Miksi miehet ei halua kanssani mitään vakavaa?
Itse haluan vakavan suhteen enkä mitään kevyitä tapailu tai seksisuhteita. Ei kiinnpsta sellainen
Kommentit (110)
Ap on ilmeisesti töissä julkisella sektorilla, joten kaikki yksityisen sektorin miehet ovat järkeviä kiertäen kaukaa tai hankkivat ennemmin oikean kotirouvan. Näin Ap joutuu tyytymään julkisen sektorin miehiin, eli kahden julkisen sektorin työntekijän pariutuessa tilanne on sama kuin kaksi sosiaalitoimen tuilla elävää olisi kimpassa.
Tässä minun arvuuttelujani:
- Suurin osa ikäisistäsi parisuhdekelpoisista miehistä on varattuja, jäljellä on toisella kierroksella olevia, jotka voivat etsiä vain kevyttä seksiseuraa eivätkä halua vakisuhdetta.
- Tinderistä etsitään usein seksiä, mutta jos nainen on tosi kaunis ja mukava, niin tilanne on sama kuin muulloinkin, että useimmat miehet haluavat myös seurustella. Tavallinen nainen voi olla mukava, mutta ulkonäkö ei tähän riitä, joten kehotan parantamaan sitä.
Mielipiteeni perustuu vain pariin tuttavaan, jotka Tinderissä olivat. Molemmat ovat poikkeuksellisen kauniita naisia, toinen heistä löysi samanlaisen miehen kuin exänsä eli miljonäärin (enemmän kuin yksi miljoona, vaikkei kukaan tätä tietenkään uskokaan). En tunne tarkemmin tätä uutta miestä, että onko hänessä jotain ns. vikaa, mutta erittäin menestynut kaveri kuitenkin kyseessä.
Kehotan sinua panostamaan ulkonäköön eli hiukset, iho, paino kuntoon, tyyli kuntoon (naisellinen, laadukas pukeutuminen, edustava meikki) - näissä on puutteita, jos seuraa ei löydy. Vaaleat pitkät hiukset ja pisamat kuulostavat tosi hyvältä peruspaketilta joten osaatko korostaa vaaleuttasi ja ihoasi oikein? Ovathan hiuksesi hyväkuntoiset ja laitetut, jotta ne näyttävät paksuilta ja vahvoilta? Onko ihosi hoidettu ja hehkeä?
Vahva silmämeikki kannattaa unohtaa, punainen huulipuna ja hyvin ohut meikkivoide, pitkät ja huolitellut kynnet, rannekoruja ja nilkkakoruja, pyri näyttävään tyyliin, jossa sinut huomataan. Korkkarit ehdottomasti. Painokaan ei ole niin tärkeää kuin naisellisuus, siitä miehet pitävät.
Et juurikaan kertonut millaista miestä etsit, joten annoin edellä yleisen ohjeen. Ymmärrän, jos tuntuu vaikealta, jos tyylisi on enemmän tunika ja marimekko. Voi olla, että et halua tinkiä piiruakaan omasta tyylistäsi ja se on ihan ok. Mutta sitten on hyväksyttävä, ettei seuraa niin helposti löydy, kannattaa ehkä enemmän panostaa kumppanin etsimiseen muualta kuin Tinderistä. On tietysti olemassa eräjormia, jotka väittävät pitävänsä meikittömistä ja sukupuolettomasti pukeutuvista naisista, joten jos sellaisen haluat, niin tyyli sen mukaiseksi. Panosta TInder-ilmoitukseen, ettei se ole tusinakamaa.
Sitten ovat henkiset asiat. Minun elämänkokemukseni mukaan pitää olla hyvin tarkka itsestään ja asettaa selvät rajat miehille. Monen ongelma on se, että ovat aivan liian kilttejä, jolloin päädytään ö-luokan miesten dumppaamiksi. Älä aseta rimaa alhaalle vaan ylemmäksi, sen jälkeen valikoit itse miehiä heidän käytöksensä perusteella. Asenne on väärä, jos valitat, että miehet, joista et edes oikeasti kiinnostunut ovat sinut dumpanneet.
Olen 48 vuotias, ja harrastan urheilua 4-5 krt viikossa. Kroppa on timmi. On hiusten pidennykset ja tuuhennokset, ripsipidennykset, valkaistut hampaat, ja pitkät, huolletut kynnet.
Käyn säännöllisesti kosmetologilla joten hyvä iho. Olen tarkka ruokavaliosta joten olen hoikka ja siro.
Minulla on silinkonirinnat (D-kuppi) ja vatsaan on tehty kiristys ja rasvaimu.
Miehiä riittää liikakin, minä olen se nainen johon miehet ihastuvat. Nyt parisuhteessa onnellisesti.
Olen pankissa asiantuntija joten oma talous kunnossa ja en ole tyhjäpää. Harrastuksena urheilu, lukeminen ja ruoanlaitto. Olen erittäin hyvä kokki ja sängyssä kyltymätön. En ole ikinä ollut sinkku vaan aina parisuhteessa.
Valitettavasti totuus on se, että jos on riittävän kaunis ja mukava nainen joka rakastaa seksiä ei tarvitse olla sinkkuna.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 ( joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Saiko kaikki ahteria?
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun arvuuttelujani:
- Suurin osa ikäisistäsi parisuhdekelpoisista miehistä on varattuja, jäljellä on toisella kierroksella olevia, jotka voivat etsiä vain kevyttä seksiseuraa eivätkä halua vakisuhdetta.
- Tinderistä etsitään usein seksiä, mutta jos nainen on tosi kaunis ja mukava, niin tilanne on sama kuin muulloinkin, että useimmat miehet haluavat myös seurustella. Tavallinen nainen voi olla mukava, mutta ulkonäkö ei tähän riitä, joten kehotan parantamaan sitä.
Mielipiteeni perustuu vain pariin tuttavaan, jotka Tinderissä olivat. Molemmat ovat poikkeuksellisen kauniita naisia, toinen heistä löysi samanlaisen miehen kuin exänsä eli miljonäärin (enemmän kuin yksi miljoona, vaikkei kukaan tätä tietenkään uskokaan). En tunne tarkemmin tätä uutta miestä, että onko hänessä jotain ns. vikaa, mutta erittäin menestynut kaveri kuitenkin kyseessä.
Kehotan sinua panostamaan ulkonäköön eli hiukset, iho
Hyvä viesti. Kerrankin järkeviä, maanläheisiä ja käytännöllisiä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 vuotias, ja harrastan urheilua 4-5 krt viikossa. Kroppa on timmi. On hiusten pidennykset ja tuuhennokset, ripsipidennykset, valkaistut hampaat, ja pitkät, huolletut kynnet.
Käyn säännöllisesti kosmetologilla joten hyvä iho. Olen tarkka ruokavaliosta joten olen hoikka ja siro.
Miehiä riittää liikakin, minä olen se nainen johon miehet ihastuvat. Nyt parisuhteessa onnellisesti.
Olen pankissa asiantuntija joten oma talous kunnossa ja en ole tyhjäpää. Harrastuksena urheilu, lukeminen ja ruoanlaitto. Olen erittäin hyvä kokki ja sängyssä kyltymätön. En ole ikinä ollut sinkku vaan aina parisuhteessa.
Valitettavasti totuus on se, että jos on riittävän kaunis ja mukava nainen joka rakastaa seksiä ei tarvitse olla sinkkuna.
"Valitettavasti totuus on se, että jos on riittävän kaunis ja mukava nainen joka rakastaa seksiä ei tarvitse olla sinkkuna"
Mitä valitettavaa tuossa on 😂? Ihan päivänselvä asiahan se on että kaunis ihminen on aina haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, Niimpä. Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....
En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.
Miehenä, joka ei koskaan ole lähetellyt elimestään kuvia, liityin aikoinaan Tinderin innokkaana ja sillä mielellä, että pääsee tutustumaan uusiin naisiin(tai ennemminkin naiseen). No olih
Noin puolet tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan mätsejä. Sinä ilmeisestikin kuulut tähän ryhmään. Mutta ainakaan et ole yksin ongelmasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, mutta silarit ja rasvaimu sekä kiristykset eivät kelpaa varakkaille, akateemisille laatumiehille. Vain luomua.
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskäään mitään teippihiuksia, ei, mieluummin ohuemmat hiukset kuin tekohiukset tai minkäänlaiset teko-osat muutenkaan. Ne ovat wt, aina.
Antamiesi tietojen perusteella on aika vaikeaa arvioida mikseivät miehet halua sinua. Mutta luulen että jos näkisin sinut, niin pystyisin kyllä hetkessä päättelemään missä ongelma on.
En mä tiedä kait mä sitten olen todella ruma. Ei mulla ole rahaa rasvaimuihin tai pidennyksiin ja rakennekynsiin että kelpaisin. Kummaksi mennyt maailma. Kaveri sanoi että nää miehet saisi olla tyytyväisiä että pääsee kanssani treffeille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä kait mä sitten olen todella ruma. Ei mulla ole rahaa rasvaimuihin tai pidennyksiin ja rakennekynsiin että kelpaisin. Kummaksi mennyt maailma. Kaveri sanoi että nää miehet saisi olla tyytyväisiä että pääsee kanssani treffeille.
Ap
Kaveris kertoo vain valkoisia valheita.
Ruma olet eikä sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tää kommentti tekee tosi hyvää mun itsetunnolle!
Ap
Voisiko luonteestasi johtua että miehet eivät halua mitään vakavampaa. En lähde nyt olettamaan tämä tarkemmin koska en tiedä mitään sinusta, mutta muutaman treffin aikana ehtii kyllä huomata jos toisen luonne on sellainen joka ei ole jatkon kannalta sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Kaveri sanoi että nää miehet saisi olla tyytyväisiä että pääsee kanssani treffeille"
Ja siitä huolimatta ne miehet eivät halunneet sinua. Kaverisi mielipiteellä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tää kommentti tekee tosi hyvää mun itsetunnolle!
Ap
Lidlissä olis tarjouksessa XXL herkkuja.
Olet vähän pullava ja vaginan lihaksistossakin on toivomisen varaa.
Höpöhöpö näiden kommenttien kanssa! Minun äitini 65v löysi n. viisi vuotta sitten parisuhteen ja heillä menee edelleen ihanasti. Tapasivat urheilutapahtumassa. Äitini on hauska ja vähän pyylevä mutta niin on mieskin. Uskon, että AP löytää kyllä kumppanin kun keskittyy mielekkäisiin ja itseä kiinnostaviin asioihin. Kaikki tinderit on ihan todellisuudesta vieraantuneita.
100% tämä.