Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa hoitaa lasta.

Vierailija
16.05.2024 |

Mitähän tässä tekis? Avomieheni ei jaksa hoitaa meidän 10kk lastamme...sanoo aina ettei jää omille jutuille aikaa ja valittaa useasti siitä että joutuu olemaan lapsenhoitaja! Tuo on aika karua kuultavaa kun miettii että hän on kuitenki isä!! Ja vielä 2 lapselle! (edellisestä liitosta tyttö). Nytkin olen itse tosi kipeänä ja en pysty hoitamaan lasta niin miehelle se on nii valtava taakka...en jaksa kuunnella enää tämmöstä, tosi epäkypsää käytöstä.. mies on kuitenki kohta 40v..

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies ei lapsia hoida, jos haluaa lastenhoitajan pitää hankkia sellainen hinteläheikki joka kieltäytyy aseista ja syö vain kasviksia ja huutelee perskutarallaata....tuollaista ei tosin sitten ole mieheksi.

Tällaisen kunnon miehen ei pitäisi saada lapsia. Ei kyllä taida lapsia edes haluta.

Vierailija
82/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa keskenänne että kumpikin pääsee omiin harrastuksiin, joko sopua löytyisi.

Saahan se äiti mennä kunhan hankkii hoitajan siksi aikaa.

Niin, lapsen isän. Jos äidin pitää hommata siksi aikaa ulkopuolinen hoitaja, niin hänen kannattaa erota ja hakea yksinhuoltajuutta.

Tässä aloituksessahan on juuri noin, että isä ei jaksa. On siis ryhdyttävä toimeen.

Mutta kun isillä on muuta tekemistä 😁 lapsen hoitaminen on naisen tehtävä 😊 ei miehen 😠.

Jos lasten hoitaminen ei ole miehen tehtävä, niin miehen tehtävä ei ole lisääntyä. Isättömyys varuoittaa lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat ovat velvollisia hoitamaan lapsiansa.Usein lasten hoito jää ikävä kyllä naisille.Mutta tiedän hyviä miehiä jotka ottavat vastuuta lapsiensa hoidossa.

Vähän kyllä ihmettelen miten ei jakseta hoitaa niitä lapsia,kun niitä on kuitenkin haluttu.

Itsellä esikoinen oli hyvin sairas ensimmäiset 5 vuotta.Sen jälkeenkin oli hyvin sairas, mutta tukena hyvä lääkitys.Öisin ja päivisin sairaalaan ambulanssilla,kun kohtaus tuli.Itse olen hoitanut hänet muun ajan kotona.Sairaalassa hoitsut piti hyvää huolta lapsestani.Nyt aikuinen hän on.

Nuorimmaiseni olen myös itse hoitanut kotona.Kuumeita molemmilla on ollut ja tuhkarokkoa,vauvarokkoa ym lastentauteja.Kerran itselläni oli kuumetta 40 astetta ja nuoremmalla lapsellani myös saman verran.No,lääkäriin oli vaan pakko mennä.Sinne mentiin ja molemmilla oli A-virus.Lääkärissä ja labrassa oltiin ja sitten kotiin.Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin, että minä vein lapseni lääkärille, vaikka kovassa kuumeessa olin.

Jotenkin en tajua miten ihmiset ei jaksa enää mitään.Ihan oikeasti,en ymmärrä🙄

Aika saamattomia on nykyään ihmiset, niin naiset kuin miehetkin.

Pitäis varmaan tota Elämän Koulua hiukka käydä.😂

Vierailija
84/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on ikäeroa?

Vierailija
85/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy ja keneltä?😯

Vierailija
86/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ap huomannut sitä.kun miehellä oli jo lapsi edellisestä liitosta, vai??? Ihme!

Vierailija
87/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut tuollaisen miehen? Itse viettäisin mielelläni aikaa lapsen kanssa.

Mies valitsi minut ja minusta hän oli silloin eri ihminen kuin nyt.

t. ap

Hän siis hoiti tätä ensimmäistä lasta, ei valittanut vai?

Vierailija
88/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tehtävä huolehtia kakaroista kuuluu nimenomaan naiselle eikä miehelle. Näin se menee myös luonnossa, että naaras hoitaa jälkeläisiään yksin tai joskus uroksen kanssa. Mutta uros hoitaa silloin jotain 20% luokkaa jälkeläisiä ja loput siitä ajasta naaras.

Riippuu mihin eläinlajin vertaa. Jättivesiluteilla uros kantaa munia selässään ja naaras on missä lie. Vähän sama merihevosilla, että pikkuiset iskä kantaa ja huolehtii. Ei kannata yleistää. Monilla apinalajeilla uros ja naaras huolehtivat yhdessä.

Vierailija
89/98 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap vs. mies?

Vierailija
90/98 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/98 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keino voi tosiaan olla soittaa miehen äidille ja sanoa, että voisiko tulla auttamaan, kun itse olet sairas ja mies ei jaksa hoitaa.

Tässä taas ohjeeksi a opastukseksi kaikille liittoa ja lastenhankintaa suunnitteleville . Katso, miten mies kohtelee läheisiään ja miten pitää heihin yhteyttä. Tässäkin miehellä on ollut jo lapsi edellisestä liitosta, joten ihan yllätyksenä tuskin asia tuli.

Miksi haluat sotkea miehen äidin tähän mukaan etkä isää? Miksi se on aina nainen josta etsitään syyllistä, mutta ei koskaan mies? On kyllä omituinen tapa, että mummon pitäisi hoitaa lapsenlapsia eikä vaarin. Eiköhän mummo auta silloin kuin hän itse haluaa, eikä niin että tuputetaan väkisin mummon luo lapsenlapsia. Antakaa mummon levätä jo ja itse päättää haluaako hän hoitaa lapsia enää vai ei.

Mummo lepää haudassaan sitten! Vanha kikka miten päästään mummoista eroon, tuomalla heille kiljuvia lapsenlapsia, jotka vielä riehuvat koko ajan. Näin saadaan mummon verenpaine sekä stressitasot nousemaan. Tietään mummolle nopeampaa, mutta samalla v-mäistä kuolemaa.

Vierailija
92/98 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keino voi tosiaan olla soittaa miehen äidille ja sanoa, että voisiko tulla auttamaan, kun itse olet sairas ja mies ei jaksa hoitaa.

Tässä taas ohjeeksi a opastukseksi kaikille liittoa ja lastenhankintaa suunnitteleville . Katso, miten mies kohtelee läheisiään ja miten pitää heihin yhteyttä. Tässäkin miehellä on ollut jo lapsi edellisestä liitosta, joten ihan yllätyksenä tuskin asia tuli.

Miksi haluat sotkea miehen äidin tähän mukaan etkä isää? Miksi se on aina nainen josta etsitään syyllistä, mutta ei koskaan mies? On kyllä omituinen tapa, että mummon pitäisi hoitaa lapsenlapsia eikä vaarin. Eiköhän mummo auta silloin kuin hän itse haluaa, eikä niin että tuputetaan väkisin mummon luo lapsenlapsia. Antakaa mummon levätä jo ja itse päättää haluaako hän hoitaa lapsia enää vai ei.

Mummo lepää haudassaan sitten! Vanha kikka miten päästään mummoista eroon, tuomalla heille kiljuvia lapsenlapsia, jotka vielä riehuvat koko ajan. Näin saadaan mummon verenpaine sekä stressitasot nousemaan. Tietään mummolle nopeampaa, mutta samalla v-mäistä kuolemaa.

Tuo on muuten totta, jos mummolla ja papalla on iso perintö, johon lapset sitten haluaa päästä käsiksi.

Vierailija
93/98 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Vierailija
94/98 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuttavaperhe, jonka isä on pitkäaikainen ystävämme. Hän on omasta halustaan hoitanut lapsiamme _todella_ paljon ennen vaimonsa tapaamista, koska hän halusi kovin lapsia ja piti näiden kanssa olemisesta. Ajattelin aina, että hänestä varmaati tulee mahtava isä.

