Miehenä pariuhdemarkkinat on ahdistava paikka ja tulee riittämättömyyden tunne aina.
Naiset vaativat ihan liikoja, se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille.
Naiset ei vaan ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla rikkaita lentäjälääkäreitä eikä kaikki miehet ole niitä mieskarkkeja eli veistoksia.
Miksi tää on menny näin sairaaksi? Mikä on saannu naiset luulemaan itsestään liikoja kun todellisuudessa kauniita naisia on varmaan max 20% naisista?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en osaa ollenkaan samaistua näihin "ansaitsen kumppanin joka on a, b ja c, koska olen itse x, y ja z". Itse en ajattele ansaitsevani yhtään minkäänlaista kumppania. Jos arjessa tulee vastaan joku jonka kanssa kemiat kohtaavat ja menemme ihastumaan ja rakastumaan, niin se on sitten lottovoitto ja lahja universumilta - ei jotain minkä olen ansainnut olemalla sitä tai tätä. Ihan sama, onko toinen työtön vai maisteri - tai työtön maisteri. :D
Mutta näin siinä vaan käy, että kauniilla naisilla on aina yllättävän samannäköisillä ominaisuuksilla kuorrutettu mies. Hyvin harvoin on kovinkaan ihmeellistä variaatiota. Toki naisten mielestä kaikki muut naiset ovat todella kauniita, ja sen vuoksi näillä on "hirvittävän paljon naista rumempi mies"
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vain paska luonne, siitä se kiikastaa.
Canceloi, sisko, canceloi lujempaa. Epämiellyttävät totuudet on saatava canceloitua alapeukuttamalla, cancelointirepliikeillä ja aloitusten ja kommenttien poistattamisella!
Vierailija kirjoitti:
Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille, olemme ihan kivoja ja hyviä miehiä. Vika on naisten pään sisällä kun niille ei kelpaa tavismiehet.
Jaahas, tästä voisi vetää päätelmän, että mulla ja kaikilla tuntemillani parisuhteessa olevilla naisilla on jotkut erityisen älykkäät ja komeat miehet. No kyllähän mun mies MINUN mielstäni onkin maailman älykkäin, ihanin ja komein, mutta en nyt noista kavereiden ukoista ihan samaa mieltä ole.. Mutta joo, varmaan sitten noin se osimoilleen menee, mä ja kaikki muutkin pariutuneet naiset ollaan pyydystetty ne ``ylimmäntasoiset`` miehet. Se on sitten vaan voi voi ja koettakaa kestää, tavikset! 😘
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä naisia, jotka pitävät rumista miehistä!
Vaimokin pitää joitakin rumia tai korkeintaan öllykän näköisiä äijiä hyvännäköisinä, vaikka minun mielestäni ei ole mistään hyvännäköisestä ja seksikkäästi miehestä kyse.
Toki se nostaa itsetuntoa, kun tietää olevansa itse paremman näköinen kuin monet rumat miehet, joihin naiset ihastuu. Mutta joskus kyllä käynyt mielessä, että jos itse en ookkaan hyvännäköinen, kun naiset tykkää rumista miehistä enemmän.
Se ajatus on kyllä vähän ahdistava
Voitko kuvitella, että naisilla on erilaisia makuja sen suhteen, minkälaisista miehistä pitävät? Jotkut naiset toivovat, että miehellä on vähän vatsaa. Tai vähän enemmänkin. Jotkut tykkäävät nallekarhutyyppisistä miehistä - jonkin verran lihasta, mutta kunnolla pehmusteita siinä päällä. Mutta kaikenlaisilla miehillä - tikkulaihoilla ja lihavilla, lihaksikkailla ja narukäsillä - on vaimoja.
Harva ihminen on kuitenkaan niin ruma, etteikö siihen naamaan tottuisi, kun aikansa katselee. Kun pääsee yli siitä 'onpa omituisen näköinen tyyppi' -ajatuksesta ja keskittyy siihen ihmiseen, niin hyvinkin voi tykästyä, jos on mukava ja hauska tyyppi. Sitten kun ihastuu, niin se oma rakas alkaa näyttää vaikka kuinka komealta omissa silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en osaa ollenkaan samaistua näihin "ansaitsen kumppanin joka on a, b ja c, koska olen itse x, y ja z". Itse en ajattele ansaitsevani yhtään minkäänlaista kumppania. Jos arjessa tulee vastaan joku jonka kanssa kemiat kohtaavat ja menemme ihastumaan ja rakastumaan, niin se on sitten lottovoitto ja lahja universumilta - ei jotain minkä olen ansainnut olemalla sitä tai tätä. Ihan sama, onko toinen työtön vai maisteri - tai työtön maisteri. :D
Mutta näin siinä vaan käy, että kauniilla naisilla on aina yllättävän samannäköisillä ominaisuuksilla kuorrutettu mies. Hyvin harvoin on kovinkaan ihmeellistä variaatiota. Toki naisten mielestä kaikki muut naiset ovat todella kauniita, ja sen vuoksi näillä on "hirvittävän paljon naista rumempi mies"
Niinpä, kauniista naisista tässä taaskin oli kyse. Sellainen pitäisi joka tavisukon saada, tai on ihan epistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vain paska luonne, siitä se kiikastaa.
Canceloi, sisko, canceloi lujempaa. Epämiellyttävät totuudet on saatava canceloitua alapeukuttamalla, cancelointirepliikeillä ja aloitusten ja kommenttien poistattamisella!
RISTUS nää sun provot on HUONOJA 😭 Onneksi kohta palsta menee jo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa.
Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.
Et sinä määritä tasoasi vaan naiset. Ei naistenkaan tasoa määritä se, mitä naiset arvostavat, vaan mitä miehet. Sama toisinpäin. Ei naisia kiinnosta oletko normaalipainoinen, kunhan et ole sairaalloisen lihava. Et sinä siitä mitään pisteitä saa. Enemmistölle naisista olet liian matalasti koulutettu. Ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä. Luetko kirjoja? Soitatko musiikkia? Minkälainen huumorintaju sinulla on? Arvostatko naisia ystävinä ja ihmisinä? Nämä antavat pisteitä naisten maailmassa. Ja tietysti naiset ovat yksilöitä. Joillekin urheilu on tärkeää, joillekin tosi negatiivinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla heteromies, kun naisetkin arvostavat paremmin naiskauneutta.
Ruma luonne haisee tänne saakka, ap. On hyvä ettet lisäänny, sinun kaltaisiasi ei tarvita lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ruonansuu oli naimisissa ja taisi olla jonkin sortin naistenmieskin.
Hyvin saman näköinen oli ex-mieheni. Tosin en itsekään mikään kiiltokuva ole. En kuitenkaan "tyytynyt häneen kun en parempaa saa" vaan rakastuin häneen oikeasti.
Hän oli niitä harvoja miehiä, jotka ylipäätään edes huomasi minut ja jutteli kuin ihmiselle. Kyllähän niin ainutkertaisesta kokemuksesta nainen helposti ihastuu. Ja hän oli kyllä niin mahdottoman mukava, että sen muutkin naiset huomasi, valitettavasti..
Melkoinen hurmuri oli. Haudassa hänkin jo.
Miksi muuten aloittajaa häiritsee se, etteivät rumat naiset pidä hänestä? Mitä ihmeen väliä sillä on hänelle? Kai ainut, jolla on merkitystä, mitä mielestäsi viehättävät naiset haluavat?
Ja jos siis olisit mielestäsi ruman kanssa valmis suhteeseen vain naisen saadaksesi, taitaa päässä olla sen verran vikaa, että voit parisuhteet unohtaa.
Ap on kateellinen rumille naisille. Voiko enää mennä huonommin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa.
Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.
Et sinä määritä tasoasi vaan naiset. Ei naistenkaan tasoa määritä se, mitä naiset arvostavat, vaan mitä miehet. Sama toisinpäin. Ei naisia kiinnosta oletko normaalipainoinen, kunhan et ole sairaalloisen lihava. Et sinä siitä mitään pisteitä saa. Enemmistölle naisista olet liian matalasti koulutettu. Ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä. Luetko kirjoja? Soitatko musiikkia? Minkälainen huumorintaju sinulla on? Arvostatko naisia ystävinä ja ihmisinä? Nämä antavat pisteitä naisten maailmassa. Ja tietysti naiset ovat yksilöitä. Joillekin urheilu on tärkeää, Joillekin urheilu on tärkeää, joillekin tosi negatiivinen juttu.
Minä pyyhin prseeni naisten kriteereillä. Olen päättänyt, että ulkonäkö on nyt se juttu mikä on kaikkein tärkein, ja silloin se on sitä kaikille muillekin. Pskaa puhutte jos muuta väitätte! Ja sii MINÄ määrittelen, mikä siinä miehen ulkonäössä naisia kiinnostaa, evät tietenkään naiset. Mitä ne mistään tietää.
"Harva ihminen on kuitenkaan niin ruma, etteikö siihen naamaan tottuisi, kun aikansa katselee. Kun pääsee yli siitä 'onpa omituisen näköinen tyyppi' -ajatuksesta ja keskittyy siihen ihmiseen, niin hyvinkin voi tykästyä, jos on mukava ja hauska tyyppi. Sitten kun ihastuu, niin se oma rakas alkaa näyttää vaikka kuinka komealta omissa silmissä."
Jos minä lähestyn naista livetilanteessa esimerkiksi baarissa, niin aivan varmasti eivät naiset totu naamaan ja ajattele, ettei "kukaan ole niin ruma". Kyllä on. Ja mitään ihastumista ei tule.
Miksi aloittajan mieltä vaivaa, mitä joku ruma pullero itsestään luulee ja millaista miestä etsii? Eihän aloittaja häntä huoli, joten sen pulleron tekemiset ovat ihan se ja sama. Todellisuudessa aloittaja haluaa kauniin naisen ja häntä kismittää, että kauniit naiset eivät halua häntä, vaan sen lentäjän. Siitä tässä itkuvirressä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä määritä tasoasi vaan naiset. Ei naistenkaan tasoa määritä se, mitä naiset arvostavat, vaan mitä miehet. Sama toisinpäin. Ei naisia kiinnosta oletko normaalipainoinen, kunhan et ole sairaalloisen lihava. Et sinä siitä mitään pisteitä saa. Enemmistölle naisista olet liian matalasti koulutettu. Ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä. Luetko kirjoja? Soitatko musiikkia? Minkälainen huumorintaju sinulla on? Arvostatko naisia ystävinä ja ihmisinä? Nämä antavat pisteitä naisten maailmassa. Ja tietysti naiset ova
Mutta kun jokainen meistä tunnistaa sen saman miestyypin, joka on lähes kaikkien naisten mielestä komea. Se yksi ja sama tummahiuksinen jalkapalloilijan rasvattomalla kropalla operoiva mies. Ja se ei tarkoita, ettei kukaan muu mies ole parisuhteessa. Mutta tuo yksi ainoa miestyyppi saa naisia ja suhteita kaikista helpoiten siitä huolimatta, että naisten mielestä kaikilla naisilla on niin kovin erilainen miesmaku. Ei ole. On vain naisia, jotka joutuvat tyytymään vähempään, mutta moni nainen on sinkku, koska ei saa tuota yhtä miestyyppiä tai ei löydä sellaista.
Mitä tätä elämää nähnyt niin enemmän vaikuttaa ettei naiset vaadi miehiltä yhtään mitään. Ihan työelämässä jo nähnyt näitä mitä ihmeellisempiä törppömiehiä joilla kuitenkin vaimot ja tyttöystävät. Ja eivät ole lentäjiä eikä lääkäreitä eikä edes minkään näköisiä. Tavallisia duunareita kaljamahoineen ja ällöttävine juttuineen.
Miten on voinutkin näiden nuorten kaverien mieli noin särkyä ja kieroutua? Näillä mammanpojilla ei ole ollut ilmeisesti oikeita ongelmia taikka vaikeuksia.
Kannattaisi etsiä jostakin päin maailmaa uhriutumisen olympialaiset ja mennä sinne. Voittamaan. Täällä ei tuollaisella mielenmaisemalla kyllä menesty.
Ei millään elämänalueella. Johan teille jo harakatkin nauraa. Miehistykää! Ottakaa vastuu itsestänne, elämästänne ja mielellään vielä muustakin.
Nykyään suomalaisella naisellakin on enemmän munaa (rohkeus) ja leveämmät harteet (vastuunkanto) kuin näillä nuorilla incelkavereilla.
Kaikki kun olisi oikeasti näillä hyvin, mutta ei.