IL: Tämän takia naiset kiinnostuvat itseään merkittävästi vanhemmista miehistä
Tiktokissa trendaavat videot, joissa parikymppiset naiset kertovat viehättyvänsä itseään reilusti vanhemmista miehistä, niin kutsutuista hopeaketuista.
Kumppanien välinen ikäero on tavallinen ilmiö ympäri maailman.
Yleensä mies on vanhempi osapuoli ja nainen nuorempi.
Evolutionaarisesta näkökulmasta katsottuna nuorempi nainen on hedelmällisempi mikä taas selittäisi miehen kiinnostusta nuorempaan naiseen.
Mieskeho taas säilyy hedelmällisenä iän karttumisesta huolimatta.
Hopeakettu on tunnetusti myös hyvä rakastaja.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/649a15e6-3338-46f5-ae6f-10b449f5e38c
Kommentit (251)
Täytyy olla vissiin charmia ja karismaa.
Nuoret miehet ovat hauskoja ja huumorintajuisia. Setien jutut taas tylsiä ja kaavamaisia, olipa miten sulavalinjainen henkilö tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos pystyy ihastumaan ja rakastumaan huomattavasti itseään vanhempaan mieheen. Itselläni ei ole ollut tällaisia naisia ystäväpiirissä enkä ole itsekään koskaan ollut kiinnostuntu vanhoista miehistä.
Mulla oli 43v 23v rakastajatar. Oltiin yhdessä pari vuotta, mutta naisella rupesi äitivaistot heräämään enkä halunnut enää lisää lapsia. Oli myös toinen parikymmentävuotta nuorempi hoito. Nyt olen lähemmäs 60 ja on yli 14v nuorempi FWB. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi järkevää jos mies olisi hieman nuorempi kuin nainen. Naisten elinikähän on pitempi kuin miesten. Myös jos ei miehellä kunnolla keuli, sitä on vaikeampi piilottaa makkarissa.
Sittenhän se vasta ei keuli, jos puolisona on vanha mummo. Näytän ainakin 15v ikäistäni nuoremmalta, ei vatsaa, hiukset päässä, hyvät hampaat ja olen varakas. Olen yökerhosta saanut 30v nuorempaa yhdenyönseuraa. t.pukumies
Vierailija kirjoitti:
Muistutan vain perinteisestä kaavasta, jolla mies voi laskea itselleen sopivimman naisen iän:
Miehen ikä jaettuna 2:lla, plus 7 vuotta.
37, mulla meni 10v pitkäksi ))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutan vain perinteisestä kaavasta, jolla mies voi laskea itselleen sopivimman naisen iän:
Miehen ikä jaettuna 2:lla, plus 7 vuotta.
Aikuisen kypsän ihmisen kanssa kykenee keskustelemaan älykkäästi ja akateemisesti, oman ikäisten jutut on jotain alapäähuumoria ja autojen rassailua.
Autojen rassailua ja alapäähuumoria harrastaa just nämä 50+ jotka juoksevat nuorten naisten perässä.
Yksikään tuntemani 50+ mies ei rassaa autoja tai harrasta alapäähuumoria. Kaikki ovat korkeakoulutettuja, menestyneitä ja useimmat vielä kovakuntoisia.
Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä. Toki näin melkein 45-vuotiaana ehkä pitäisi siirtyä jo oman ikäisiin kun alkaa ne vanhemmat miehet olla jo aika vanhoja. Olin naimisissa 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja nyt mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tämä seksisuhdemies on mun silmään komea ja seksikäs. On hyväkuntoinen ikäisekseen. Mua pidempi ja ihanan harteikas mies, fyysisellä työllä saanut tuon kropan. Seksi on hyvää ja nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos pystyy ihastumaan ja rakastumaan huomattavasti itseään vanhempaan mieheen. Itselläni ei ole ollut tällaisia naisia ystäväpiirissä enkä ole itsekään koskaan ollut kiinnostuntu vanhoista miehistä.
Mulla oli 43v 23v rakastajatar. Oltiin yhdessä pari vuotta, mutta naisella rupesi äitivaistot heräämään enkä halunnut enää lisää lapsia. Oli myös toinen parikymmentävuotta nuorempi hoito. Nyt olen lähemmäs 60 ja on yli 14v nuorempi FWB. Ihan normaalia.
alfa
Vierailija kirjoitti:
Sitten se tärkeä kysymys:
Kai ne naiset sitten myös ovat niiden hopeakettujen kanssa? Ettei vaan ole taas miesten epätoivolla ratsastamista
Kyllä minä ainakin tykkään selvästi itseäni vanhemmista miehistä. Makuasioita, joku tykkää ja joku toinen ei. Mitä väliä sillä on minkä ikäisen kumppanin kanssa haluaa olla? Ei luulisi kuuluvan kenellekään eikä olevan keneltäkään pois. N29
Parikymppisenä kolmevitoset miehet olivat parhaassa iässä, joten silloin kiinnostivat vanhemmat miehet. Nyt nelikymppisenä parhaassa iässä ovat edelleen 35-45 vuotiaat. Eli ei enää kiinnosta huomattavasti vanhemmat miehet.
Ei nuoret naiset enää ole edes hedelmällisiä. Omissa piireissä useampi kaksi-kolmekymppinen on saanut lapsensa vasta hoitojen kautta. Toisaalta taas viisikymppinen nainenkin voi tulla hoidoilla raskaaksi, jos vain rahaa riittää ja riittäähän sitä monellakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tykkään vähän itseäni nuoremmista naisista, olen 34 vuotias ja alle 25 vuotiaat naiset on mieleeni koska niistä ei niin moni ole vielä lihonnut ja rumentunut. Naisilla iho jotenkin huononee iän myötä ja keho vaan lässähtää.
Eikä ainoastaan nuo, vaan se haju. Ihan kuin joku pilaantunut ruokatarvike. Siksi suosin nuorempia 20 - 30 v neitokaisia.
komea M50
Kaikenlaista propagandaa siellä TikTokissa liikkuu. Normaali ikäero on +-10 vuotta. Isommat ovat poikkeustapauksia ja ovat aina olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tykkään vähän itseäni nuoremmista naisista, olen 34 vuotias ja alle 25 vuotiaat naiset on mieleeni koska niistä ei niin moni ole vielä lihonnut ja rumentunut. Naisilla iho jotenkin huononee iän myötä ja keho vaan lässähtää.
Eikä ainoastaan nuo, vaan se haju. Ihan kuin joku pilaantunut ruokatarvike. Siksi suosin nuorempia 20 - 30 v neitokaisia.
komea M50
Sä haiset niiden nuorten nenään ihan yhtä pilaantuneelta. Tosin naista et ole koskaan saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
komea M50
Tajuatko omaa vanhuuden hajuasi. No et ilmeisesti. Saat sen, minkä ansaitset eli et priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä loput:
"
Moni perheellinen isä tykkäilee postaamistani sometarinoista, joissa selkeästi ulkonäkö korostuu ja reagoi niihin esimerkiksi liekki-emojeilla. Sama postausten kohdalla, mutta niihin ei esimerkiksi kommentoida kommenttikenttään, vaan reaktiot lähetetään nimenomaan yksityisviestein. Voisin kuvitella, ettei tuo ole sellainen asia, josta kehtaisi yksikään niistä miehistä kertoa puolisolleen. Vertailuna esimerkiksi koirakuviin ei tule samanlaisia reaktioita ollenkaan kyseisiltä henkilöiltä. Isiensalaisuudet
Lähes aina, kun reippaasti minua vanhempi mies lähestyy, yleensä netissä/somessa, keskustelusta puuttuu alusta alkaen vilpittömyys. Taktiikka näillä ukoilla on yleensä se, että yritetään imarrella, lässytetään kuin vähä-älyiselle ja jossain kohtaa vedetään "mutta ei tämmöinen vanha ukko varmaan noin nätille nuorelle naiselle kelpaa..." -kortti. Tulee olo, että yritetään m
Onko sitten jotenkin mukavampaa, jos nuori mies ahdistelee ja käyttäytyy asiattomasti?
Olen 33 v mies. Deittailen naisia haarukassa 18-25 v. Vientiä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo..se haluu olla sulle vaan FWB🤣ei muuta.Sulla on liikaa ikää!
Ei ole ikä- vaan käytöstapakysymys. Itse olen tavannut paljon älykkäitä, hauskoja, romanttisia, kohteliaita, helliä ja hyvännäköisiä nuoria miehiä. Tiedä, että tällaisia on vanhemmissakin miehissä (tosin ulkonäön kanssa alkaa jo olla monella tiukkaa). Olen myös tavannut lapsellisia, härskejä, sovinistisia, sitoutumiskyvyttömiä, epävarmoja ja huonoitsetuntoisia iäkkäitä kiusaajarenttuja ja päänaukojia. Tiedän että näitä on nuoremmissakin, mutta vähemmän.