Mutta niinpä vaan isä istuskelee rauhassa syömässä, kun lapsen äiti kattaa pöydän, hakee lapselle ruoat ja estää lasta heittämästä kaikkia ruokia lattialle ja putoamasta päälleen syöttötuolista. En todellakaan tiedä, mistä sen olisi voinut nähdä ennen lapsen saamista.

Vierailija
95/98 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen sinä huolellisesti ja harkiten valitsit lapsesi isäksi!

Tottakai ap valitsi. Olihan kyseessä komein jännämies joka oli hyvä sängyssä!

Vierailija
96/98 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on vaihtoehto? Että sinä otat ohjat, sairaanakin? Vai, että jätät lapsen vaille hoitoa, jolloin miehen on pakko toimia?

Usein se miehen passiivisuus pienten lasten hoidossa juontaa naisen voimakkaasta hoivavietistä, kaikkivoipaisuudesta, joka ei tarvitse miehen apua. Ja kun mies tuntee, ettei häntä tarvita, hän usein ottaa sen todesta. Säikähtänyt, mokia pelkäävä isukki alkaa epäröidä kun vastuu vauvanhoidosta yhtäkkiä heitetäänkin hänen harteilleen.

Onko se sitten "väärin", tai joku "vika miehessä", vai voisiko isää ja lasta lähentää toisiinsa jo tavallisessa arjessa, jättämällä heidät kaksin silloin tällöin, sitäkin voi miettiä, jos mies oireilee siitä, ettei hän muka selviä yksin pienen lapsen hoitamisesta. Se on usein vain harjoituksen puutetta.

Taas äidin vika. Naisten syyllistämistä ilman näyttöä. Väitteesi on mutua. Vauvan lisäksi naisen pitäisi samalla hoivata vässykkämiehen herkkää egoa.

Vierailija
97/98 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt morkatko ap:tä!

Ei kaikille riitä niitä harvinaisia perheenisä-miehiä. Suurin osa miehistä kykenee vain siittämään, ei muuta.

Toki tässä tapauksessa oli jo näyttöä, että vanhemmuus ei tuonut kypsyyttä ja vastuuntuntoa aiemminkaan. 

Jos perhe pysyy kasassa pikkulapsiajan, myöhemmin iskä (🤭) voi joskus ottaa osaa lasten leikkeihin tai edes kuskata jonnekin, kouluun tai harrastukseen. Se on hänelle Iso Osallistuminen ja osoitus hyvästä isyydestä. (😁)

Sitten pitää olla lisääntymättä tai etsiä harvinainen perheenisä-mies nuorena, kun naisella on vientiä vielä. Turha jälkikäteen itkeä, jos ainoa vaihtoehto on joku vätys, jonka kanssa sitten pitäisi perustaa se perhe.

Tämä on totta. Hyvät naiset lapset eivät ole mikään ihmisoikeus! Se vahingoittaa myös lasta, jos nainen menee ja lisääntyy semmoisen miehen kanssa, joka ei ole kykenevä isäksi. Lapsi tarvitsee myös läsnä olevan isän, jotta lapsesta tulisi tasapainoinen aikuinen. Naisilla tässä on päätöksen valta, että harrastaako nainen seksiä ilman kumia vai ei. Vastuullinen nainen valitsee hyvän miehen lapselleen isäksi, kun taas välinpitämätön nainen kelpuuttaa melkein kenet tahansa lapselleen isäksi.

Tässä tarinassa miehellä oli jo edellisestä liitosta yksi lapsi! Joten olisi uskonut naisen miettineen mikä mahtaisi olla syy siihen, että miksi mies on sinkkumarkkinoilla eikä perheensä kanssa? Tarkoitan tällä sitä "sen minkä taakse jättää, sen edestään löytää" eli eikö nainen tullut ajatelleeksi, että hänelle voisi käydä samalla lailla niin kuin edelliselle naiselle!

Vierailija
98/98 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vaan lykkäisin sen lapsen miehelle ja sanoisin että tämä on nyt se oma juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän