Poikakaveri treenaa minua varten???
Ollaan kolmekymppisiä kertaalleen eronneita aikuisia ihmisiä. Poikakaverini oli urheilullinen jo tutustuessamme. Jo seurustelun alussa, kun hän kysyi, kerroin viehättyväni eniten tavallisista, hieman vatsakkaista miehistä. Itse olen geeniperimän kautta hoikka.
Nyt ollaan seurusteltu 6kk ja tästä ajasta vajaat 5kk poikakaveri on treenannut ihan hulluna. Syynä on hänen kertomana se, että hän haluaa olla hot "minua varten". Minusta koko asia on mennyt ihan yli, hän herää aamineljältä treenaamaan (rasvanpoltto) ja töiden jälkeen iltapäivästä parin tunnin lihastreeni. Ja motiivina kuulemma se että hän haluaa olla mahdollisimman sexy minulle.
En tiedä, miten hänelle sanoisin.... en pidä bodareista jota hän antaa muistuttaa. Tai siis lihaksikkuus on mennyt mun makuun "yli" enkä viehäty hänestä enää. Ja ennen kaikkea minusta ei ole tervettä yrittää treenata ja ruoskia itseään muka jotain toista ihmistä varten.
Kommentit (68)
Eikö ketään muuta häiritse kolmekymppinen poikakaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeta on, jos et ole hoikka olet out, jos et ole bodattu olet out, jos olet mahakas olet out.... koittakaa jo päättää mikä on hyvä.
Johan aloittaja on päättänyt ja miehellekin kertonut: hän pitää miehistä, joilla on mahaa.
Olen kuullut myös naisten keskustelevan näistä miehistä, joilla "on mahaa". Esimerkiksi Jason Momoalla on kuulemma mahaa. Eli se siitä hienosta erilaisesta mausta.
Sinä olet nyt ilmeisesti päättänyt, aivan kuten aloittajan poikaystäväkin, että sinä tiedät häntä itseään paremmin, mistä hän pitää.
On eri asia, mistä oikeasti pitää ja mitä voi saada. En ole vielä koskaan nähnyt naista, joka unelmoi mahakkaasta miehestä. Sen sijaan Jason Momoa, Henry Cavill, Timothy Chalamet, Ryan Gosling ja Ryan Reynolds ovat lähes kiakilla naisilla ne ainoat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeta on, jos et ole hoikka olet out, jos et ole bodattu olet out, jos olet mahakas olet out.... koittakaa jo päättää mikä on hyvä.
Johan aloittaja on päättänyt ja miehellekin kertonut: hän pitää miehistä, joilla on mahaa.
Olen kuullut myös naisten keskustelevan näistä miehistä, joilla "on mahaa". Esimerkiksi Jason Momoalla on kuulemma mahaa. Eli se siitä hienosta erilaisesta mausta.
Sinä olet nyt ilmeisesti päättänyt, aivan kuten aloittajan poikaystäväkin, että sinä tiedät häntä itseään paremmin, mistä hän pitää.
On eri asia, mistä oikeasti pitää ja mitä voi saada. En ole vielä koskaan nähnyt naista, joka unelmoi mahakkaasta
Mua ei oikeastaan eniten häiritse poikakaverin ulkomuoto, vaan se että hänen tärkeimmäksi asiaksi tuntuu nousseen itsensä hiominen sen vuoksi että hän olettaa silloin olevansa mun unelma. Olen puhunut itsensä kehittämisestä psyykkisesti, itsemyötätunnon kehittämisestä jne, mutta hän ei vaikuta hoksaavan näitä asioita. Olemme varmasti loppujen lopuksi liian erilaisia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?
Syö mahdollisimman kevyesti, eli laihduttaa samalla. Syö liki kilon rahkaa ja kananmunia 5 kpl päivässä. Eli ruokavalion yrittää pitää myös hyvin tiukkana "minua varten".
Ei kuulosta kovin terveeltä.
Siis pitääkö muut naiset jostain Momoasta? Sehän on kammottava ilmestys mun mielestä.
Sano että alkaa treenaamaan pohkeita.
Saisinpa tuollaisen. Itselläni on hitusen mahaa. Pituuttaa 175cm, painoa 95kg. Mutta lihastakin löytyy: penkkipunnerrus 125kg, mave 180kg, jalkakyykky 160kg.
Painoa pitäisi kyllä pudottaa tiedetään. Viimeistään ensi vuonna kisoihin kokeilemaan, niin sitäkin varten.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuulit väärin ja he puhuivat Jason Homoasta.
Jopa hän itse ymmärtää ettei valitse tuota elämäntapaa "sinua varten" vaan ihan vaan siksi että haluaa olla tikissä ja saa kiksejä kun kykenee noudattamaan säännöllisiä elämäntapoja, kieltäytymistä roskaruuasta jne. Mun mielestä tuossa ei ole mitään pahaa sinänsä mutta ongelmahan ei olekaan se, vaan se että tuo ei nyt sitten taas vetoa sinuun. Keskustelun paikka onko arvot samat. Kuulostaa siltä että kaipaat boheemimpaa otetta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Roinaaja. Hyvä tapa hankkia itselleen hankaluuksia. Niin ja roinan kanssa ei tarvitse treenata.
"Minulle on todennut minun olevan täydellinen sellaisena kuin olen, ja että hyvä kun en syö perunaa ettei painoni nouse 🤔"
Mies siis kyttää sinunkin syömisiä ja painoa? Kyllä olet melkoisen saaliin napannut. No jos jotain positiivista, eipä ole muiden riesana Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko homo?
Epäilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinaaja. Hyvä tapa hankkia itselleen hankaluuksia. Niin ja roinan kanssa ei tarvitse treenata.
Paskapussia kanniskelemaan kun tulee avanne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse kolmekymppinen poikakaveri?
Niin, tuon ikäinen on tietenkin poikkis. M50
Rehellisesti sanoen, moni treenaan täysin ulkonäöllisistä syistä. Itsekin näin normaalipainoisena, mutta pienilihaksisena miehenä kasvatan lihaksia. Treenatessa motivoi voimien kehittyminen muutenkin. Pääkopassa tapahtuu myös positiivisia asioita. Kaikilla ei ole komeita kasvoja, niin voi kuitenkin kehittää vähän paremman ulkomuodon muuten.
Vaikuttaa tosiaankin siltä, että poikaystävän olisi parempi seurustella jonkun salikissan kanssa... Tosi asia vain on, että siellä salilla kehittyy vain ja ainoastaan lihakset, ei esim. älykkyysosamäärä, empatiataito, tai kyky kuunnella toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa tosiaankin siltä, että poikaystävän olisi parempi seurustella jonkun salikissan kanssa... Tosi asia vain on, että siellä salilla kehittyy vain ja ainoastaan lihakset, ei esim. älykkyysosamäärä, empatiataito, tai kyky kuunnella toista ihmistä.
Moni treenaaja kylläkin oppii samalla paljon asioita joista on hyötyä elämässä muutenkin. Säännöllisyyttä, pitkäjänteisyyttä, työn ja tekemisen merkitystä, terveitä elämäntapoja jne. Ulkoisesti parempi kroppa tulee monelle vähän kuin kaupan päällisiksi.