Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin
Maailmalla leviää nyt uusi koronaviruksen muunnos Voi tarttua rokotettuihin
Uusi variantti voi tarttua jopa niihin, jotka ovat vastikään ottaneet koronarokotteen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/dd70a87b-9547-4154-991e-be993…
Kommentit (52)
Naurakaa vain, mutta minulla on monen sadan hengityssuojaimen varasto kotona kaiken varalta.
Täytyy seurata milloin tämä rantautuu Suomeen ja miten korkealle tartuntaluvut täällä nousevat sitten. Toivottavasti tätä seurataan Suomessa ja luvuista tiedotetaan virallisesti. Rupean sitten taas käyttämään ffp-tason maskia, kun tartuntoja paljon.
Sairastin ensimmäisen koronani viime marraskuussa ja inhosin sitä, vaikken saanutkaan vakavia oireita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Tulisipa äkkiä meillekin, saisi alkaa käyttämään maskia. Minulta poistettiin hammas näkyvältä paikalta, osa poistetaan heinäkuussä. Maskilla voisi peittää suun, kunnes saan proteesin.
Voithan käyttää maskia muutenkin. Ei ole kiellettyä.
Onneksi en ottanut piikkiä ja terveenä pysynyt, vaikka riskiryhmäläinen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku jaksaa tätä soopaa?
Pipipäät ja ryssänröllit.
Kaunhistuttavaa, kernassaan lamnaannutavaa.
onneksi 80 prosenttia suomalaisista ei ottanut rokotetta vaan mrna-piikin tai plaseboa, joten voiko siis tarttua suomalaisiin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ottanut piikkiä ja terveenä pysynyt, vaikka riskiryhmäläinen olenkin.
Vielä ehtii.
Niin? Tähänkin asti mikä tahansa koronavirus kaikkine muunnoksineen on voinut tarttua rokotettuun.
Mää käytin viime viikolla maskia ulkona, kun iski aika paha allergia.
MIKSI tästä on poistettu kommentteja?
Kyllähän korona on aina voinut tarttua rokotettuihinkin. Heistä vain puolet vähemmän kuolee tautiin.
Oli äskettäin tilastoitu briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Tulisipa äkkiä meillekin, saisi alkaa käyttämään maskia. Minulta poistettiin hammas näkyvältä paikalta, osa poistetaan heinäkuussä. Maskilla voisi peittää suun, kunnes saan proteesin.
Voithan käyttää maskia muutenkin. Ei ole kiellettyä.
Minä käytän sitä siitepölyn vuoksi. Ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa vain, mutta minulla on monen sadan hengityssuojaimen varasto kotona kaiken varalta.
se auttaa bakteereihin, korona on virus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se auttaa bakteereihin, korona on virus
Juupa juu.
Taas lietsotaan kauhuskenaarioita. Huoh! Olen saanut viisi koronarokotetta perussairauteni vuoksi enkä ole saanut mitään sivuoireita. En myöskään koronaa.
Vierailija kirjoitti:
VAIDS; rokotteen aiheuttama immuunikato. Flunssia ympäri vuoden, kun normaali flunssakausi on syksystä kevääseen.
Meillä vanhuksilla on rokotteet. Ainoastaan lievä.korona sairastettiin, mutta mitään muita tauteja ei ole ollut kymmeneem vuoteen.
Nimeä sellainen muunnos, jonka EI ole mahdollista tarttua rokotettuun?