Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-40. Mitä näiden "ylijäämämiesten" tulisi tehdä?
Tilastokeskuksen sivuilta voi jokainen käydä tarkistamassa tämän faktan.
50 000:lle miehelle on siis matemaattisesti mahdotonta päästä parisuhteeseen...Tämä on aikamoinen katastrofi, ja sen takia naisista onkin suomessa niin kova kysyntä.
Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Tai mitä noiden ylijäämämiesten tulisi tehdä?
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus eikä myöskään hyvän elämän edellytys. Ilman kumppaniakin pärjää nykymaailmassa oikein mainiosti.
"Ylijäämämiehet" siis opiskelkoot, tehkööt töitä, harrastakoot ja toimikoot normaaleina yhteiskunnan jäseninä.
Niin sinunko mielestäsi tällainen demografinen vinouma ei ole kansallinen ja henkilökohtainen riski tai tragedia? Olipa ylimielisesti sanottu. Ja olen liberaali nainen.
No ei ole kansallinen tragedia. Naisia on muutenkin Suomessa enemmän kuin miehiä, joten huolettaako sinua vastaava asia keski-ikäisten naisten kohdalla? Onko se tragedia, jolle pitää tehdä jotain.
Totuus on, että miehissä on enemmän parisuhteeseen sopimattomia kuin naisissa. Älyllisesti heikkolahjaisia, alkoholisoituneita ja syrjäytyneitä, ja nepsyongelmien takia parisuhteeseen kykenemättömiä.
Kyllä yleensä kunnollinen raitis mukava mies puolison löytää, jos on vähän valmis astumaan mukavuusalueeltaan, esim harrastamaan ja käymään kaupungeissa. Mutta naiset eivät ole tavaraa, joten jos joku ei löydä puolisoa, se on asia, jonka kanssa on elettävä. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämisten pitäisi lopettaa pleikarilla pelaaminen ja lähteä työelämään tutustumaan muihin
Sori vaan mutta ei työelämästä saa naista. Olen tehnyt yli 10 vuotta töitä ja ei koskaan ole ollut minkäänlaista vipinää työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo sisäsiittoinen ja kansantautien runtelema. He voivat käydä Ruotsissa tai Virossa etsimässä vaimoa.
Suomi on kaikkea muuta kuin sisäsiittoinen. Et ymmärrä aiheesta mitään.
Oletko koskaan kuullut Sallan taudista?
Jaa mikä sirppisoluanemia?
Tuodaan jatkossakin "hädänalaisia" nuoria miehiä tänne.
Minä olen varmaankin "ylijäämämies" koska minulle ei löydy naista. Olen itse töissä käyvä duunari joka tienaa sen 3500e/kk, olen raitis, hiukan ylipainoa on eli sellanen "iskäkroppa" löytyy ja muutenkin koen olevani keskiverto mies.
En siis ole mikään baareissa riekkuva tai mt ongelmainen tapaus, ehkä introverttiys on se mun juttu.
En mä asiasta ole katkera enkä valita. Ei meille kaikille löydy kumppania jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa perhe.
Saunasta just tulin ja nyt ruokaa sekä leffoja. Älkää valittako inisijät.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämisten pitäisi lopettaa pleikarilla pelaaminen ja lähteä työelämään tutustumaan muihin
Sori vaan mutta ei työelämästä saa naista. Olen tehnyt yli 10 vuotta töitä ja ei koskaan ole ollut minkäänlaista vipinää työpaikalla.
Etkö muka tunne yhtään paria, joka on tutustunut työympyröissä?
Suomeen pitäisi tuoda ukrainasta,venäjältä,brasiliasta tai vaikka argenttiinasta 18-25 vuotiaita sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaankin "ylijäämämies" koska minulle ei löydy naista. Olen itse töissä käyvä duunari joka tienaa sen 3500e/kk, olen raitis, hiukan ylipainoa on eli sellanen "iskäkroppa" löytyy ja muutenkin koen olevani keskiverto mies.
En siis ole mikään baareissa riekkuva tai mt ongelmainen tapaus, ehkä introverttiys on se mun juttu.
En mä asiasta ole katkera enkä valita. Ei meille kaikille löydy kumppania jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa perhe.
M33
Meil samat. Joku sanoikin viisaasti että parisuhde ei ole ihmisoikeus eikä elämän edellytys ja oli oikeassa. Näin lapsettomana sinkkuna on myös enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän stressiä.
Osa ei halua parisuhdetta, osa ei pysty siihen.
Moni hakis naisesta psyyken ja elämän korjaajaa, mihin naisia ei kiinnosta ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö tilastoista myös se, kuinka moni näistä "ylijäämämiehistä" edes etsii parisuhdetta tai on hetero?
Sama koskee naisia, eli tilannetta ei voi tarkastella pelkästään väestön ikäjakauman perusteella.
Varmaan yhtä suuri osuus kuin naisista, joten sulkevat pois toisensa.
Eu merkitystä matemaattisesti
Ei pidä paikkaansa.
Maailma on muuttunut miehille epäedulliseksi. Naiset vaativat parisuhteessa kaiken tarjottimella mutta eivät tarjoa mitään takaisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö tilastoista myös se, kuinka moni näistä "ylijäämämiehistä" edes etsii parisuhdetta tai on hetero?
Sama koskee naisia, eli tilannetta ei voi tarkastella pelkästään väestön ikäjakauman perusteella.
Varmaan yhtä suuri osuus kuin naisista, joten sulkevat pois toisensa.
Eu merkitystä matemaattisesti
Ei pidä paikkaansa.
Maailma on muuttunut miehille epäedulliseksi. Naiset vaativat parisuhteessa kaiken tarjottimella mutta eivät tarjoa mitään takaisinpäin.
Miesten ei ole mikään pakko tarjota naisille mitään. Älä ruikuta, vaan ota vastuu omasta elämästäsi. Kukaan nainen ei pysty vaatimaan sinulta mitään, jos itse et anna siihen mahdollisuutta.
Nauttia elämästä, duh. Sen voi tehdä ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
M33
Niin no jos se ei ole sulle tärkeää niin et varmaan valitakaan siitä? Minulle on ja en saa naista, niin on vähän eri fiilikset.
Eikö meillä ole melkein tuon verran miehiä, jotka haukkuvat (suomalaiset) naiset kauheiksi? Miksi tämä olisi mitenkään ongelma, miehethän itse sanovat tulevansa toimeen flesulla/seksibotilla, eivät halua parisuhdetta saati perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Niin no jos se ei ole sulle tärkeää niin et varmaan valitakaan siitä? Minulle on ja en saa naista, niin on vähän eri fiilikset.
Mihin sinä naista tarvitset? Eikö oma käsi riitä tuomaan nautintoa? Voit myös ostaa seksinuken tai mennä thaimaahan koska siellä saa seksiä edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Nainen ei ole tavaraa, jota saa tai ei saa. Jos haluat oikeasti tutustua naisiin, ja löytää puolison, ensimmäinen askel on alkaa arvostaa naisia ihmisinä, jotka ovat tasa-arvoisia ja joihin haluaa tutustua ihan ystävinäkin. Jos tämä ajattelu tuntuu vieraalta, parisuhde ei ole ihan sopiva juttu sinulle.
Kuormittaa vessanpönttöjä spermalla
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, perskokkareet huolehtivat siitä, että kohta naisia on vielä vähemmän, kun kukaan ei jaksa katsella tätä miesten aiheuttamaa draamaa ja kurjuutta enää, eli muutetaan ulkomaille rakentamaan elämää. Voittehan te miehet yrittää tykästyä toisiinne, kun se teidän junttien mielestä on valinta eikä synnynnäinen ominaisuus.
Tsemppiä sinne venäjälle siis
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei mulla ole koskaan ollut "kova kysyntä" siltikään. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Eli ilmeisesti miehet pärjää vallan mainiosti ilmankin naista, eikä mitään pidä tehdä koska mitään ongelmaakaan ei ole.
Onko sinulla töhryjä, lävistyksiä ja violetti siilitukka?
Minä sanoisin heti, että minulla on tatuointeja vaikkei oikeasti ole eikä tule.