Miehenä pariuhdemarkkinat on ahdistava paikka ja tulee riittämättömyyden tunne aina.
Naiset vaativat ihan liikoja, se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille.
Naiset ei vaan ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla rikkaita lentäjälääkäreitä eikä kaikki miehet ole niitä mieskarkkeja eli veistoksia.
Miksi tää on menny näin sairaaksi? Mikä on saannu naiset luulemaan itsestään liikoja kun todellisuudessa kauniita naisia on varmaan max 20% naisista?
Kommentit (126)
On ne aika metkoja nuo ylipainoiset naiset, kun niistä jaksetaan aina jauhaa eikä muusta :)
Hahah, musta on aina hauskaa, miten nämä tavalliset kivat miehet valittaa siitä, että naisten vaatimukset miesten suhteen on liian korkeat, ja siksi tavismiehet joutuvat tyytymään niihin huonompiin naisiin, kuten lihaviin, rumiin ja yksinhuoltajiin.
Minä olen mukava mutta reilusti ylipainoinen nainen, enkä todellakaan ottaisi AP:n kaltaista ruikuttajaa riesakseni, vaikka hän olisi maailman viimeinen mies 😬 miehen ei tarvitse olla mikään malli, vaan juuri MINULLE sopiva kumppani etenkin tunnetasolla.
Katsos nyt AP, kun edes me läskit ei kelpuuteta tuollaista ruikuttajaa.
Provohan tämä toki taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset ei miehen tasoa määritä koska naiset yliarvioi oman tasonsa, tästä on ihan tutkittua tietoa ja tämän huomaamme ihan arkielämässä myös. Naiset luulevat olevansa paremman näköisiä mitä ne oikeasti on ja miksi muuten ylipainoiset naiset väittää usein olevansa normaalipainoisia?"
Ei naisten tarvitse miehen tasoa sen kummemmin määrittää, naiset vain päättävät kelpaako mies. Jos ei kelpaa, on turha tulla listan kanssa selittämään, että näillä ominaisuuksilla pitäisi irrota tietyntasoinen nainen.
Eivätkä naiset yliarvioi omaa tasoaan. Yksikään pyllerö ei selviä nyky-yhteiskunnassa kuulematta olevansa ruma ja kelvoton. Naiset ovat täysin perillä siitä, miltä näyttävät, silmät ja peili toimivat myös niillä, joilla on xx-kromosomisto. Jos ylipainoinen nainen hakee parasta mahdollista kumppania, turha siitä on kimmastua, niinhän miehetkin tekevät.
Miehet pörrää nuorten kaunottarien ympärillä omasta iästään ja ulkonäöstä riippumatta ehdotellen kaikkea pikapanosta avioliittoon.
No mikä sua sitten estää kouluttautumasta lentäjälääkäriksi? Suomessa tuo on osittain ilmaista tai vähintään edullista. Hae nyt ihmeessä opiskelemaan noita aloja niin naisia sitten tulvii ovista ja ikkunoista.
Ehkä tosiaan on menossa jonkinlainen evoluution karsinta. Aikaisempien sukupolvien naiset on kasvatettu siihen, että mies täytyy saada. Sitten on otettu mies, joku siitä kotikylästä yleensä. valikoimaa on ollut ehkä kolme koko nuoruuden aikana, eikä niistä kolmesta kukaan ole välttämättä ollut hyvä mies millään mittarilla, mutta muitakaan ei ole ollut. Ja mies on kuulunut ottaa. Sitten on saatu lapsia sen kanssa ja väestö on kehittynyt.
Nyt sitten on tilanne, että naiset pärjää ilman miestä. Ketään ei enää painosteta parisuhteeseen tai lastenhankintaan, vaan kouluttautumaan ja tekemään itse itselleen hyvän elämän. Tietenkään tilanteessa, jossa jo elät ilman miestäkin mielekästä elämää, ei oteta riesaksi jotain mitä sattuun äijää joka tuo elämään lähinnä vain vaivaa ja kaikkea ikävää. Tilanne on sillä tavalla muuttunut.
Edelleen parisuhdetta pidetään tavoittelemisen arvoisena, mutta ei niin paljon, että huonontaisit omaa elämääsi sen vuoksi.
Miehet taas edelleen tarvitsisivat naista. Kiskomaan pois sieltä tietokoneelta ja elämään. Onhan se surku, mutta ei ketään voi velvoittaa yhteen näiden tarvitsevien miesten kanssa.
Kyllä on naisia, joille riittää vaatimattomampikin elämä kunhan mies on mukava ja huomioi naista enkä nyt tarkoita rahallista huomioimista.
Moni mies hermostuu helposti ja tiuskii helposti, sellaista en halua kotiin.
En kyllä haluaisi miestä joka tykkää minusta vain hoikkana. Ei se ole mitään rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa.
Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.
Vinkuvanku luonteesi tekee sen , että olet alemman tason mies.
Ap ja kaikki muut ulisijamiehet- tasosi on se, minkälaisen naisen onnistut saamaan. Jos se on ruma ja läski, niin se on tasosi. Jos et siitä pidä,niin se on voi voi.
Kyllä ne siitä rupsahtaa ja joutuvat tyytymään siihen kenelle kelpaavat, dont worry. Sen takiahan av-mammat ovat niin pahalla tuulella, kun on kilometrilukema täynnä.
Se, että on ylipainoinen ei tarkoita, että nainen on ruma. Tiedän useita ylipainoisia naisia jotka ovat kasvoiltaan oikeasti kauniita.
Itse olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta en mä syty reilusti ylipainoisista miehistä. Ei voi mitään. Pieni ylipaino ei haittaa. Mä olen kuitenkin pudottamassa painoa, mutta enpä kyllä huolisi normaalipainoisenakaan ap:n kaltaista ulisijaa jolle ei mene millään jakeluun, että suurin osa naisista etsii ihan tavallista miestä.
Mulle kelpaa erittäin hyvin tavallinen duunarimies joka on luotettava, uskollinen, rehellinen ja huomioon ottava. Ei tarvitse olla mikään kreikkalainen jumala vaan ihan tavallinen mies. Kuitenkin sellainen joka miellyttää mun makua ja mä päätän itse mikä se mun maku on.
Vierailija kirjoitti:
On ne aika metkoja nuo ylipainoiset naiset, kun niistä jaksetaan aina jauhaa eikä muusta :)
No tämä. Ei kukaan pakota ottamaan ylipainoista naista. Itse olen vielä ylipainoinen nainen enkä kyllä ole tarvinnut ketään pakottaa olemaan mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rupsahtaa ja joutuvat tyytymään siihen kenelle kelpaavat, dont worry. Sen takiahan av-mammat ovat niin pahalla tuulella, kun on kilometrilukema täynnä.
Sen takia av palsta on joka päivä täynnä näitä incel miesten uliketjuja, kun ne ei kelpaa kenellekään😅
AP: ``se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille. ``
AP: ``Ansaitsen kyllä paremman naisen, oma tasoni on keskitasoa eli naisen tulee olla ulkonäöllisesti keskitasoa eli naapurintyttö look riittää.``
Miksi ihmeessä ap kantaa huolta rumien, lihavien naisten kiinnoatuksen kohteista ja haluamisista, kun rumat, lihavat naiset eivät hänelle itselleen kelpaa? Onko ap jotenkin sairas päästään?
Jokainen ylipainoinen ei ole ruma.
Jokainen ruma ei ole ylipainoinen.
Katkera ihminen on sisältä ruma.
Sille ei ole, mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa.
Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.
Eli insinööri? Välitön punalippu! 😱
Mikä vika insinööreissä? Pääsevät urallaan hyvälle tulotasolle. Yleensä kateelliset elämänkoululaiset huutelee, etteivät huolisi insinööriä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Allu? Laajat oppimisvaikeudet ja isot pelivelat ei ole tavoista, se on alinta mahdollista luokkaa.
Jos Allu on kuulolla, kannattaa ensin opetella aitoa ystävällisyyttä. Sitten ehkä etsiä oman maun mukaista naista kaltaisistaan, lievästi kehitysvammaisista. Mutta hekään eivät halua katkeraa jankkaajaa, vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en osaa ollenkaan samaistua näihin "ansaitsen kumppanin joka on a, b ja c, koska olen itse x, y ja z". Itse en ajattele ansaitsevani yhtään minkäänlaista kumppania. Jos arjessa tulee vastaan joku jonka kanssa kemiat kohtaavat ja menemme ihastumaan ja rakastumaan, niin se on sitten lottovoitto ja lahja universumilta - ei jotain minkä olen ansainnut olemalla sitä tai tätä. Ihan sama, onko toinen työtön vai maisteri - tai työtön maisteri. :D
Mutta näin siinä vaan käy, että kauniilla naisilla on aina yllättävän samannäköisillä ominaisuuksilla kuorrutettu mies. Hyvin harvoin on kovinkaan ihmeellistä variaatiota. Toki naisten mielestä kaikki muut naiset ovat todella kauniita, ja sen vuoksi näillä on "hirvittävän paljon naista rumempi mies"
Mikä pakkomielle sulla on ulkonäköön vai luuletko, että se on ainoa asia mikä on erilaista eri ihmisissä? Ihan kuin kuka vaan sopisi kenelle vaan kunhan vain ulkonäkö on mieluisa.
Lisäksi jätät kokonaan huomioimatta sen, että ihastuminen saa joka tapauksessa toisen näyttämään varsin vastustamattomalta ja silloin näkee jopa ystävän/vanhan tutunkin aivan uusin silmin.
Ei kaunis nainen ole kaikki naiset. Tietysti kauniilla naisilla on komeat miehet, kun komeat miehet heitä tavoittelee. Ja jos jotkut rumat naiset yrittää saada komean miehen, siinäs yrittää. Ei se ole sulta pois.