Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikakaveri treenaa minua varten???

Vierailija
16.05.2024 |

Ollaan kolmekymppisiä kertaalleen eronneita aikuisia ihmisiä. Poikakaverini oli urheilullinen jo tutustuessamme. Jo seurustelun alussa, kun hän kysyi, kerroin viehättyväni eniten tavallisista, hieman vatsakkaista miehistä. Itse olen geeniperimän kautta hoikka. 

Nyt ollaan seurusteltu 6kk ja tästä ajasta vajaat 5kk poikakaveri on treenannut ihan hulluna. Syynä on hänen kertomana se, että hän haluaa olla hot "minua varten". Minusta koko asia on mennyt ihan  yli, hän herää aamineljältä treenaamaan (rasvanpoltto) ja töiden jälkeen iltapäivästä parin tunnin lihastreeni. Ja motiivina kuulemma se että hän haluaa olla mahdollisimman sexy minulle. 

En tiedä, miten hänelle sanoisin.... en pidä bodareista jota hän antaa muistuttaa. Tai siis lihaksikkuus on mennyt mun makuun "yli" enkä viehäty hänestä enää. Ja ennen kaikkea minusta ei ole tervettä yrittää treenata ja ruoskia itseään muka jotain toista ihmistä varten. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies: kysyy muttei kuuntele vastausta. 

JSS.

Vierailija
2/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pinnallinen mies. En katselisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. 

Vierailija
4/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homo?

Vierailija
5/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku treenaa. Suomessa on aivan liikaa näitä vatsakkaita miehiä ja naisia.

Vierailija
7/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSS.

Tämä on yksi miesten ärsyttävimmistä puolista. Kuvitellaan tietävänsä mitä nainen haluaa ja ei uskota/kuunnella kun korjataan se kuvitelma. Hohhoi. 

Vierailija
8/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin voi olla syömishäiriö, ortoreksia, treenimania yms. Ne ovat pohjimmiltaan mielenterveysongelmia.

Vierailija
9/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen aika turn off, kertoo suuresta epävarmuudesta ja pakkomielteisyydestä ulkonäköasioita kohtaan

Vierailija
10/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oikeasti ajattelee noin, niin on kyllä harvinaisen pimeä tapaus. Veikkaisin kuitenkin, että todennäköisesti vain tykkää treenata, ja jostain syystä vain höpisee tuollaista.

Vierailija
11/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se vetää pallinsa rusinaksi hormoneilla :D

Vierailija
12/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSS.

Tämä on yksi miesten ärsyttävimmistä puolista. Kuvitellaan tietävänsä mitä nainen haluaa ja ei uskota/kuunnella kun korjataan se kuvitelma. Hohhoi. 

Siis mikä ihmeen idea on taas tulla haukkumaan ihan muita miehiä, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä?

Ja ei, ei ole tyypillistä miehille sen enempää kuin naisillekaan. Jos teidän tuntemanne miehet ovat ääliöitä, niin miettikää hetki, miksi olette ajautuneet pelkästään ääliöiden seuraan.

Vierailija
13/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku treenaa. Suomessa on aivan liikaa näitä vatsakkaita miehiä ja naisia.

Jotkut jopa treenaavat saadakseen hyväksyntää, tai seksiä, eivätkä onnistu siinä.

Vierailija
14/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?

Vierailija
15/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa näyttää hotilta sinun takiasi, mutta häntä ei kiinnosta mikä sinun mielestäsi on hottia. Tyypillinen mies.

Vierailija
16/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti treenaa itseään tai muita miehiä varten (herättääkseen kateutta), mutta on uskotellut mielessään tekevänsä sen sinua varten. Onko muuten persoonallisuudessa mitään narsistista tai vaativuutta? 

Vierailija
17/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?

Syö mahdollisimman kevyesti, eli laihduttaa samalla. Syö liki kilon rahkaa ja kananmunia 5 kpl päivässä. Eli ruokavalion yrittää pitää myös hyvin tiukkana "minua varten".

Vierailija
18/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin voi olla että mies seurustelee ap:n kanssa paremman puutteessa. Oikeasti treenaa jonkun fitnesspimun toivossa ja vaihtaa heti kun sellaiseen tulee mahdollisuus.

Vierailija
19/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looks maxing

Vierailija
20/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - kyllä minä ainakin uuden kumppanin kanssa seurustellessa haluan viehättää häntä. Ei mitään bodaamista, mutta vatsoja, punnerruksia, lenkillä etc. Siistin karvoitusta, ostan parempaa dödöä, uusin alusvaatteita, ajan/trimmaan parran, käyn joka pv.vähintään 2 kertaa suihkussa - varsinkin iltaisin jne. Hammaslanka, suuvesi.

Sinkkuna ei aina  niin väliä - teen etätöitä.. Olen aina ajatellut, että tällainen on huomaavaista.