koskaan ollut, valitettavasti nämä miehet ei luultavasti ole niitä joita itse haluat kumppaniksi.

Olet myös hieman tukeva, jos saat 15kg pois, niin mahdollisuutesi kymmenkertaistuu. Kannattaa miettiä.

Brutaalia kam

Mikä on survivor-vääristymä?

Minusta tää oli ihan pätevä vastaus. Ylipainoa on, mutta jos päätät parantaa mahdollisuuksia ja laihduttaa, niin kannattaa laihduttaa hyvin hitaasti ja vähän tai tapahtuu järkky rupsahdus. Yhden tällaisen tapauksen tiedän, en tunnistanut, hän laihtui nopeasti 30-40 kg (oli vain lievästi ylipainoinen) ja tässä iässä 50+ se on 30v. ikää lisää eli olisin arvioinut hänet n 70-vuotiaaksi. 

Vierailija
58/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskuvien lähettäjät hakevat ihan muuta kuin naisen halua, sehän on kiusaamista ja uhkailua eli väkivaltaa.

Vierailija
59/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat piparia niin tietenkään et saa muuta kuin hauskanpitoa. 

Vierailija
60/110 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jotkut naiset vaan ovat vaimomateriaalia, ja toiset eivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi