Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi puhuu kaksimielisiä juttuja jatkuvasti

Vierailija
16.05.2024 |

Otsikon mukaisesti anoppi puhelee jatkuvasti kaksimielisiä juttuja, mikä on alkanut tuntumaan kiusalliselta ja häiritsevältä. Miehenikin puhuu toki minulle välillä kaksimielisiä juttuja, mutta se on mielestäni täysin eri asia. Ja kyllä itsekin kavereiden kanssa tulee puhuttua, mutta tilanteen mukaan. Ei kai niitä tarvitse ihan koko ajan viljellä? Anopilla kuitenkin ikää se 58 vuotta, joten jutut eivät senkään puolesta tunnu kovin luontevilta, vielä kun hän ei muutekaan ole mikään sellainen rempseä nainen, vaan enemmänkin ns. toimistohiiri. Ja puhukoot niitä vaikka miehelleen tai vaikka naisten saunailloissa, mutta että esim. kahvipöydässä, jne. Ja kaiken lisäksi jutut ovat kaksimielisesti vihjaavia nimen omaan minuun ja mieheeni. Olen tästä puhunut myös miehelleni, mutta hän vaan naureskelee, että antaa äidin puhua mitä puhuu. Sitten yhdessä muu perhe vielä naureskelee näille anopin jutuille, itse tunnen lähinnä ärtymystä ja myötähäpeää. Viimeksi sain tästä annoksen äitienpäiväkahveilla.

N26

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kontaktia tuollaisiin. Kerrasta poikki.

Vierailija
2/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esimerkkejä.

t. Juuso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että sinä olisit se joka rajottaisit anoppisi puheita. Muita jos ei  kerran haittaa. 

Vierailija
4/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan miksi hän puhuu noin ja että se ei kuulosta kovinkaan fiksulta. Ja anna puhua , poistu paikalta jos et jaksa kuunnella.

Vierailija
5/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki moukkia. Kaksimieliset jutut ovat noloja  heikkolahjaisten puheita. 

Vierailija
6/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille lahjakortti mies-stripparille

Vierailija
7/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että anoppi on matalasti koulutettu, ehkä lähihoitaja, tai juuri se konttorirotta.

Vierailija
8/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kaikki moukkia. Kaksimieliset jutut ovat noloja  heikkolahjaisten puheita. 

Kannattaa valita ehkä anoppi paremmin eikä valita sitä heikkolahjaista.

Vierailija
9/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että anoppi on matalasti koulutettu, ehkä lähihoitaja, tai juuri se konttorirotta.

Valitse seuraavalla kerralla paremmin. Kannattaa heti alkuun kysyä puolison äidin koulutus.

Vierailija
10/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on alkava muistisairaus?

Vierailija
11/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Olen itse 51 vuotias nainen ja suustani kyllä aika paha, elän todella intohimoisessa suhteessa ja puhumme miesystävän kanssa aika ronskisti ja suoraan kaikesta. Poikani ja hänen tyttöystävän seurassa kyllä osaan siivota suuni ...... Moni kuvittelee, että seksielämä päättyy kuin seinään 50+ vuotiaana, mutta elän sen osalta ihan parasta aikaa. Ymmärrän tavallaan anoppiakin, mutta jos asiat Sinua vaivaannuttaa niin olisi kyllä kohteliasta kunnioittaa sinun tunteita myös.

Vierailija
12/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit jutut voivat olla dementian ensioireita. 

Vierailija
13/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se syy sietää asiaa? Minusta ei.

Vierailija
14/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo suoraan abopille että turpa kiinni tai lätty lätisee. 

Moukalle täytyy vastata samalla mitalla että ymmärtää. Sievistely ja vaikeneminen ei tuollaisiin tehoa.

Vierailija
15/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on eräs sukulaisnainen samanlainen. Niin pientä asiaa ei olekaan, jota hän ei saisi väännettyä kaksimieliseksi tai seksistiseksi. Jos puhuu heinänkorresta, hän saa sen liitettyä heinälatoon ja siihen miten siellä heinissä voi harrastaa kiihkeää seksiä ym. 

Minua suorastaan oksettaa joskus hänen puheensa. 

Yhdestäkään miehestä ei voi puhua, etteikö tämä nainen käännä sen jotenkin seksiin. 

Vierailija
16/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta. Olen itse 51 vuotias nainen ja suustani kyllä aika paha, elän todella intohimoisessa suhteessa ja puhumme miesystävän kanssa aika ronskisti ja suoraan kaikesta. Poikani ja hänen tyttöystävän seurassa kyllä osaan siivota suuni ...... Moni kuvittelee, että seksielämä päättyy kuin seinään 50+ vuotiaana, mutta elän sen osalta ihan parasta aikaa. Ymmärrän tavallaan anoppiakin, mutta jos asiat Sinua vaivaannuttaa niin olisi kyllä kohteliasta kunnioittaa sinun tunteita myös.

Eri sukupolvien välillä ei puhuta kaksimielisiä, varsinkaan jos ne kohdistuvat ko. ihmisiin. Se on  tosi häiritsevää ja rajatonta. Muuten voi olla ihan niin ronski kuin sielu sietää.

Vierailija
17/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anopilla lienee oikeus olla oma itsensä. Ei me voida toisten ihmisten puheita määrätä jos ei ne riko lakia. 

Vierailija
18/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isälläni alkoi tulla kiusallisuuteen saakka meneviä kaksimielisiä juttuja siinä vaiheessa, kun alkoi tulla ensimmäisiä muistioireita. 

Vierailija
19/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri sukupolvien välillä ei puhuta kaksimielisiä, varsinkaan jos ne kohdistuvat ko. ihmisiin. Se on  tosi häiritsevää ja rajatonta. Muuten voi olla ihan niin ronski kuin sielu sietää.

Anteeks mitä? Missäköhän tällaiset säännöt on määritelty, mitä saa puhua eri sukupolvien välillä? 

Vierailija
20/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Möläyttely on usein varhaisoireita.