Poikakaveri treenaa minua varten???
Ollaan kolmekymppisiä kertaalleen eronneita aikuisia ihmisiä. Poikakaverini oli urheilullinen jo tutustuessamme. Jo seurustelun alussa, kun hän kysyi, kerroin viehättyväni eniten tavallisista, hieman vatsakkaista miehistä. Itse olen geeniperimän kautta hoikka.
Nyt ollaan seurusteltu 6kk ja tästä ajasta vajaat 5kk poikakaveri on treenannut ihan hulluna. Syynä on hänen kertomana se, että hän haluaa olla hot "minua varten". Minusta koko asia on mennyt ihan yli, hän herää aamineljältä treenaamaan (rasvanpoltto) ja töiden jälkeen iltapäivästä parin tunnin lihastreeni. Ja motiivina kuulemma se että hän haluaa olla mahdollisimman sexy minulle.
En tiedä, miten hänelle sanoisin.... en pidä bodareista jota hän antaa muistuttaa. Tai siis lihaksikkuus on mennyt mun makuun "yli" enkä viehäty hänestä enää. Ja ennen kaikkea minusta ei ole tervettä yrittää treenata ja ruoskia itseään muka jotain toista ihmistä varten.
Kommentit (68)
Onpas pinnallinen mies. En katselisi.
Hyvä, että joku treenaa. Suomessa on aivan liikaa näitä vatsakkaita miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies: kysyy muttei kuuntele vastausta.
JSS.
Tämä on yksi miesten ärsyttävimmistä puolista. Kuvitellaan tietävänsä mitä nainen haluaa ja ei uskota/kuunnella kun korjataan se kuvitelma. Hohhoi.
Miehilläkin voi olla syömishäiriö, ortoreksia, treenimania yms. Ne ovat pohjimmiltaan mielenterveysongelmia.
Onhan tuollainen aika turn off, kertoo suuresta epävarmuudesta ja pakkomielteisyydestä ulkonäköasioita kohtaan
Jos hän oikeasti ajattelee noin, niin on kyllä harvinaisen pimeä tapaus. Veikkaisin kuitenkin, että todennäköisesti vain tykkää treenata, ja jostain syystä vain höpisee tuollaista.
Kohta se vetää pallinsa rusinaksi hormoneilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSS.
Tämä on yksi miesten ärsyttävimmistä puolista. Kuvitellaan tietävänsä mitä nainen haluaa ja ei uskota/kuunnella kun korjataan se kuvitelma. Hohhoi.
Siis mikä ihmeen idea on taas tulla haukkumaan ihan muita miehiä, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä?
Ja ei, ei ole tyypillistä miehille sen enempää kuin naisillekaan. Jos teidän tuntemanne miehet ovat ääliöitä, niin miettikää hetki, miksi olette ajautuneet pelkästään ääliöiden seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että joku treenaa. Suomessa on aivan liikaa näitä vatsakkaita miehiä ja naisia.
Jotkut jopa treenaavat saadakseen hyväksyntää, tai seksiä, eivätkä onnistu siinä.
Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?
Mies haluaa näyttää hotilta sinun takiasi, mutta häntä ei kiinnosta mikä sinun mielestäsi on hottia. Tyypillinen mies.
Luultavasti treenaa itseään tai muita miehiä varten (herättääkseen kateutta), mutta on uskotellut mielessään tekevänsä sen sinua varten. Onko muuten persoonallisuudessa mitään narsistista tai vaativuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko kuvioon vielä pakkomielteisyys ruoasta, erityisesti protskusta?
Syö mahdollisimman kevyesti, eli laihduttaa samalla. Syö liki kilon rahkaa ja kananmunia 5 kpl päivässä. Eli ruokavalion yrittää pitää myös hyvin tiukkana "minua varten".
Sekin voi olla että mies seurustelee ap:n kanssa paremman puutteessa. Oikeasti treenaa jonkun fitnesspimun toivossa ja vaihtaa heti kun sellaiseen tulee mahdollisuus.
No - kyllä minä ainakin uuden kumppanin kanssa seurustellessa haluan viehättää häntä. Ei mitään bodaamista, mutta vatsoja, punnerruksia, lenkillä etc. Siistin karvoitusta, ostan parempaa dödöä, uusin alusvaatteita, ajan/trimmaan parran, käyn joka pv.vähintään 2 kertaa suihkussa - varsinkin iltaisin jne. Hammaslanka, suuvesi.
Sinkkuna ei aina niin väliä - teen etätöitä.. Olen aina ajatellut, että tällainen on huomaavaista.
JSS.