Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies, miksi et kiinnostu kauniista naisesta?

Vierailija
17.05.2024 |

Olen kaunis nainen ja lopen kyllästynyt komeisiin itseriittoisiin, pettäviin casanoviin joita olen tapaillut.

Olen alkanut tykkäämään Tinderissä tavallisennäköisistä, ei-komeista miehistä koska en itsekään ole pinnallinen. Mutta hieman ihmetyttää kun kukaan ei kiinnostu minusta!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin pinnallista tuntuu olevan tämän ketjun keski-ikäinen jengi. Mitä jos unohtaisitte sen oman ja toisten ulkonäön hetkeksi ja lähtisitte ihan selvittämään toisten ajatuksia ja mielipiteitä. Niiden avulla sitä suhdetta sitten eletään jos eletään.

Vierailija
62/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei ole pinnallinen, harrastaa Tinderiä. Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua olla kauniin naisen kakkosvaihtoehto koska herra casanova ei pystynyt pysyä paikoillaan. Luultavasti suhde ei tulisi kestämään kun kaunis nainen alkaa yhtäkkiä taas päättämään kuinka kuolaa casanovien perään kun ulkonäköni ei sittenkään riittänyt.

Miehet projisoivat omia ajatuksiaan naisiin. He luulevat, että kaunis nainen pettäisi, koska he itse pettäisivät seurustelukumppaneitaan heti, jos olisivat komeita miehiä.

Todistaa jälleen sen, että naisten huomioon tottunut ja turtunut komea mies voi olla uskollisempi kuin tavis mies, koska tavis pettää heti, jos saa edes kerran elämässään mahdollisuuden.

Taidat olla sellainen automaattinen miesvihaaja joka muuten projisoi omia ajatuksiaan miehiin. Tavis muutenkin pettäisi pienenemmällä mahdollisuudella koska nii

Ei tee mitään miehellä, joka ei petä siksi, että ei voi. Miehen pitää olla uskollinen, koska hän haluaa olla.

Vierailija
64/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pettäisi kaunista naista?

No ei se mene niin, että kaunis olis jotenkin turvassa tollaselta touhulta. Kaverilla ollu noita kauniita naisia ja moni ihmetellyt miksi se touhuillu muuaalla ja onko jotenkin hullu. Kyllästymiset ja riidat on niissäkin suhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi