Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä pariuhdemarkkinat on ahdistava paikka ja tulee riittämättömyyden tunne aina.

Vierailija
17.05.2024 |

Naiset vaativat ihan liikoja, se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille. 

Naiset ei vaan ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla rikkaita lentäjälääkäreitä eikä kaikki miehet ole niitä mieskarkkeja eli veistoksia.

Miksi tää on menny näin sairaaksi? Mikä on saannu naiset luulemaan itsestään liikoja kun todellisuudessa kauniita naisia on varmaan max 20% naisista?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tuossa on tekoälyn luoma miestyyppi, joka menestyy Tinderissä parhaiten. Ei varmaan tullut yllätyksenä sinullekaan?

Kukaan ei seurustele pelkän ulkonäon kanssa

Mitä väliä sillä on, kun ulkonäkö on kuin steroidia siihen pääsemisessä. Ulkonäkö on aivan avainasemassa, mitä tulee romanttisiin parisuhteisiin. Ja miehillä se ulkonäkö on juuri tuo tekoälyn luoman ukon näköinen, jos mielii saada minkä suhteen tahansa mahdollisimman helposti. Ja myös, jos mies pohtii, kannattaako livenä lähestyä naisia, niin kyllä kannattaa, jos näyttää tuolta mieheltä.

Vierailija
42/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokaisella on oma makunsa" Naisilla on lähes jokaisella aivan täsmälleen sama miesmaku. Toiset vaan saavat sen ihanteellisen näköisen miehen ja toiset joutuvat tyytymään vähempään.

Minun miesmakuni on älykäs. Se ei ole mikään ulkonäkökriteeri. Ei ole olemassa niin komeaa miestä, että kelpaisi minulle, jos ei ole älykäs.

Muistan, kun täällä joskus oli ketju, missä miesmakuja puitiin, niin oli todella paljon muitakin, joille älykkyys oli se juttu. Olin jotenkin hassusti luullut, että olen joku uniikki lumihiutale, joka on kiinnostunut vain älykkäistä miehistä ja ulkonäkö on vähän sivujuttu, mutta meitä olikin todella paljon!

Henry Cavillin kohdalla olisi aivan se ja sama, mikä hänen älykkyytensä on. Naiset tekevät oletuksia älykkyydestä ja itsevarmuudesta ulkonäön perusteella. Et sinä halua Jope Ruonansuun (rip) näköisen miehen lähestyvän sinua yöelämässä, vaikka hän oli hyvin älykäs mies. Haluaisit Henry Cavillin näköisen miehen, joka on lisäksi älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen sinä on ruma ja ankea. Jo muutama rivi tuota uhriutuvaa ja ilkeää uikutustasi riittää.

Sinulle ei maagisesti jotenkin kuulu minkäänlainen nainen. Nainen on ihminen, ei esimerkiksi sohva.

Kyse on kahden ihmisen välisestä vuorovaikutuksesta. Ihmiset joko ihastuvat ja myöhemmin rakastuvat toisiinsa - tai eivät. 

Toivon että opit ja erityisesti sisäistät nuo muutamat virkkeet tuossa edellä. Muuten tuolla asenteella edessäsi on yksinäinen ja kamala elämä.

Ensin lähtisin sisäistämään ihan sitä ajatusta, että nainenkin on ihminen. Kuten sinäkin, niin myös nainen on uniikki yksilö, arvokas, ajatteleva ja tunteva, tarvitseva.

Kukaan nainen ei ole olemassa miestä varten. Naisella ei ole väline- vaan itseisarvo elää ja olla täällä. Kuten sinullakin.

Ei ole markkinoita, tasoja eikä kahta toisiinsa nähden vastakkaista rintamaa. Sotaa. Vihollisuutta. On vain erilaisia ihmisiä.

Incelit käyttävät paljon alkeellisia defenssejä. Se ahdistus pitäisi vain opetella sietämään, että kulttuurimme on muuttunut.

Enää länsimaissa miehet eivät voi kontrolloida naisia taloudellisella taikka muullakaan välivallalla.

Mitä kontrollin ja väkivallan tilalle? Rakkautta, lämpöä, avoimuutta, huumoria, kumppanuutta, toinen toisensa tukemista - toimii puolin ja toisin erinomaisesti.

Vierailija
44/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiks Stoks ja homma etenee... no eipäh ku lu paikat

Vierailija
45/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tuossa on tekoälyn luoma miestyyppi, joka menestyy Tinderissä parhaiten. Ei varmaan tullut yllätyksenä sinullekaan?

Tämä nyt on aivan turhaa. Varmaan joo tuon näköinen menestyisi tinderissä, mutta en ole ikinä nähnyt livenä noin hyvän näköistä miestä, joten en oleta että sellainen tulee myöskään Tinderissä vastaan. Kyllähän ihannenaisenkin kuva voidaan luoda tekoälyllä, mutta mitä järkeä?

Vierailija
46/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se koulutettu nainen ei kelpuuta työväenluokkaan kuuluvaa miestä? 

Kyllähän todella monet maisterinaiset ovat naimisissa amismiehen kanssa.

Vierailija
47/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä naisia, jotka pitävät rumista miehistä!

Vaimokin pitää joitakin rumia tai korkeintaan öllykän näköisiä äijiä hyvännäköisinä, vaikka minun mielestäni ei ole mistään hyvännäköisestä ja seksikkäästi miehestä kyse. 

Toki se nostaa itsetuntoa, kun tietää olevansa itse paremman näköinen kuin monet rumat miehet, joihin naiset ihastuu. Mutta joskus kyllä käynyt mielessä, että jos itse en ookkaan hyvännäköinen, kun naiset tykkää rumista miehistä enemmän.

Se ajatus on kyllä vähän ahdistava

Vierailija
48/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pyrkii aina pariutumaan ylöspäin ja miehet joutuu pariutumaan alaspäin. Tasa-arvoista tämä ei ole vaan naiset näin alistaa miehiä ja polkee miesten itsetuntoa alas.

Vierailija
49/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että lentäjät on pelkästään naimisissa. Ei kukaan muu. Kaikki muut vaan kävelee lähekkäin.

Repesin. Voi meitä, kun vahingossa kävelemme ihan vieraiden miesten lähellä pitkin kaupunkia.

Vierailija
50/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on monells siinä, että on pilattu jollakin tavalla se kyky nähdä kauneutta ihmisissä. Jaotellaan ihmiset rumiin ja kauniisiin. Eihän se niin mene. Kaikilla on kauniita piirteitä.

Itse näen oman kumppanin aina elämäni kauneimpana ilmestyksenä. Se on kokonaisvaltainen psykofyysinen kokemus. Minulle on se ja sama mitä kukaan muu hänestä ajattelee. Joku varmaan sanoisi: rakkaus sokaisee. 

Vierailija
51/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni riittää, että miehen elin on sopiva ja mies haluaa tyydyttää minut sängyssä ja että arvomaailma on samanlainen.

Vierailija
52/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokaisella on oma makunsa" Naisilla on lähes jokaisella aivan täsmälleen sama miesmaku. Toiset vaan saavat sen ihanteellisen näköisen miehen ja toiset joutuvat tyytymään vähempään.

Minun miesmakuni on älykäs. Se ei ole mikään ulkonäkökriteeri. Ei ole olemassa niin komeaa miestä, että kelpaisi minulle, jos ei ole älykäs.

Muistan, kun täällä joskus oli ketju, missä miesmakuja puitiin, niin oli todella paljon muitakin, joille älykkyys oli se juttu. Olin jotenkin hassusti luullut, että olen joku uniikki lumihiutale, joka on kiinnostunut vain älykkäistä miehistä ja ulkonäkö on vähän sivujuttu, mutta meitä olikin todella paljon!

Henry Cavillin kohdalla olisi aivan se ja sama, mikä hänen älykkyytensä on. Naiset tekevät oletuksia älykkyydestä ja itsevarmuudesta ulkonäön perusteella. Et sinä halua Jope Ruonansuun (rip) näköisen miehen lähestyvän sinua yöelämässä, vaikka hän oli hyvin älykäs mies. Haluaisit Henry Cavillin näköisen miehen, joka on lisäksi älykäs.

Ei todellakaan olisi. Edes Cavillin näköinen puupää, tai varsinkaan huonokäytöksinen tyyppi, ei kiinnosta.

Mutta esim. Paulin Pelivideoiden Paulia pidän söpönä, koska hän on niin fiksu ja sanavalmis.

Eri

Vierailija
53/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa. 

Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.

Mutta oletko sinä yhtään kivaa seuraa? Oletko miettinyt sitä?

Olen kivaa seuraa mutta en halua ylipainoista enkä rumaa naista vaan naisen tulee olla vähintään keskitasoa.

VIestistäsi jo selviää että et ole kivaa seuraa.

Vierailija
54/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry Cavillin kohdalla olisi aivan se ja sama, mikä hänen älykkyytensä on. Naiset tekevät oletuksia älykkyydestä ja itsevarmuudesta ulkonäön perusteella. Et sinä halua Jope Ruonansuun (rip) näköisen miehen lähestyvän sinua yöelämässä, vaikka hän oli hyvin älykäs mies. Haluaisit Henry Cavillin näköisen miehen, joka on lisäksi älykäs.

Niin! Kyllä naiset ovat kamalia, haluaavat tutustua komeisiin ja älykkäisiin miehiin! Miksei rumat tyhmyrit kelpaa? Hypergamiaa!

Jokainen mies ottaa mieluummin lihavan, ilkeän ja tyhmän naisen kuin kauniin älykön, mutta naiset eivät kelpuuta! (Ai niin, ap tosin taisi sulkea pois muut kuin hoikat ja kauniit, mutta sehän on ihan luonnollista. Nainen ei saa olla ruma tai lihava, hyi!)

Vierailija
55/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus alkaa hämäävästi, kun mainitaan miehen riittämättömyyden tunteet. Sitten seuraakin taas sitä samaa vanhaa jorinaa, kuinka ylipainoiset ja rumat naiset luulevat itsestään liikoja. Naisissa taas kaikki vika maan ja taivaan alla.

Vierailija
56/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruonansuu oli naimisissa ja taisi olla jonkin sortin naistenmieskin.

Vierailija
57/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa googlettaa, miltä joku Henry Cavill näyttää. Mutta ihmisen älykkyys tulee kyllä keskustelussa esiin ennen pitkää. 

Ensimmäinen poikaystäväni oli ensinäkemältä puistattavan ruma. Mutta hänellä oli itsevarmuus kohdillaan ja hän oli myös erittäin älykäs ja sai minut myös nauramaan. Ei mennyt kauankaan, kun kihertelin onnellisena hänen kainalossaan, vaikka ensireaktio olikin 'voi apua, miten pääsen pois tästä kiusallisesta tilanteesta'.

Luultavasti vain älykkäät naiset ovat älykkyyden suhteen nirsoja ja ehkä heistäkään kaikki eivät ole. Joten ap:llä pitäisi olla ihan hyvät saumat, jos a) on hyvä itsetunto, b) kohtelee naisia ihmisiä (ystävällisesti ja kunnioittavasti) ja c) saa naiset tuntemaan olonsa turvalliseksi ja d) saa heidät nauramaan.

Vierailija
58/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille, olemme ihan kivoja ja hyviä miehiä. Vika on naisten pään sisällä kun niille ei kelpaa tavismiehet.

Vierailija
59/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry Cavillin kohdalla olisi aivan se ja sama, mikä hänen älykkyytensä on. Naiset tekevät oletuksia älykkyydestä ja itsevarmuudesta ulkonäön perusteella. Et sinä

Niin, eli älykkyys ei ole se ensisijainen vaade, vaan nimenomaan ulkonäkö. En mitenkään ihmettele sitä, vaan enemmänkin sitä, että naisten kielessä se totuus pitää aina peittää jollakin moraalisesti pehmeämmällä. Sanotaan esimerkiksi, että "miehet katsovat enemmän ulkonäköä, kuin naiset parin valinnassa", mikä on täysin älytöntä. Naiset katsovat paljon enemmän ulkonäköä ja tekevät siitä vielä mentaalipuolen oletukset, kuten itsevarmuuden ja menestyksen.

Vierailija
60/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena en osaa ollenkaan samaistua näihin "ansaitsen kumppanin joka on a, b ja c, koska olen itse x, y ja z". Itse en ajattele ansaitsevani yhtään minkäänlaista kumppania. Jos arjessa tulee vastaan joku jonka kanssa kemiat kohtaavat ja menemme ihastumaan ja rakastumaan, niin se on sitten lottovoitto ja lahja universumilta - ei jotain minkä olen ansainnut olemalla sitä tai tätä. Ihan sama, onko toinen työtön vai maisteri - tai työtön maisteri. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä