Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikakaveri treenaa minua varten???

Vierailija
16.05.2024 |

Ollaan kolmekymppisiä kertaalleen eronneita aikuisia ihmisiä. Poikakaverini oli urheilullinen jo tutustuessamme. Jo seurustelun alussa, kun hän kysyi, kerroin viehättyväni eniten tavallisista, hieman vatsakkaista miehistä. Itse olen geeniperimän kautta hoikka. 

Nyt ollaan seurusteltu 6kk ja tästä ajasta vajaat 5kk poikakaveri on treenannut ihan hulluna. Syynä on hänen kertomana se, että hän haluaa olla hot "minua varten". Minusta koko asia on mennyt ihan  yli, hän herää aamineljältä treenaamaan (rasvanpoltto) ja töiden jälkeen iltapäivästä parin tunnin lihastreeni. Ja motiivina kuulemma se että hän haluaa olla mahdollisimman sexy minulle. 

En tiedä, miten hänelle sanoisin.... en pidä bodareista jota hän antaa muistuttaa. Tai siis lihaksikkuus on mennyt mun makuun "yli" enkä viehäty hänestä enää. Ja ennen kaikkea minusta ei ole tervettä yrittää treenata ja ruoskia itseään muka jotain toista ihmistä varten. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin treenaan. Tosin vielä ei ole waifua, mutta kumpikin peukalo toimii nopeasti, ja saan säännöllisesti hyviä sijoituksia CODissa!

Vierailija
22/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka mansplainasi itselleen.

Yritä kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi olla että mies seurustelee ap:n kanssa paremman puutteessa. Oikeasti treenaa jonkun fitnesspimun toivossa ja vaihtaa heti kun sellaiseen tulee mahdollisuus.

Tämä. Hän on kuulut sinulta, että hän ei ole sexy ja nyt treenaa hullun lailla, että löytäisi naisen, joka ymmärtää häntä ja on samalla aaltopituudella. Ilmoitus asiasta tulee milloin tahansa.

Vierailija
24/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on provo, mutta vastaanpa silti. Jos välität kumppanistasi, tuet hänen hyvinvointia edustavia tapoja.

Tosin jos hän tekee kahden tunnin voimatreeniä, on se ehkä vähän liikaa. Hyvän voimatreenin saa tehtyä jopa puolessa tunnissa.

Lihaksikkuus tuskin tulee hirveästi enää lisääntymään, jos hän ei käytä aineita, voit olla huoletta sen suhteen.

Vierailija
25/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi olla että mies seurustelee ap:n kanssa paremman puutteessa. Oikeasti treenaa jonkun fitnesspimun toivossa ja vaihtaa heti kun sellaiseen tulee mahdollisuus.

Tämä. Hän on kuulut sinulta, että hän ei ole sexy ja nyt treenaa hullun lailla, että löytäisi naisen, joka ymmärtää häntä ja on samalla aaltopituudella. Ilmoitus asiasta tulee milloin tahansa.

Jos näin on, niin sen hyväksyn. Koska tämä tilanne saa minut lähinnä ajattelemaan, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen, arvomme ovat liian erilaiset.

Vierailija
26/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?

Tuo on eräänlaista mielisairautta kun kaikki ruoka kulke keittiövaa'an kautta.

Vierailija
27/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on provo, mutta vastaanpa silti. Jos välität kumppanistasi, tuet hänen hyvinvointia edustavia tapoja.

Tosin jos hän tekee kahden tunnin voimatreeniä, on se ehkä vähän liikaa. Hyvän voimatreenin saa tehtyä jopa puolessa tunnissa.

Lihaksikkuus tuskin tulee hirveästi enää lisääntymään, jos hän ei käytä aineita, voit olla huoletta sen suhteen.

En vänkää enempää, mutta tämä ei ole provo. Minulla on muutakin tekemistä kuin keksiä tällaista. Hän on tällä hetkellä hyvin yläkroppaisesti voimakkaan lihaksikas, härkämäinen niska ja valtavat rintalihakset, joka ei vaan enää sytytä minua. Liika on liikaa.

Vierailija
28/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vänkää enempää, mutta tämä ei ole provo. Minulla on muutakin tekemistä kuin keksiä tällaista. Hän on tällä hetkellä hyvin yläkroppaisesti voimakkaan lihaksikas, härkämäinen niska ja valtavat rintalihakset, joka ei vaan enää sytytä minua. Liika on liikaa.

Eli hän jättää jalkapäivän tekemättä? No siinä tapauksessa sanoisin että jätä se rintahauispelle.

Vierailija
29/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse kuitenkin menettämisen pelosta? Kerroit olevasi itse hoikka niin ehkä hän jotenkin heijastaa itseään ja puutteitaan.

Itsekin olen hoikka ja puolisoni ikääntyessään kerää vähän vatsaa. Edelleen hän on mielestäni oikein komea ja sanon sen hänelle.

Hän on alkanut pienen erin uskoa, että pidän hänestä sellaisena kuin on, ja tärkeämpää minulle on hänen terve ikääntyminen ja terveys. Itsellenikin ne ovat syyt liikkua säännöllisesti. Auttaisiko uusi lähestymistapa ja uuden, terveellisen motivaation etsiminen liikkumiseen niin ei menisi överiksi? Sekään ei tosiaan ole terveellistä, että liikkuu liikaa.

Vierailija
30/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse kuitenkin menettämisen pelosta? Kerroit olevasi itse hoikka niin ehkä hän jotenkin heijastaa itseään ja puutteitaan.

Itsekin olen hoikka ja puolisoni ikääntyessään kerää vähän vatsaa. Edelleen hän on mielestäni oikein komea ja sanon sen hänelle.

Hän on alkanut pienen erin uskoa, että pidän hänestä sellaisena kuin on, ja tärkeämpää minulle on hänen terve ikääntyminen ja terveys. Itsellenikin ne ovat syyt liikkua säännöllisesti. Auttaisiko uusi lähestymistapa ja uuden, terveellisen motivaation etsiminen liikkumiseen niin ei menisi överiksi? Sekään ei tosiaan ole terveellistä, että liikkuu liikaa.

Varmaan joo, on kyse menettämisen pelosta. Olen sanonut hänelle monta kertaa, että ulkoista ominaisuutta enemmän arvoisan sisäistä kauneutta, itsensä kehittämistä ja itsensä arvostamista sellaisena kuin on. 5kk hän on saanut aina ahaa -elämyksiä että _nyt_ hän ei liiku enää muuta kuin oman hyvinvointinsa takia jne, mutta silti tämä vaan jatkuu. Minulle on todennut minun olevan täydellinen sellaisena kuin olen, ja että hyvä kun en syö perunaa ettei painoni nouse 🤔 Rakastan häntä mutta alkaa tuntua että olemme liian erilaisia eikä hän pysty kehittämään itseään henkisesti, koska hän ei oikeasti pysty hiffaamaan psyykkistä puoltaan.

Vierailija
31/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän treenaa kaksi tuntia päivässä? Mikä järki?

Vierailija
32/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin treenaan deittailuelämää varten, mutta en noin järjettömällä tavalla. Tavoitteena on saada rasvat minimiin ja lihakset järkevään kuntoon.

Vierailija
33/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen.  Seisottaa ja pitää Tokmannin ämpäriä, mutta nyt vasta puolillaan vettä.  Oli mukamas nuorempana pysynyt täysikin.  Olen säilynyt tiukkana niin puoliveltto ei mene sisään.

Vierailija
34/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin sen hyväksyn. Koska tämä tilanne saa minut lähinnä ajattelemaan, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen, arvomme ovat liian erilaiset.

Ovatko kaikki edelliset kumppanisi (parisuhde / fwb) olleet miehesi aavistelemia? Eli tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pitkiä, lihaksikkaita...?

Vierailija
35/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai keski-iässä päähänsä, että hän haluaa soittaa kitaraa bändissä. Touhu meni ihan älyttömyyksiin, hän treenasi yölläkin, perusti useita bändejä tuttujen ja tuntemattomien kanssa, kotimme muuttui treeniluolaksi missä hengaili milloin mitäkin kaljabasisteja ja mukavat intiimit hetket vaihtuivat yksinäisyyteen, kun hänen piti treenata. 

ja tämän kaiken hän teki kuulemma MINUN TAKIANI! Ajatelkaa! On muuten tosi tarina. 

Vierailija
36/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki edelliset kumppanisi (parisuhde / fwb) olleet miehesi aavistelemia? Eli tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pitkiä, lihaksikkaita...?

Eivät ole 😅 Ihan tavallisia miehiä.

Vierailija
37/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehesi sitten osaa arvella, että sinua varten olisi syytä treenata? Olet todennäköisesti ihan ok-näköinen, mutta itse tekisin noin lähinnä, jos tietäisin naisen edellisten olleen selvästi yleisen ihannemiehen mukaisia.

Vierailija
38/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on, jos et ole hoikka olet out, jos et ole bodattu olet out, jos olet mahakas olet out.... koittakaa jo päättää mikä on hyvä.

Vierailija
39/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta on, jos et ole hoikka olet out, jos et ole bodattu olet out, jos olet mahakas olet out.... koittakaa jo päättää mikä on hyvä.

Johan aloittaja on päättänyt ja miehellekin kertonut: hän pitää miehistä, joilla on mahaa. 

Vierailija
40/68 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan aloittaja on päättänyt ja miehellekin kertonut: hän pitää miehistä, joilla on mahaa. 

Olen kuullut myös naisten keskustelevan näistä miehistä, joilla "on mahaa". Esimerkiksi Jason Momoalla on kuulemma mahaa. Eli se siitä hienosta erilaisesta mausta.