Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-40. Mitä näiden "ylijäämämiesten" tulisi tehdä?
Tilastokeskuksen sivuilta voi jokainen käydä tarkistamassa tämän faktan.
50 000:lle miehelle on siis matemaattisesti mahdotonta päästä parisuhteeseen...Tämä on aikamoinen katastrofi, ja sen takia naisista onkin suomessa niin kova kysyntä.
Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Tai mitä noiden ylijäämämiesten tulisi tehdä?
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei mulla ole koskaan ollut "kova kysyntä" siltikään. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Eli ilmeisesti miehet pärjää vallan mainiosti ilmankin naista, eikä mitään pidä tehdä koska mitään ongelmaakaan ei ole.
Oletko itse muistanut lähestyä?
Kyllä olen. Mutta pointtini olikin siinä, että mulla olis pitänyt olla kova kysyntä. Ei ollut. Itse piti aloitteet hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei mulla ole koskaan ollut "kova kysyntä" siltikään. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Eli ilmeisesti miehet pärjää vallan mainiosti ilmankin naista, eikä mitään pidä tehdä koska mitään ongelmaakaan ei ole.
Oletko itse muistanut lähestyä?
Kyllä olen. Mutta pointtini olikin siinä, että mulla olis pitänyt olla kova kysyntä. Ei ollut. Itse piti aloitteet hoitaa.
Miesten määrä ei varmasti korreloi lähestyjien määrään. Suurin osa suomalaisista miehistä ei ikinä lähestyisi vierasta naista selvin päin missään. Ja miksi pitäisikään.
Mihin sitä hameväkkee tarvii?
M46
Lähestytään asiaa tilastollisesti. Tältä sivilta näkee, missä maissa on suurin sukupuolien epäsuhta maailmassa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_by_sex_ratio
No eiköhän tuolle ole biologinen syy. Naisten täytyy päästä valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen, siksi miehiä on enemmän kuin naisia. Valinnanvaraa on oltava.
Esimerkiksi Albaniassa, Armeniassa ja Italiassa on enemmän 25-54-vuotiaita naisia kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan me ottaa vaikka Iranista 50000 naista Suomeen. Varmaan heti olisivat tulossa.
Millä sä meinaat että ne naiset vaan otetaan? Ja ihan sama muiden maiden naisiin, ei niitäkään niin oteta, vaan heidän pitää itse haluta tulla tänne ja jättää koko elämänsä, ystävänsä, kotinsa, kulttuurinsa ja perheensä taakse miehen takia.
Ylijäämämiehet voivat olla muiden ylijäämämiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämiehet vois lähettää Ukrainan rintamalle
Voisivat etsiä miinoja siellä. Ollaan kerran hyödyksi maailmalle ja vanhemmille, jotka odottavat pelaavasta tuhkamunastaan miestä
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä mao mao maassa 100 miljoona miestä liikaa kun aikoinaan tyttölapset vedettiin pöntöstä alas,yhden lapsenpoikapolitiikkaa noudattaen
Siellä haetaan naisia ulkomailta ja ryöstetään pikkutyttöjä, joista sitten kasvatetaan omalle pojalle vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Harmi,ettei olla tavattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö tilastoista myös se, kuinka moni näistä "ylijäämämiehistä" edes etsii parisuhdetta tai on hetero?
Sama koskee naisia, eli tilannetta ei voi tarkastella pelkästään väestön ikäjakauman perusteella.
Sinkkumiehistä 7 % haluaa olla sinkkuja, sinkkunaisista 23 %. Lähde: perhebarometri 2016
On tainnut omasta tahdostaan sinkkujen naisten osuus tuosta nousta reilusti.
No mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Mikä saisi nuoret naiset haluamaan parisuhteeseen suomalaisten miesten kanssa?
Toivottavasti ei mikään, eivät ansaitse suomalaista miestä.
Niin siis onko suomalais
Niin kauhea pula Suomi-naisista että meinaa paniikki iskeä, mutta sellaista ei kuitenkaan kukaan halua. Yrittäkää nyt edes päättää.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo sisäsiittoinen ja kansantautien runtelema. He voivat käydä Ruotsissa tai Virossa etsimässä vaimoa.
Itse asiassa ei ole, mutta toki silti voi kumppania etsiä muistakin maista. Paitsi toki rybylästä.
Luin tutkimuksen, että miehiä syntyy siksi piirun enemmän, koska varsinkin sotien ja katastrofien aikaan miehiä "kuluu" enemmän. Normaalissa rauhallisessa tilanteessa syntyvyys oli miehille 51/49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan me ottaa vaikka Iranista 50000 naista Suomeen. Varmaan heti olisivat tulossa.
Millä sä meinaat että ne naiset vaan otetaan? Ja ihan sama muiden maiden naisiin, ei niitäkään niin oteta, vaan heidän pitää itse haluta tulla tänne ja jättää koko elämänsä, ystävänsä, kotinsa, kulttuurinsa ja perheensä taakse miehen takia.
Otetaan eli järjestetään sellaiset olosuhteet, että he voivat ja haluavat tulla tänne. Tarjotaan koulutusta ja työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa vanhempi nainen.
Miten se 32v mies perustaa perheen 60v naisen kanssa? (YLi 57-vuotiasta kai tarkoitit, koska siitä ylöspäin alkaa naisia olla enemmän kuin miehiä)
Eihän miehet halua lapsia vaan huijataan isiksi?
No ota pari vuotta vanhempi nainen. Ne jotka ei niitä lapsia halua, voi ottaa vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen odotus. Suomijannu ei voi muuttaa edes halvempaan vuokrakämppään, varsinkaan jos se sijaitsee naapurikunnan puolella. Ja työn perässä ei ainakaan muuteta mihinkään, kun kaikki kaljakaverit on lapsuudenkodin naapurissa.
Lähettää ylimääräiset miehet Ukrainaan puolustamaan koko Eurooppaa.
KAIKISSA maissa on nuorissa ikäluokissa enemmän miehiä kuin naisia! Se on täysin normaali ja luonnollinen asia, koska poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä. Nuoria miehiä on AINA ollut enemmän kuin nuoria naisia. KOSKAAN ei ole ollut sellaista aikaa, että jokaiselle nuorelle miehelle olisi nuori nainen.