Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin
Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin
Uusi variantti voi tarttua jopa niihin, jotka ovat vastikään ottaneet koronarokotteen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/dd70a87b-9547-4154-991e-be993…
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Avainsana: rokotettuihin.
Rokottamattomat ovat turvassa, on normaali immuunipuolustus, eikä rokotehaittoja.
Ei ne ole turvassa. Ei mitään pandemioita edes olisi jos normaali immuunipuolustus riittäisi. Siitähän niissä on kyse että elimistö ei pysty torjumaan.
Vierailija kirjoitti:
Avainsana: rokotettuihin.
Rokottamattomat ovat turvassa, on normaali immuunipuolustus, eikä rokotehaittoja.
Onhan se luetun ymmärtäminen vähän yksinkertaisemmille todella haastavaa. Artikkelissa sanotaan: "Uusi variantti voi tarttua jopa niihin, jotka ovat vastikään ottaneet koronarokotteen."
Vierailija kirjoitti:
91% koronan takia sairaalaan joutuneista ja kuolleista on rokotettuja.
Rokottamattomat eivät sairastu vakavasti, eivätkä varsinkaan kuole flunssaan.
Milloinkahan THL myöntää avoimesti että rokotteet olivat virhe, ja milloin päättäjät joutuu vastuuseen.
Minä tiedän rokottamattomana kuolleen. Liian aikaisin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
91% koronan takia sairaalaan joutuneista ja kuolleista on rokotettuja.
Rokottamattomat eivät sairastu vakavasti, eivätkä varsinkaan kuole flunssaan.
Milloinkahan THL myöntää avoimesti että rokotteet olivat virhe, ja milloin päättäjät joutuu vastuuseen.
Minä tiedän rokottamattomana kuolleen. Liian aikaisin meni.
minä tiedän 2, ulkonäöltä tuttua, toinen nuorehko nainen, jäi 2 lasta ja toinen vanhempi mies, ei kuitenkaan mikään huonokuntoinen vanhus.Läheiset kertoi ettei ollut rokotettu, nainen oli kiihkomielinen vastustaja.Mies ihan tavallinen, joka ei saanut aikaiseksi rokotteen ottoa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
trollia ainakin, illalla kun luin, niin ketju oli täynnä valheita taas
Koronan on jo julkistettu olevan normaali hengitystieinfektio, vaarallinen toki vanhuksille ja tietyille vakavia sairauksia omaaville mutta niin on influenssat ym. infektiotkin.
Kolme rokotusta otin enkä ole sairastanut koronaa, kaksi rokottamatonta tiedän jotka saivat rajun taudin ja toinen oli sairaalassa ja oli vähällä kuolla siihen.
Rokotettujen ansiota on että taudinkuva lopulta lieveni sairastuneilla ja lopulta hiipui ihan tavalliseksi hengitystieinfektioksi, rokottamattomat menivät siinä muiden siivellä kuten taitavat siipeillä muissakin asioissa...
Vierailija kirjoitti:
Taas pelotellaan ihmisiä ja toiset menee taaaaas uutisten mukana.
Nyt olis jo aika herätä tähän touhuun.
Persut haluavat syksyksi ruumiita rumariikan johdolla!
Vierailija kirjoitti:
Taas lietsotaan kauhuskenaarioita. Huoh! Olen saanut viisi koronarokotetta perussairauteni vuoksi enkä ole saanut mitään sivuoireita. En myöskään koronaa.
En usko! Salaliittohullujen mukaan jo ensimmäisestä piikistä piti kuolla muutamassa kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Taas lietsotaan kauhuskenaarioita. Huoh! Olen saanut viisi koronarokotetta perussairauteni vuoksi enkä ole saanut mitään sivuoireita. En myöskään koronaa.
Een usko een usko ennenku tuot mulle kiulun!
okei? kaikki muutkin muunnokset kyllä voi tarttua rokotettuihin.
terv: rokotettu ja silti olen koronan sairastanut kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okei? kaikki muutkin muunnokset kyllä voi tarttua rokotettuihin.
terv: rokotettu ja silti olen koronan sairastanut kolme kertaa.
Eikö yhtään ihmetytä kun joka piikin jälkeen sairastut koronaan? Ja rokottamattomat pysyy terveenä.
Minun suvusta viisi ihmistä jotka eivät ottaneet rokotetta sairastuivat erittäin rajuun koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Nimeä sellainen muunnos, jonka EI ole mahdollista tarttua rokotettuun?
Se variantti, jota vastaan ihmiset on rokotettu, tarttuu rokotettuihin heikosti. Tutkimuksessa oli vaikeuksia saada varhain liikkeellä ollutta varianttia tarttumaan. Siihen tarvittiin hyvin isoja annoksia:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä sellainen muunnos, jonka EI ole mahdollista tarttua rokotettuun?
Se variantti, jota vastaan ihmiset on rokotettu, tarttuu rokotettuihin heikosti. Tutkimuksessa oli vaikeuksia saada varhain liikkeellä ollutta varianttia tarttumaan. Siihen tarvittiin hyvin isoja annoksia:
Ja silti tartunta on mahdollinen, aivan kuten kaikilla muillakin taudeilla. Rokote ei ikinä ole 100% suoja. Ei siis pitäisi tulla kenellekään yllärinä tämäkään koronan variantti.
onksul jotain lähdettä tälle?