Miksi miehet ei halua kanssani mitään vakavaa?
Itse haluan vakavan suhteen enkä mitään kevyitä tapailu tai seksisuhteita. Ei kiinnpsta sellainen
Kommentit (110)
Olet valinnut olla mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa joka haluaa tarjota sinulle vakituisen parisuhteen. Etkä ole yksin. Sama syy taitaa olla kaikilla sinkuilla, niin miehillä kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olin koulutetumpi kuin nää miehet
Ap
Äijillä heikko itsetunto. Ehkä vaan yrität liikaa? Mä en oikein usko Tinderin voimaan. Onko sulla jotain harrastuksia, tai mielenkiinnon kohteita, joissa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä? Joku seuramatka?
No sulla on ainakin 25 kiloa ylipainoa näin ensi alkuun. Se karsii miehiä kuin myrskytuuli puita.
Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 ( joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Sääliksi käy myös niitä miehiä. Hekään eivät ole saaneet sellaista naista parisuhteeseen, jonka kanssa haluaisivat seurustella. Ronkelit runkkaa, luuserit jankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen sama ongelma kuin inceleilläkin:
Et kelpuuta suhteeseen niitä jotka saisit.
Ja se on ihan ok. Jokainen voi elää katkeroitumatta myös sinkkuna.
Sanoinko että yritän niitä parhaimpia miehiä? Ei kyllä mä tiedän ettei mahkuja niihin. Miten huonoja miehiä pitää yrittää. Mä en halua että on pitkää partaa, on reippaasti ylipainoinen, pukeutuu siististi, ei ole täynnä tatuointeja, ei pitkiä hiuksia. Osaa jutella. On puheliaampi kuin itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olin koulutetumpi kuin nää miehet
Ap
Miehiä ei sinun koulutus kovinkaan usein kiinnosta. Tätä naiset eivät tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan nätti, 170cm, 80kg, pitkät hiukset, vaalea, pisamia, 46v,nainen, pidän huolta itsestäni. Koulutettu mutta nyt en ole töissä tällä hetkellä . Enkä edes etsi mitään 9-10 miehiä vaan jätän ne muille. Mulle on pakit antanut kaljuhko, hieman ylipainoinen mies. Erittäin hoikka ja pitkä mies jokaei ollut mikään lahja naisille mitä varmaan itse luulee. Eli en edes yritä komeimpia
Ap
Heti valheella aloitit,46-ei ole nelikymppinen,olet 45;n
Mä oon myös sellanen jota lähestytään vain "se" mielessä ja kokeillaan josko lohkeaa. Pelimiehet yrittää vähän aikaa ja sitten katoaa. Suhdetta haluavia miehiä en kiinnosta. En osaa sanoa miksi. En ole ikinä seurustellut ja olen 27 vuotias.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 ( joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Mieti moni mies ei pääse treffeille koskaan. Madalla hieman tasoa. Ja eikös Tinder ole vähän kevyemmän treffailun alusta?
Joo, tuo Tinderi ei ole niitä mieltä ylentävimpiä paikkoja etsiä seuraa. 1% kummastakin sukupuolesta saa 99% kontakteista, lopuista 90% pettyy ja loput pahoittaa mielensä. On toki muitakin seuranhakupalveluita, mutta jos tuollainen oikean kumppanin etsintä ei tuota siellä tulosta, niin aika moni on löytänyt kumppanin harrastuksen kautta. Eli karrikoiden, menet siihen paikalliseen kiipeilyseuraan tai mikä nyt kiinnostaakin ja ole mukana ainakin vuosi. Tutustut porukoihin. Jos ei kumppania löydy, niin ainakin on ollut mielekästä tekemistä. Saatat jopa saa uuden ystävän, sille on jopa 50% mahdollisuus.
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Yksi vielä avoin tapaus
Kuulostaa kamalalta karjamarkkinalta. Onneksi en ole missään Tinderissä.
yllä varmasti monet miehet haluavat kanssasi vakavaan suhteeseen. Ainakin sellaiset, joilla on kyseessä vakavat oleskelulupaongelmat tai vallan kansalaisuuden saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo Tinderi ei ole niitä mieltä ylentävimpiä paikkoja etsiä seuraa. 1% kummastakin sukupuolesta saa 99% kontakteista, lopuista 90% pettyy ja loput pahoittaa mielensä. On toki muitakin seuranhakupalveluita, mutta jos tuollainen oikean kumppanin etsintä ei tuota siellä tulosta, niin aika moni on löytänyt kumppanin harrastuksen kautta. Eli karrikoiden, menet siihen paikalliseen kiipeilyseuraan tai mikä nyt kiinnostaakin ja ole mukana ainakin vuosi. Tutustut porukoihin. Jos ei kumppania löydy, niin ainakin on ollut mielekästä tekemistä. Saatat jopa saa uuden ystävän, sille on jopa 50% mahdollisuus.
Ja nyt on kesä! Ei muutakuin terassille, puistoihin, rannalle, baariin ja konsertteihin kaikki sinkkumiehet ja naiset.
Miehillä on kolme ämpäriä, nämä ämpärit muuttuvat iän myötä:
1. Ei
2. Hupikäyttöön
3. Vaimomatsku
Oot sen verran iäkäs, että tuon ikäisten miesten vaimomatsku-ämpäri on todella pieni. Ne jotka vaimoja etsii, etsii usein myös lapsientekoon mahdollisuutta, johon olet jo liian vanha. Biologia on vaan mikä se on. Se ryhmä miehiä joilla on nuo olleet prioriteetteina parin valinnassa on valtaosin avioituneet jo, joten survivorship-vääristymällä päädyt melkein kaikkien saatavilla olevien miesten 2. ämpäriin.
Paras mahdollisuutesi löytää pitkäaikainen parisuhde on semmoisen kanssa joka ei ole semmoisessa koskaan ollut, valitettavasti nämä miehet ei luultavasti ole niitä joita itse haluat kumppaniksi.
Olet myös hieman tukeva, jos saat 15kg pois, niin mahdollisuutesi kymmenkertaistuu. Kannattaa miettiä.
Brutaalia kamaa, mutta näin se menee. Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Ei
2. Hupikäyttöön
3. Vaimomatsku
Oot sen verran iäkäs, että tuon ikäisten miesten vaimomatsku-ämpäri on todella pieni. Ne jotka vaimoja etsii, etsii usein myös lapsientekoon mahdollisuutta, johon olet jo liian vanha. Biologia on vaan mikä se on. Se ryhmä miehiä joilla on nuo olleet prioriteetteina parin valinnassa on valtaosin avioituneet jo, joten survivorship-vääristymällä päädyt melkein kaikkien saatavilla olevien miesten 2. ämpäriin.
Paras mahdollisuutesi löytää pitkäaikainen parisuhde on semmoisen kanssa joka ei ole semmoisessa koskaan ollut, valitettavasti nämä miehet ei luultavasti ole niitä joita itse haluat kumppaniksi.
Olet myös hieman tukeva, jos saat 15kg pois, niin mahdollisuutesi kymmenkertaistuu. Kannattaa miettiä.
Brutaalia kam
MUtta onhan mua lihavammatkin naiset pariutuneet? Enkä edes koe olevani todella lihava. Koko ajan parisuhteita menee rikki ja vapautuu sinkuksi miehiä sekä naisia. En halua niitä komeita joita kaikki haluaa
Ap
Mulla on teille viesti ,erot ja uudet kumppanit,erot,olette epäonnistuneita ,paitaa vaihtamalla homma ei pelaa,ikuinen onnen etsimisen kierre ja siinähän se monttu jo odottaa,ei ole saatu aikaseksi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
1. Ei
2. Hupikäyttöön
3. Vaimomatsku
Brutaalia kam
Iäkkäämpi tietysti etsii samanikäistä tai vanhempaa miestä, jolla lapset jo tehty ja lähes aikuisia. Silloin on käytössä ämpäri nro 3 eli etsitään sitä vaimoa eläkepäiviksi ja kumppaniksi esim.matkusteluun.
Koska et ole riittävän hyvä nainen suhteeseen.