Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin

Vierailija
17.05.2024 |

Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin

Uusi variantti voi tarttua jopa niihin, jotka ovat vastikään ottaneet koronarokotteen.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/dd70a87b-9547-4154-991e-be993…

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se alkaa Suomessa ainakaan kesällä isommin leviämään. Koulujen kesälomat on tulossa kreivin aikaan pysäyttämään tuon kesäleviämisen. 2 viikon päästä ne alkavat, joten silloin ei ainakaan kouluista pääse epidemia alkamaan. Myös työpaikkojen kesälomat kesän mittaan varmasti auttavat tilannetta.

Syksyllä tilanne on sitten toki toinen. Tähän mennessä on joka syksy isompi tai vähemmän isompi epidemia tullut, joten siksi luulen, että niin tulee käymään tämänkin vuoden syksyllä. Mitään todennäköisen syysepidemian suuruutta en ala tässä vaiheessa arvailemaan.

Vierailija
42/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi koronaa erittäin lievänä. Eli ei kuumetta mutta kotitesti näyttänyt koronaa. Olen kolmesti rokotettu. 

Nyt iski joku paha flunssa ja tämä meni keuhkoihin. Edelleenkään ei juuri kuumetta mutta erittäin kova nuha ja painui keuhkoihin tauti eli kova yskä. Eli jos on koronaa niin tämä on nyt niistä ehdottomasti pahin tällä hetkellä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää! Nyt viimeistään me kaikki delataan! :D

Vierailija
44/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama. Muhun ei todistettavasti ole tarttunut yksikään muunnos. Mies ja lapsi sairasti kaksi kertaa korona . Minä en. Nukuin samassa sängyssä. 

Vierailija
45/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kaksi koronaa erittäin lievänä. Eli ei kuumetta mutta kotitesti näyttänyt koronaa. Olen kolmesti rokotettu. 

Nyt iski joku paha flunssa ja tämä meni keuhkoihin. Edelleenkään ei juuri kuumetta mutta erittäin kova nuha ja painui keuhkoihin tauti eli kova yskä. Eli jos on koronaa niin tämä on nyt niistä ehdottomasti pahin tällä hetkellä! 

Rokotettujen alentunut vastustuskyky aiheuttaa juuri tätä että tavallinen ylähengitystietulehdus (flunssa) menee alahengitysteihin.

Vierailija
46/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan korona on voinut tarttua myös rokotettuihin. Oletko elänyt tynnyrissä?

Vierailija
47/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas! rokotteethan eivät estä tartuntaa, levittämistä ja sairastumista. Koko jengi on nyt käynyt edelliset variantit läpi joko rokotettuina tai ilman. oireilla tai oireettomina. Kohdattu pöpö erilaisin variantein useaan kertaan. Mutta panikoidaan nyt taas ja suljetaan uusimaa...

Vierailija
48/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lietsotaan kauhuskenaarioita. Huoh! Olen saanut viisi koronarokotetta perussairauteni vuoksi enkä ole saanut mitään sivuoireita. En myöskään koronaa. 

En usko! Salaliittohullujen mukaan jo ensimmäisestä piikistä piti kuolla muutamassa kuukaudessa!

ta saada syöpä. yksi naapurustossani asuva leidi varoitteli minua moneen kertaan olla ottamatta rokotetta, koska siitä tulee syöpä tai kuolema ja että se on tutkimuksin todettu, googlaa vaikka itse. No. en kuollut, en saanut syöpää, mutta tämä leidi sai... hänellä todettiin aggressiivinen syöpä. Onneksi se todettiin ajoissa, joten pelkkä leikkaus riitti. Häntä siis ei oltu rokotettu. Jos olisin samalla logiikalla kuin hän, niin minun pitäisi sanoa, että "se johtuu siitä ettet ottanut rokotetta!"

Vierailija
49/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne rokotteet muutenkaan tee sitä, että se virus (mikä tahansa sellainen) jotenkin maagisesti kiertää sen rokotetun henkilön. Ei se anna teflonpinnoitetta ihmiselle, jokainen variantti voi tarttua keneen tahansa, rokotuksella tai ilman.

Vierailija
50/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyvä syy ettei kannata tungeksia ruuhkassa tai olla kauppakeskuksessa sumpussa. ;) 

Vierailija
51/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan korona on voinut tarttua myös rokotettuihin. Oletko elänyt tynnyrissä?

Pointti oli: tarttuu rokotettuihin! Ei tartu rokottamattomiin, koska kyseessä on oikeasti rokotehaitta.

Vierailija
52/52 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne rokotteet muutenkaan tee sitä, että se virus (mikä tahansa sellainen) jotenkin maagisesti kiertää sen rokotetun henkilön. Ei se anna teflonpinnoitetta ihmiselle, jokainen variantti voi tarttua keneen tahansa, rokotuksella tai ilman.

VÄÄRIN: juuri siksi otetaan rokotteita ettei saataisi tartuntaa. Koronapiikit eivät ole rokotteita, ne sisältävät reseptin joka saa solut tuottamaan piikkiproteiinia, joka on juuri se sairastuttava patogeeni.

Eli sama kuin ottaisitte jäykkäkouristusrokotteen, joka saisi elimistön tuottamaan elävää jäykkäkouristusbakteeria, sitten ihmettelisitte mistä se jäykkäkouristus tuli.