Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.05.2024 |

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole koskaan ollut varaa maksaa noin suurta vuokraa. Mutta maksankin asumiseni itse, en saa Kelan tukia. 

Hieno homma, minä en töitä saa joten mahdoton maksaa koskaan vuokraa itse....

Ap

Hieno homma, ettei hänellä ole varaa työtulostaan maksaa yli 900 euroa asumisesta ja sinä tulet inisemään tänne, että pitäisi saada ilmaiseksi.

Minusta on ihan oikein, ettei tuen piirissä olevat saa työtulojen vertaista asumismukavuutta, että saadaan työssä käyvän verotus alas niin olisi hänellä varaa asua siinä yli 900 euron asunnossa.

Ei mene tasan minusta nämä nallekarkit.

Se asumismukavuus on täysin makuasia. Ei sun eikä kenenkään muun asuminenkaan ole mikään malliesimerkki muille että mi

Asumismukavuuskin on makuasia. Toisen mielestä (ehkä sveitsiläisen asuntosijoittajan?) Helsingin ydinkeskustassa on kaikista mukavinta asua kun taas jonkun toisen mielestä se on maailman kamalin paikka asua.

Vierailija
122/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole koskaan ollut varaa maksaa noin suurta vuokraa. Mutta maksankin asumiseni itse, en saa Kelan tukia. 

Ap

Hieno homma, ettei hänellä ole varaa työtulostaan maksaa yli 900 euroa asumisesta ja sinä tulet inisemään tänne, että pitäisi saada ilmaiseksi.

Minusta on ihan oikein, ettei tuen piirissä olevat saa työtulojen vertaista asumismukavuutta, että saadaan työssä käyvän verotus alas niin olisi hänellä varaa asua siinä yli 900 euron asunnossa.

Se asumismukavuus on täysin makuasia. Ei sun eikä kenenkään muun asuminenkaan ole mikään malliesimerkki muille että mi

Sekä olen alunperin kaupunkilainen. Asuin yli 30v kaupungissa ja siellä mulla oli oma talokin jonka sitten myin,irtisanouduin kokoaikatyöstä ja muutikn maalle tähän rivitaloon ja aloin täällä tekee kokoaikatyötä kunnes se loppui ja nyt tosiaan osa-aikatyö ja tuet. Muutto kaupungista pois oli mun elämäni paras päätös. Muutosta on 11 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa tuollaiseen vuokraan. Sinun pitää muuttaa halvemmalle alueelle. Ei luottotiedoilla ole väliä jos kela maksaa koko vuokran.

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Ap

Mikä siinä muuttamisessa maksaa? Ei ole kavereita muuttoavuksi? Joku pakun vuokra ei ole montaa kymppiä. Nyt kun alat säästää ja katsella mieluisia asuntoja niin hoituu kyllä  Kela varmaan maksaa takuuvuokran kuitenkin niin se ei ole ongelma. Ei myöskään luottotiedottomuus.

Ei ole kavereita eikä ajokorttia, eli tarvitsee 2 kantajaa + paku/rekka kuskin, maksaa varmaan yli 500€ ei ole semmoista rahaa.....

Ap

Vierailija
124/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jostain käytetty teltta ja muuta metsään kesäksi. Samalla voit vieroittautua jatkuvasta trollauksesta.

Vierailija
125/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun on pakko saada asua juuri Helsingissä?

Muuta vaikka Pieksämäelle, siellä saat vuokra-asunnon neljällä sadalla eurolla kuussa tai jopa halvemmalla. 

Saatat saada jopa töitä siellä!

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Metsään sut pitäisi laittaa, risumajaan asumaan. Alkaa siinä vaiheessa löytyä tekemistä ja junttien neuvotkin kelvata.

Vierailija
126/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se asumismukavuus on täysin makuasia. Ei sun eikä kenenkään muun asum

Näinhän se on. Kaikki asiat maailmassa ovat makuasioita. Toiset viihtyy paikoissa missä paljon  ihmisiä,toiset lähinnä ahdistuu kuten minä ym.

Vierailija
127/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa tuollaiseen vuokraan. Sinun pitää muuttaa halvemmalle alueelle. Ei luottotiedoilla ole väliä jos kela maksaa koko vuokran.

Ap

Mikä siinä muuttamisessa maksaa? Ei ole kavereita muuttoavuksi? Joku pakun vuokra ei ole montaa kymppiä. Nyt kun alat säästää ja katsella mieluisia asuntoja niin hoituu kyllä  Kela varmaan maksaa takuuvuokran kuitenkin niin se ei ole ongelma. Ei myöskään luottotiedottomuus.

Ei ole kavereita eikä ajokorttia, eli tarvitsee 2 kantajaa + paku/rekka kuskin, maksaa varmaan yli 500€ e

Ymmärrän hyvin, miksi sinulla ei ole kavereita.

Vierailija
128/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun on pakko saada asua juuri Helsingissä?

Muuta vaikka Pieksämäelle, siellä saat vuokra-asunnon neljällä sadalla eurolla kuussa tai jopa halvemmalla. 

Saatat saada jopa töitä siellä!

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Metsään sut pitäisi laittaa, risumajaan asumaan. Alkaa siinä vaiheessa löytyä tekemistä ja junttien neuvotkin kelvata.

Onhan niitäkin jotka asuvat erakkoina metsässä koska haluavat elää niin eli se on heille sitä mukavinta asumista.

Vierailija
129/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus ties kuinka monetta kertaa, ihme jankuttajapelle.

Vierailija
130/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole kavereita eikä ajokorttia, eli tarvitsee 2 kantajaa + paku/rekka kuskin, maksaa varmaan yli 500€ e

Ihmeellistä kuinka vanhempi sukupolvi yleensä tekee muuttonsa ihan itse ja talkoilla. 

Mikä teitä nuoria oikein vaivaa? Olen ihan varma, että mielenterveyskin palautuisi kun hankkisitte niitä kavereita 

Vierailija
131/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Olet kuulunut siihen onnekkaaseen kolmasosaan tukiensaajista, joille vuokra on maksettu kokonaan. Kiitä tästä sinuakin koskevasta muutoksesta m_ahanmuuttoa.

Ei kellekään ole maksettu vuokraa kokonaan. Asumistuki kattaa vain osan vuokrasta. Toki se "itse maksettava" osa on sitten katettu muilla saaduilla tuilla mutta se siis vähentää niistä tuista käteen jäävää osuutta.

Vierailija
132/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOITKO OLLA PROVOILEMATTA!

MITÄ IHMETTÄ, SINÄ, PROVOILEVA ALOITTAJA; OLET KYLLÄ TÄYSIN ÄÄLIÖ TYYPPI!

Vierailija
133/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lässyn, lässyn jankuttajaidiootti.

Vierailija
134/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole kavereita eikä ajokorttia, eli tarvitsee 2 kanta

Aloittaja on trolli, spämmää tätä samaa jatkuvasti.

Vierailija
135/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se asumismukavuus on

Joo, mutta ei meillä työssäkäyvilläkään ole vapaasti valittavissa, että missä ja miten me halutaan asua. Paitsi hyvin tienaavilla tietysti.

Vierailija
136/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista puhuttu niin ehkä vähän offtopic mutta se on aika hauskaa kun moni tuntuu pahoittavan mielensä kovin siitä kun joku ei tykkää asua samalla tavalla kuin itse asuu, ei tykkää samasta autosta,puhelimesta ym. mitä merkitystä muiden mielipiteillä on? Ei mitään. Ainoa merkitys pitäisi olla sillä että itse tykkää autostaan ym. 

Vierailija
137/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole kavereita eikä ajokorttia, eli tarvitsee 2 kanta

Ei ole ketään kuka kantaa ei se olen sen kummempaa, kaikilla ei ole ystäriä tai sukulaiasa

Ap

Vierailija
138/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä ja sukulaisia, mutta kuitenkaan Helsingistä ei voi muualle muuttaa koska ystävät ja sukulaiset. Jep. 

Vierailija
139/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan maaseudulle.

Ap

Ei sun ole pakko asua Helsingissä ! Valoja päälle siellä nyt ! Jos oot työtön niin muuta jonnekin syrjemmälle asumaan ja puolita vuokrasi sillä. Nyt olet ollut Kelan hellässä hoivassa, eli ME TYÖSSÄKÄYJÄT maksettu sun vuokraasi. 

Vierailija
140/145 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan maaseudulle.

Ap

Ei sun ole pakko asua Helsingissä ! Valoja päälle siellä nyt ! Jos oot työtön niin muuta jonnekin syrjemmälle asumaan ja puolita vuokrasi sillä. Nyt olet ollut Kelan hellässä hoivassa, eli ME TYÖSSÄKÄYJÄT maksettu sun vuokraasi. 

En muuta Helsingistä mihinkään, täällä olen koko ikäni asunut ja kasvanut

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän