Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies, miksi et kiinnostu kauniista naisesta?

Vierailija
17.05.2024 |

Olen kaunis nainen ja lopen kyllästynyt komeisiin itseriittoisiin, pettäviin casanoviin joita olen tapaillut.

Olen alkanut tykkäämään Tinderissä tavallisennäköisistä, ei-komeista miehistä koska en itsekään ole pinnallinen. Mutta hieman ihmetyttää kun kukaan ei kiinnostu minusta!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet 150 kg yh ja tehnyt pennun niggertin kanssa.

Vierailija
22/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaperseet välttelee kaikkea rumaa.      Kun ajattelee tätä kautta niin alkaa arvostamaan kaikkea rumaa.  Ruma on nyt in.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on paha ja huo*a. Älä hyvä mies koskaan luota naiseen!

Vierailija
24/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vai äärimmilleen pyntåtty irtolisäkkeinen poseerauksen ammattilainen? 

Kokemukseni mikaan kauniista naisesta ovat kiinnostuneita kaikenlaiset miehet. Keinotekoisen ja muovisen näköisestä meikkipytystä vain osa.

Alapeukku, eli ap ongelmasi ei todennäköisesti ole suoranaisesti kauneus, vaan tyyli ja mielikuva, jonk annat itsestäsi esim. kuvillasi ja - tyylilläsi. Mieti pitäisikö sitä vähän hioa luonnollisempaa suuntaan. Käytä vaikka kuvia itsestäsi ulkoilemassa.

Vierailija
25/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.

Homma ei toimi jos se nainen on liian hyvännäköinen. 

Jätän ne niille miehille joiden arvo on itseäni korkeampi ja vastaa tämän liian hyvännäköisen naisen tasoa.

Vaimomatskua on juurikin nainen, joka on sopiva sulle, jonka kanssa tuntuu oikeasti hyvältä jne.

Joo, tottakai on olemassa tosi hyvännäköisiä naisia kuten varmasti sinäkin AP. 

Eikä tässä ole kyse mistään mustasukkaisuuksista yms.

En mä kai osaa sitä sanallisesti perustella tämän paremmin.

Vierailija
26/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan hirveä yleistäjä mutta kauniit naiset käyttävät hirveästi aikaa omaan ulkonäköön ja jotkin ovat sellaisia poseeraaja-kanoja joilla ei ole mihinkään muuhun tilaa kuin omaan napaan. Ei kiinnosta mikään pintaliito.

Vierailija
27/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska henkeni aina haisee!

Vierailija
28/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset on joko tylsiä narsisteja tai kusipäisiä narsisteja. Body count liikaa. 

Vierailija
29/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista vanhasta naisesta? Olisit ottanut sellasen tylsän miehen nuorempana.

Vierailija
30/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epävarma mies ja jos kaunis nainen antaisi ymmärtää olevansa kiinnostunut niin en uskoisi ja tulisi olo että on piilokamerassa. Tavisnaisen kanssa on turvallinen olo kun ollaan samaa tasoa.

Vierailija
31/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista, "olen kaunis nainen" 😂🖖🖖

Vierailija
32/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Mitähän mahtais olla annettavana mun elämään että ottaisin jonkun tuollaisen kuin AP:n? Jotain parempaa sisältöä elämään, tms? Kyllähän kaikenlaisia kuoria on ollut aina saatavana.

Vierailija
33/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa miesvihalta. Siis jos sinun mielestäsi komea mies ei voi olla mukava. 

Vierailija
34/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua olla kauniin naisen kakkosvaihtoehto koska herra casanova ei pystynyt pysyä paikoillaan. Luultavasti suhde ei tulisi kestämään kun kaunis nainen alkaa yhtäkkiä taas päättämään kuinka kuolaa casanovien perään kun ulkonäköni ei sittenkään riittänyt.

Vierailija
35/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muutamat miehet asiallisistakin vastauksista. Näitä lukiessa tajuan että ilmiö on todellinen, ei edes haluta välttämättä tutustua.

-ap

Vierailija
36/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiinnostus mulkusta mulkkuun.

Kulissit säilytetään.

Vierailija
37/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja kaunis ilman meikkiä?

Seuranhakuprofiiliin kuva ilman meikkiä ja kokeile samaa ravintolassa illalla niin sitten mitataan kiinnostuneisuus.

Vierailija
38/64 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma tai tavis nainen ei petä.

Vierailija
39/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muutamat miehet asiallisistakin vastauksista. Näitä lukiessa tajuan että ilmiö on todellinen, ei edes haluta välttämättä tutustua.

-ap

Et siis edelleenkään kertonut millainen olet tyyliltäsi ja millaisia kuvia käytät. 

Joku antoikin hyvän ehdotuksen: jos haluat lisää kiinnostuneita, laita itsestäsi meikitön ja filtteritön kuva. Ajatusmaailma, elämänsisältö sekä itseluottamus heijastuvat myös kuvista, joten voi miettiä uskaltaisitko panostaa rennompiin kuviin, jotka eivät ole vimpan päälle hiottuja poseerauksineen. Sellaisia. joissa olet tavallinen itsesi etkö poseeraa, jos kerran uskot kauneuden olevan suurin ongelmasi. Silloin annat itsestäsi mukavamman ja itsevarmemman kuvan. 

Vierailija
40/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tavallinen itsensä tiedostava mies tietää että hänellä ei ole mitään tarjottavaa kauniille naiselle. Teikäläiset haluavat vain niitä pitkiä, jykeväleukaisia, komeita, menestyneitä alfauroksia. Tavallinen mies ei voi millään kilpailla näiden kanssa. Varsinkin jos tätä miestyyppiä löytyy kauniin naisen historiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi