Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikakaveri treenaa minua varten???

Vierailija
16.05.2024 |

Ollaan kolmekymppisiä kertaalleen eronneita aikuisia ihmisiä. Poikakaverini oli urheilullinen jo tutustuessamme. Jo seurustelun alussa, kun hän kysyi, kerroin viehättyväni eniten tavallisista, hieman vatsakkaista miehistä. Itse olen geeniperimän kautta hoikka. 

Nyt ollaan seurusteltu 6kk ja tästä ajasta vajaat 5kk poikakaveri on treenannut ihan hulluna. Syynä on hänen kertomana se, että hän haluaa olla hot "minua varten". Minusta koko asia on mennyt ihan  yli, hän herää aamineljältä treenaamaan (rasvanpoltto) ja töiden jälkeen iltapäivästä parin tunnin lihastreeni. Ja motiivina kuulemma se että hän haluaa olla mahdollisimman sexy minulle. 

En tiedä, miten hänelle sanoisin.... en pidä bodareista jota hän antaa muistuttaa. Tai siis lihaksikkuus on mennyt mun makuun "yli" enkä viehäty hänestä enää. Ja ennen kaikkea minusta ei ole tervettä yrittää treenata ja ruoskia itseään muka jotain toista ihmistä varten. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies: kysyy muttei kuuntele vastausta. 

JSS.

Tämä on yksi miesten ärsyttävimmistä puolista. Kuvitellaan tietävänsä mitä nainen haluaa ja ei uskota/kuunnella kun korjataan se kuvitelma. Hohhoi. 

Niin, johtuu varmaan siitä, että naiset eivät yleensä puhu samasta asiasta, mitä tekevät todellisuudessa.

Vierailija
62/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuollainen aika turn off, kertoo suuresta epävarmuudesta ja pakkomielteisyydestä ulkonäköasioita kohtaan

Ai miksi? Koska on ulkonäöstä kiinnostunut mies, niin hänellä on pakkomielteisyys ulkonäköasioita kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuollainen aika turn off, kertoo suuresta epävarmuudesta ja pakkomielteisyydestä ulkonäköasioita kohtaan

Ai miksi? Koska on ulkonäöstä kiinnostunut mies, niin hänellä on pakkomielteisyys ulkonäköasioita kohtaan?

En ole tuo keneltä kysyttiin mutta kyllähän se melko pakkomielteiseltä kuulostaa, jos treenaa tuntikausia ja syö rajoittuneesti vain näyttääkseen "sexyltä" jonkun muun silmissä.

Vierailija
64/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta on, jos et ole hoikka olet out, jos et ole bodattu olet out, jos olet mahakas olet out.... koittakaa jo päättää mikä on hyvä.

Johan aloittaja on päättänyt ja miehellekin kertonut: hän pitää miehistä, joilla on mahaa. 

Olen kuullut myös naisten keskustelevan näistä miehistä, joilla "on mahaa". Esimerkiksi Jason Momoalla on kuulemma mahaa. Eli se siitä hienosta erilaisesta mausta.

Sinä olet nyt ilmeisesti päättänyt, aivan kuten aloittajan poikaystäväkin, että sinä tiedät häntä itseään paremmin, mistä hän pitää. 

On eri asia, mistä oikeasti pitää ja mitä voi saada. En ole vielä koskaan nähnyt naista, joka unelmoi mahakkaasta

Miten sinä näkemisen perusteella tiedät mistä kaikki maailman naiset pitävät? 

Itse olen nainen, enkä pidä pullistelijoista. 

Ilmeisesti et ole koskaan nähnyt minua ja lukenut ajatuksiani.

Vierailija
65/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinaaja. Hyvä tapa hankkia itselleen hankaluuksia. Niin ja roinan kanssa ei tarvitse treenata.

Tuollaiseen kuntoon ei pelkkä roina riitä. Tarvitaan vuosien kova treeni, kurinalainen ruokavalio ja lepo.

Vierailija
66/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin kerran miestä, joka oli aika hoikka. Joskus hän mainitsi ohimennen, ettei koskaan osta karkkia, koska ei halua lihoa. Se oli minulle niin iso turn off, että lopetin deittailun. Ei ainoa syy mutta kuitenkin sellainen asia ja hetki, joka jäi vahvasti mieleen. Dad body on mun mieleen ja laihat syömisestä neuroottiset miehet on ahdistavia!!!

Vierailija
67/68 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katkesi suhde salihöyrähtäneen kanssa. Kroppa oli ihan jees, kun ei ollut vielä ehtinyt pullahtaa kimpuksi, mutta jestas sitä elämäntyyliä! Töissä saa tarpeeksi olla säntillinen ja stressata pikkuasioista, en kotona jaksa sellaista edes sivusta seurata. Ja en tiedä oliko vaan tästä tyypistä kyse, mutta tuntui että hän ihan tyhmeni siellä. Varmaan kun ajatukset pyöri yhtäkkiä vaan treenijuttujen ympärillä, niin tuntui ettei sillä muuta päässä liikukaan. Tämä ei sentään väittänyt että tekee sen minun takia... Ehkä teki jonkun muun, en tiiä, ei ainakaan ole eron jälkeen seurustellut tietääkseni.

Vierailija
68/68 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen "poikakaveri" kertoo jo kaiken tarvittavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä