Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä pariuhdemarkkinat on ahdistava paikka ja tulee riittämättömyyden tunne aina.

Vierailija
17.05.2024 |

Naiset vaativat ihan liikoja, se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille. 

Naiset ei vaan ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla rikkaita lentäjälääkäreitä eikä kaikki miehet ole niitä mieskarkkeja eli veistoksia.

Miksi tää on menny näin sairaaksi? Mikä on saannu naiset luulemaan itsestään liikoja kun todellisuudessa kauniita naisia on varmaan max 20% naisista?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi elämääsi nainen, joka välittää sinusta, vaikka olet ruma, tylsä, jankuttava ja lihava. 

Miksi valehtelet? En ole ruma enkä tylsä enkä jankkaa enkä ole lihava.

Vierailija
22/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa. 

Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.

Ihan pelkän aloituksen perusteella ainoa ansaitsemasi nainen on Kyllikki Nyrkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole mitkään markkinat ensinkään, siitä lähdetään. Kohtaat toisia ihmisiä ja jos hyvä tuuri käy, rakastut ja saat vastarakkautta. Koita ymmärtää että siinä on kyse sattumasta ja onnesta. Ei ole mitään markkinoita minne mennään valitsemaan.

Sitä sattumaa ja tuuria voidaan huomattavan paljon edistää ulkonäöllä. Kyse on kaikkea muuta, kuin sattumasta.

Varmaan juu, mutta ei se ulkonäkö ole parisuhteessa vaikein rasti.

Vierailija
24/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että lentäjät on pelkästään naimisissa. Ei kukaan muu. Kaikki muut vaan kävelee lähekkäin.

Vierailija
25/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi elämääsi nainen, joka välittää sinusta, vaikka olet ruma, tylsä, jankuttava ja lihava. 

Miksi valehtelet? En ole ruma enkä tylsä enkä jankkaa enkä ole lihava.

Etpä tietenkään, vaan yhteiskunnan helmi, jota kaikki kaunottaret himoitsevat. Varma tieto.

Vierailija
26/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa. 

Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.

Ei ole olemassa mitään universaaleja tasoja. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Miehissäkin on niitä, jotka pitävät pyöreämmistä naisista ja niitäkin, joita edes reilu ylipaino ei haittaa, jos nainen on iloinen ja iloluontoinen. Jossain kulttuureissa miehet jopa preferoivat lihavia naisia, eli heidän silmissään lihava on kauniimpi kuin hoikka.

Sinä saat tietenkin tykätä sellaisista naisista kuin tykkäät. Mutta eivät ne naiset, joista satut tykkäämään, ole mitenkään velvollisia tykkäämään sinusta. Jokaisella on oma makunsa.

Ulkonäköön ei kannata liiaksi takertua. 40 vuoden päästä olette molemmat ryppyisiä vanhuksia ja senkin jälkeen pitäisi jaksaa vielä sellaiset 10 vuotta viihtyä yhdessä. 

Vierailija
27/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pelkän aloituksen perusteella ainoa ansaitsemasi nainen on Kyllikki Nyrkki.

Miksi olet noin kiukkuinen? Onko neidillä "ne" päivät meneillään? 

Ansaitsen kyllä paremman naisen, oma tasoni on keskitasoa eli naisen tulee olla ulkonäöllisesti keskitasoa eli naapurintyttö look riittää.

Vierailija
28/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole mitkään markkinat ensinkään, siitä lähdetään. Kohtaat toisia ihmisiä ja jos hyvä tuuri käy, rakastut ja saat vastarakkautta. Koita ymmärtää että siinä on kyse sattumasta ja onnesta. Ei ole mitään markkinoita minne mennään valitsemaan.

Sitä sattumaa ja tuuria voidaan huomattavan paljon edistää ulkonäöllä. Kyse on kaikkea muuta, kuin sattumasta.

Ei, mutta parisuhde ei tulekaan suoraan, vaan ulkonäön kautta. Ja se on miehelle se vaikein rasti, koska meitä ei ole luotu kovin kauniiksi sukupuoleksi, vaikka naiset sosiaalisen median vuoksi tätä odottavatkin epärealististen mallikuvien vuoksi.

Vierailija
29/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään universaaleja tasoja. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Miehissäkin on niitä, jotka pitävät pyöreämmistä naisista ja niitäkin, joita edes reilu ylipaino ei haittaa, jos nainen on iloinen ja iloluontoinen. Jossain kulttuureissa miehet jopa preferoivat lihavia naisia, eli heidän silmissään lihava on kauniimpi kuin hoikka.

Sinä saat tietenkin tykätä sellaisista naisista kuin tykkäät. Mutta eivät ne naiset, joista satut tykkäämään, ole mitenkään velvollisia tykkäämään sinusta. Jokaisella on oma makunsa.

Ulkonäköön

"Jokaisella on oma makunsa" Naisilla on lähes jokaisella aivan täsmälleen sama miesmaku. Toiset vaan saavat sen ihanteellisen näköisen miehen ja toiset joutuvat tyytymään vähempään.

Vierailija
30/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Olen 33 v mies. Deittailen naisia haarukassa 18-25 v. Vientiä on paljon.``

https://www.vauva.fi/keskustelu/5584901/il-taman-takia-naiset-kiinnostu…

Palstamiehet todistavat väitteesi vääräksi. Vanhat papparaiset saavat pilvin pimein huomiota kauniilta nuorilta naisilta. Sä olet vain liian ruma, tylsä ja köyhä.

Vierailija
31/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, mutta en tiedä mitä sanoisin. Itselläni on kaksi veljeä... korkeakoulutettuja, olleet hyvännäköisiä, kotitausta erinomainen... erittäin musikaalisia... kaikesta syrjäytyneitä tässä yhteiskunnassa kuten itsekin... itse meinaavat että johtuu siitä että eivät ole kovin pitkiä...

Surulla kuuntelen biisiä Aleksi Hakaniemen 'Bonsaipuu'... siitä tulee mieleen että vuodet kuluvat, miehet yksin ja ilman jälkipolvea... vain sisko ymmärtää...

ON JOO IHAN HIRVEETÄ... monella lyhyet avioliitot hirveiden akkojen kanssa joita en edes halua tuntea... TÄMÄ ON NYT JOTENKIN SELLAINEN ONGELMA ETTÄ SE ON TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA MEIDÄN YHTEINEN EIKÄ AAVISTUSTAKAAN  MITÄ ASIALLE VOISI TEHDÄ... ASIAA / ongelmaa TUSKIN ON EDES TUNNISTETTU SEN OIKEALLA NIMELLÄ...

Olen vetänyt johtopäätöksen että tämä nk suomen kansa on mennyttä... sitä ei ole... tämmöstä paskaa on silloin kun kansa tekee itsemurhaa... olen jopa ajatellut että tämä on jonkun 'voiman' masinoima ja salakavalasti tehty kansanmurha maan tyhjentämiseksi... En voi kirjoittaa tähän mikä tämä 'voima' olisi mutta minulla on siitä 'idea'... olen kirjoitellut ja seurannut tätä asiaa jostain vuodesta 2009... Blogiin olen kirjoittanut mutta en julkaissut mitään - liian vaaralliista... Ei ole ketään 'tahoa' hoitamaan tämmöistä asiaa, jos arveluni pitävät paikkansa... Lumipallo on lähtenyt pyörimään ja joku 'ratkaisu' tulee 'itsestään'... Olemme kaikki uhreja...

SURULLISTA!!! Kannattaa uskoa Jumalaan ja perehtyä kristinuskoon pelkän Uuden Testamentin avulla... 

Vierailija
32/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta parisuhde ei tulekaan suoraan, vaan ulkonäön kautta. Ja se on miehelle se vaikein rasti, koska meitä ei ole luotu kovin kauniiksi sukupuoleksi, vaikka naiset sosiaalisen median vuoksi tätä odottavatkin epärealististen mallikuvien vuoksi.

No ei tavallinen nainenkaan, joita suurin osa on, näytä miltään mallilta. 

Vierailija
33/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsen kyllä paremman naisen, oma tasoni on keskitasoa eli naisen tulee olla ulkonäöllisesti keskitasoa eli naapurintyttö look riittää.

0/5, yrität liikaa.

Vierailija
34/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten vain odotat että sellainen jostain tupsahtaa. Ei kai siinä. Ei me täällä vaadita sua menemään kenenkään kanssa yhteen, odottelet vaan ihan rauhassa kriteerien täyttymistä. Et kai kuvittele että asia jotenkin edistyy tätä kautta?

Vierailija
35/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön

Tasoja on olemassa. Miksi ruma nainen ei saa rikasta komeaa miestä kumppaniksi? Miksi se koulutettu nainen ei kelpuuta työväenluokkaan kuuluvaa miestä? 

Mies voi ainoa nostaa tasoaan rahalla ja statuksella, naisen tasoa taas nostaa ulkonäkö ja nuorekkuus.

Vierailija
36/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa kauniita naisia on 100 yhtä komeaa miestä vastaan. Ja jokainen 100 kaunista naista odottaa, että he ansaitsevat ulkonäöllään sen identtisen samannäköisen tummahiuksisen Henry Cavillia mukailevan miehen.

Vierailija
37/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tuossa on tekoälyn luoma miestyyppi, joka menestyy Tinderissä parhaiten. Ei varmaan tullut yllätyksenä sinullekaan?

Kukaan ei seurustele pelkän ulkonäon kanssa

Vierailija
38/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokaisella on oma makunsa" Naisilla on lähes jokaisella aivan täsmälleen sama miesmaku. Toiset vaan saavat sen ihanteellisen näköisen miehen ja toiset joutuvat tyytymään vähempään.

Minun miesmakuni on älykäs. Se ei ole mikään ulkonäkökriteeri. Ei ole olemassa niin komeaa miestä, että kelpaisi minulle, jos ei ole älykäs.

Muistan, kun täällä joskus oli ketju, missä miesmakuja puitiin, niin oli todella paljon muitakin, joille älykkyys oli se juttu. Olin jotenkin hassusti luullut, että olen joku uniikki lumihiutale, joka on kiinnostunut vain älykkäistä miehistä ja ulkonäkö on vähän sivujuttu, mutta meitä olikin todella paljon!

Vierailija
39/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Probleema on siinä, että nainen ei oikeastaan tarvitse miestä. Nainen voi odottaa vaikka maailman tappiin ja jos sopivaa miestä ei tule, niin yksinkin on kivaa. Miehet jotenkin syrjäytyy ilman naista. 

Vierailija
40/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni elämässä miten huonosti tahansa, voi ainakin olla tyytyväinen ettei ole naisettomuusprovoja tehtaileva palstasankari. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän