Tavallinen mies, miksi et kiinnostu kauniista naisesta?
Olen kaunis nainen ja lopen kyllästynyt komeisiin itseriittoisiin, pettäviin casanoviin joita olen tapaillut.
Olen alkanut tykkäämään Tinderissä tavallisennäköisistä, ei-komeista miehistä koska en itsekään ole pinnallinen. Mutta hieman ihmetyttää kun kukaan ei kiinnostu minusta!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua olla kauniin naisen kakkosvaihtoehto koska herra casanova ei pystynyt pysyä paikoillaan. Luultavasti suhde ei tulisi kestämään kun kaunis nainen alkaa yhtäkkiä taas päättämään kuinka kuolaa casanovien perään kun ulkonäköni ei sittenkään riittänyt.
Miehet projisoivat omia ajatuksiaan naisiin. He luulevat, että kaunis nainen pettäisi, koska he itse pettäisivät seurustelukumppaneitaan heti, jos olisivat komeita miehiä.
Todistaa jälleen sen, että naisten huomioon tottunut ja turtunut komea mies voi olla uskollisempi kuin tavis mies, koska tavis pettää heti, jos saa edes kerran elämässään mahdollisuuden.
Tämä! Samoin pettäisivät välittömästi, jos saisivat mielestään kauniimmalta mahdollisuuden ja huomiota! Aivan uskomatonta typeryyttä, ja tätä yhä keski-iässä!
Mutta tuossahan se syy tuli jo aloituksessa: olet tapaillut vain hyvännäköisiä casanovia, joten miehillä on oletus, että haet vain hyvännäköisiä miehiä, edelleen. Sitäpaitsi, kuka haluaa olla ihmisen kanssa kanssa joka pitää häntä epäviehättävänä. En itse edes yritä niitä kauneita naisia, juuri tästä syystä kun tiedän näillä olevan muutenkin valinnanvaraa loputtomasti, joten jos tulee pienikin ryppy rakkauteen, niin kumppani lennosta. Olet täysin oikeassa, tämä ilmiö on olemassa, missä tavismies ei halua olla liian kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua olla kauniin naisen kakkosvaihtoehto koska herra casanova ei pystynyt pysyä paikoillaan. Luultavasti suhde ei tulisi kestämään kun kaunis nainen alkaa yhtäkkiä taas päättämään kuinka kuolaa casanovien perään kun ulkonäköni ei sittenkään riittänyt.
Miehet projisoivat omia ajatuksiaan naisiin. He luulevat, että kaunis nainen pettäisi, koska he itse pettäisivät seurustelukumppaneitaan heti, jos olisivat komeita miehiä.
Todistaa jälleen sen, että naisten huomioon tottunut ja turtunut komea mies voi olla uskollisempi kuin tavis mies, koska tavis pettää heti, jos saa edes kerran elämässään mahdollisuuden.
Onpas kyynisen katkeraa, taattua mammapalstaa
Kiinnostuin mä, nyt on ihmetelty maailman menoa 9kk yhdessä.
Kukin hakee yleensä seuraa siltä "omalta tasoltaan". Esim. julkkiskaunottarella on varaa mistä valita, miksi hän tyytyisi tavikseen? Ei miksikään!
Kauniit naiset ei usein miellä itseään kauniiksi
Ehkä et vaan oo niiden tyyppiä? Kaunis voi olla monin tavoin. En ite oo tyyliltäni tai ulkonäöltäni perinteisesti kaunis, mutta oon päätyny treffeille niiden komeiden ja niiden perus kivannäkösten ns "tavis" miesten kanssa. Tinderissä monenlaiset on tykännyt ja monenlaisten kanssa oon päätyny treffeille ja tapaillu jopa pidempäänkin kummankin laisia.
Mä uskon siihen, et myös ne "tavallisemman" näköset lähtee treffeille naisen kanssa jonka kokee olevan tosi kaunis, koska mulla on takana myös useempia treffejä joissa mies on oikeesti tärissyt jännityksestä vaikka oon yrittäny luoda tilanteesta rennon. Joidenkin kanssa on aistinu sen että mua katsotaan ylöspäin ja sillon suhde ei voi oikein toimia. Rakastuin kuitenkin loppujen lopuks yhteen joka jännitti kovasti ja tärisi alkuun treffeillä. Se meni onneksi ohi ja nyt ollaan samalla viivalla.
Eli kehotan miehiäkin kokeilemaan rohkeasti onneaan myös niiden kanssa jotka kokee kauneimmaksi tai kiinnostavimmiksi. Ei sitä koskaan tiedä jos toinen etsii just sua.
Ei tavismiehen (varsinkaan jos ei ole pitkä) kannata lähestyä kauniimpaa naista, sillä metoo-syytteiden uhka on todellinen. Harvalla meistä on varaa asianajajaan ja oikeudenkäynteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuossahan se syy tuli jo aloituksessa: olet tapaillut vain hyvännäköisiä casanovia, joten miehillä on oletus, että haet vain hyvännäköisiä miehiä, edelleen. Sitäpaitsi, kuka haluaa olla ihmisen kanssa kanssa joka pitää häntä epäviehättävänä. En itse edes yritä niitä kauneita naisia, juuri tästä syystä kun tiedän näillä olevan muutenkin valinnanvaraa loputtomasti, joten jos tulee pienikin ryppy rakkauteen, niin kumppani lennosta. Olet täysin oikeassa, tämä ilmiö on olemassa, missä tavismies ei halua olla liian kauniin naisen kanssa.
Kaikilla naisilla taitaa olla aika loputtomasti valinnan varaa. Se kaunis nainen on tottunut siihen. Sen näkee ehkä 100 miestä, mutta se näkee vain yhden.
Yhteen aikaan tapailin miestä joka oli mun unelma, vaikka ei ollu perinteisen komea. Suhde kaatu siihen että mies ei koskaan ymmärtänyt tätä vaan jatkuvasti vertasi itseään muihin. "En mä voi kilpailla sadan muun kanssa susta" hän sanoi. "Minkä sadan kun en mä nää kun sut?". Hän otti lopulta etäisyyttä muhun, muttei halunnut että oon muiden kanssa. Koko juttu meni todella toksiseksi ja lopulta mun oli pakko jättää hänet. Sen jälkeen korjailin itteeni ja olin puol vuotta täysin yksin deittailematta ketään koska mun sydän oli edelleen vaan hänen, en ees vastaillu toisten viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ajattelet tavallinen mies tässä tilanteessa? Mulle useat on sanoneet että taisi tulla vahinko-match, yhden kanssa juteltiin puhelimessakin mutta sanoi että on miettinyt päänsä puhki miksi olen hänestä kiinnostunut ja ei halunnut jatkaa.
Tuntuu pahalta.
-ap
Miehellä voi olla matala itsetunto, eikä usko kauniin naisen olevan oikeasti kiinnostunut. Tai sitten ajattelee, verrattain realistisesti, että vaihdat kuitenkin jossain vaiheessa komeampaan.
No kyllä siinä naisessa pitäisi jotain muutakin kiinnostavaa olla. Jos haluan koristeen, niin ostan sen kaupasta.
hei ap, sulla vähän miesvihaa, jos pidät kaikkia komeita miehiä tollaisina. jos nainen pitää itseään tosi kauniina, niin se yleensä välittyy siitä naisesta, joka on luotaantyöntävää ja antaa väkisin vähän pinnallisen kuvan ja nämä on asioita joita miehet karttavat. on tosin joitakin naisia jotka huippukauniita ja samalla nauravaisia ja katsovat ihmisiä silmiin eivätkä niin tietoisia omasta ulkonäöstä, niinkuin jotkut ylimeikatut ja huulensa täyttäneet naiset, jotka kulkevat tuolla harjoiteltu ilmeetön ilme naamalla. nuo kauniit ja iloiset naiset ovat sitten sellaisia, joita miehet todellakin haluavat lähestyä ja lähestyvätkin.
Kinostun toki vaikka minkänäköisistä vastaantulijoista mutta ei niistä kiinnostumisista kannata aiheuttajilleen naamatusten mainita pihaustakaan. Mitä ihmettä sitä muka sanoisi? Hei näytät tosi kivalta..... mutta ai sättänä oletkin sormustettu tai kuitenkin vähintään varattu joten unohda mun naama ja sanomiset äläkä kerro möläytyksestäni kellekään....mutta jätä silti mieleesi että miellytit silmääni jos se vaan sun mieltäsi parantaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuossahan se syy tuli jo aloituksessa: olet tapaillut vain hyvännäköisiä casanovia, joten miehillä on oletus, että haet vain hyvännäköisiä miehiä, edelleen.
Mistä joku random mies voi muka tietää, millaisia miehiä ap on aiemmin tapaillut?
Koska et sä kumminkaa antais mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sellainen automaattinen miesvihaaja joka muuten projisoi omia ajatuksiaan miehiin. Tavis muutenkin pettäisi pienenemmällä mahdollisuudella koska niitä mahdollisuuksia tulisi REILUSTI vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
hei ap, sulla vähän miesvihaa, jos pidät kaikkia komeita miehiä tollaisina. jos nainen pitää itseään tosi kauniina, niin se yleensä välittyy siitä naisesta, joka on luotaantyöntävää ja antaa väkisin vähän pinnallisen kuvan ja nämä on asioita joita miehet karttavat. on tosin joitakin naisia jotka huippukauniita ja samalla nauravaisia ja katsovat ihmisiä silmiin eivätkä niin tietoisia omasta ulkonäöstä, niinkuin jotkut ylimeikatut ja huulensa täyttäneet naiset, jotka kulkevat tuolla harjoiteltu ilmeetön ilme naamalla. nuo kauniit ja iloiset naiset ovat sitten sellaisia, joita miehet todellakin haluavat lähestyä ja lähestyvätkin.
Ei kauniin naisen kannata kulkea kylillä hymyillen. Miehet luulevat, että ystävällisyys on kutsu. Sitä saa ikävä kyllä kaikki miehet kimppuunssa, ei vain niitä mukavia. Hymy hyytyy äkkiä, kun kaikenlaiset Pervo Pertit hyökkäävät peppuun tai tissehin kiinni ja pitävät sitä flirttailuna.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ajattelet tavallinen mies tässä tilanteessa? Mulle useat on sanoneet että taisi tulla vahinko-match, yhden kanssa juteltiin puhelimessakin mutta sanoi että on miettinyt päänsä puhki miksi olen hänestä kiinnostunut ja ei halunnut jatkaa.
Tuntuu pahalta.
-ap
Noiden miesten itsetunto ei ollut tarpeeksi hyvä. Ilmeisesti olet kaunis ja he kokivat sinun olevan ihan eri liigassa kuin he. Jos se yhtään lohduttaa niin et menettänyt paljoa. Parisuhde on paljon parempi, jos kummallakin on terve itsetunto.