Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko ystäväsi kumppanille, jos ystäväsi pettää häntä?

Vierailija
17.05.2024 |

Itse en ole mikään juorukello koska en kuulu hameväkeen, mutta kertoisitko sinä? Näkisitkö tuon asian jotenkin merkityksellisenä tai jopa elämää suurempana juttuna?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, kun petetty saa tietää ja syyttää kaveria, joka tiesi asiasta eikä kertonut...mikä kaveri se sellanen on....

Vierailija
22/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siis jos tuntisin tämän ystäväni kumppanin niin, että esimerkiksi minulla olisi hänen puhelinnumeronsa.

Minua on petetty ja pettäminen on pahin henkisen väkivallan muoto. siitä ei jotkut ihmiset selviä ylitse koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Siis jos tuntisin tämän ystäväni kumppanin niin, että esimerkiksi minulla olisi hänen puhelinnumeronsa.

Minua on petetty ja pettäminen on pahin henkisen väkivallan muoto. siitä ei jotkut ihmiset selviä ylitse koskaan. 

Puolison pettäminen on traumaattista, mutta pahin henkisen väkivallan muoto se ei todellakaan ole. 

Vierailija
24/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä, kun petetty saa tietää ja syyttää kaveria, joka tiesi asiasta eikä kertonut...mikä kaveri se sellanen on....

Tiesikö tietäjä, että tietää voi tietämättä, mitä toinen tiesi? ;D

Vierailija
25/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lojaali. Jos ystävättäreni pettäisi miestään ja kertoisi sen minulle, en kertoisi kenellekään, mutta jos ystävättäreni mies pettäisi häntä ja jäisi rysänpäältä kiinni kertoisin. En vain usko, että koskaan joutuisin todistamaan tuollaista tilannetta. Juoruihin en usko.

Vierailija
26/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, jos kysytään. Ja teen tämän selväksi myös ystävälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme