Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.05.2024 |

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan maaseudulle.

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Ap

Ei sun ole pakko asua Helsingissä ! Valoja päälle siellä nyt ! Jos oot työtön niin muuta jonnekin syrjemmälle asumaan ja puolita vuokrasi sillä. Nyt olet ollut Kelan hellässä hoivassa, eli ME TYÖSSÄKÄYJÄT maksettu sun vuokraasi. 

En muuta Helsingistä mihinkään, täällä olen koko ikäni asunut ja kasvanut

Ap

Vaikka tämä onkin ihan pasha trollaus, niin todettakoon, että asenne on kyllä ihan perinteinen; mitään ei voi muuttaa, mikään ei saa muuttua (paitsi kelan antama raha, jos se tarkoittaa enemmän lapaan) ja mikään ei ole mahdollista. Kaikkiin ehdotuksiin löytyy kyllä tekosyy, miksi vastaus on "ei".

Pari mutkaa suoraksi, mutta niin kauan kun ihmisillä on varaa sanoa kaikkeen "ei", niin silloin sosiaaliturva on liian korkealla tasolla.

Vierailija
142/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi elättää kyllä kaikki kansalaisensa, ja siitä nyt sitten valitetaan. Ettei Kela maksa kallista kuukausittaista vuokraa. Jossain muussa maassa ap asuisi kadulla, tonkisi roskiksesta syötävää ja kerjäisi rahaa ohikulkevilta.

Uskomatonta on se, että ap jaksaa valittaa tästä asiasta viikosta ja kuukaudesta toiseen. On kuitenkin katto pään päällä, kuukausilippu taskussa ja ruokaa kaapissa. Ja silti asiat ovat olevinaan huonosti. Tukia maksetaan totisesti Suomessa aivan liikaa. First world problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat kuin ei olisi aikomuskaan elättää itseään vaan jatkaa muiden piikkiin elämistä. 

Vierailija
144/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kelan pitäisi maksaa enemmän. 1000€ ei riitä kuukaudessa. 

Ei 1000€ riittäisi todellakaan, saan nyt 1350€/kk ja rahat kestää viikon....

Ap

Kommentoin tähän väliin, että sä vaan pelleilet tääl :D

Vierailija
145/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*haukotus* taas tämä tyyppi vauhdissa

Entä mikäs Sinä luulet olevasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän