Seiska: Tuomas Enbuskea syytetään pahoinpitelystä
Enbuskea vastaan on nostettu syyte Helsingin käräjäoikeudessa.
Kommentit (128)
2021 Tuomas on sanaillut podissa näin:
- Paras ystäväni pani mun tyttöystävää muutama vuosi sitten, Tuomas tilittää Martinalle.
Tuomas jatkaa, että hänen tuolloisessa suhteessaan oli hankaluuksia.
- Mä oikeasti avauduin hänelle parisuhteeni ongelmista, esimerkiksi yöllä itkin hänelle puhelimessa. Tämä saatanan sama jätkä sitten pani tyttöystävääni, Tuomas kertoo podcastissa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tuomas-enbuske-podcast-sarjassaan-paras-y…
Kannattaisi keskittyä oikeisiin seksuaalirikollisiin ja epäiltyihin kuten Leppilampi sekä Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi keskittyä oikeisiin seksuaalirikollisiin ja epäiltyihin kuten Leppilampi sekä Salminen.
Julistavat uskoa tai alkoholismia kun ovat jääneet kiinni
Jotenkin ei yhtään yllättänyt tämä uutinen
Eikös Enbuske ole väittänyt vaihtaneensa huumeet ja maksulliset hyörrät Jeesukseen? Herran nimissäkö se pahoinpitelee?
Mikä se Enbusken oikea alkuperäinen nimi olikaan? Vaihtoi nimensä kun halusi olla bättre folkia.
Syytteen saaminen yllätti, hän kertoi. Onhan hän kuitenkin ollut poliisin kuultavana, jos syytekin on nostettu, joten mites tuo nyt yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Enbusken oikea alkuperäinen nimi olikaan? Vaihtoi nimensä kun halusi olla bättre folkia.
Oliko se Jari Siikonen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Enbuske ole väittänyt vaihtaneensa huumeet ja maksulliset hyörrät Jeesukseen? Herran nimissäkö se pahoinpitelee?
Se kaikki on fuulaa, sisimmässään haluaa taas alistaa prosuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaikki on fuulaa, sisimmässään haluaa taas alistaa prosuja
Alistaminen on kristinuskovaisten perimmäinen pakkomielle. Onhan se nähty aina. Esimerkiksi ristiretkien aikaan erittäin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske:
Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rumemman prostituoidun kadulta, musta oli jotenkin tosi hienoa, että mä nöyryytin sitä, että se joutui tekemään näin. Ei mitään väkivaltaa eikä mitään tällaista.
Vieläkö joku uskoo että pelkkä kaksisuuntainen tai asperger selittää tätä?
Enpuske kampesi taas julkisuuteen noiden jeesustelujensa kanssa. Missä lie höyrypäissään senkin mediatempun keksinyt. Jätkähän on aivan tärähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös, kuka yllättyi? Enbusken lausunnot ovat olleet sitä luokkaa, että osasin odottaa tämmöisen pompahtavan esiin jossain vaiheessa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3644378/tuomas-enbusken-raju-eroriita-m…
Taisi mainita kerran että tyttöystävä on käymässä lapissa. Onkohan hänellä lappalainen naisystävä? Fiksu valinta jos näin on.
Eikö tuo kaverin ja muijan panojuttu ollut joskus aiemmin?
tuomas ei pahoinpitele naisia, tuomas hommaa ns ruman prostituutin joka häväistä ja halventaa, tuomas on kunnon kristitty, ole kuten tuomas
HS tänään 28. helmikuuta:
"Syyttäjä vaatii toimittaja Tuomas Enbuskelle, 47, pahoinpitelystä ehdollista vankeustuomiota.
Enbuskelle luettiin syyte pahoinpitelystä oikeudenkäynnissä Helsingin käräjäoikeudessa perjantaina. Hänen epäillään pahoinpidelleen tuolloista naisystäväänsä Helsingissä kesäkuussa 2019.
Syytekirjelmän mukaan Enbuske muun muassa löi uhria nyrkillä eri puolille vartaloa ja päähän, iski kynnyslistalla, sylki kasvoille ja repi hiuksista. Lisäksi hänen epäillään lyöneen uhrin päätä lattiaan ja seinään.
Syyttäjän mukaan uhri sai lukuisia mustelmia, menetti hiuksiaan ja koki kipua. Tilanne tapahtui naisen asunnossa.
Syyttäjä luonnehti tilannetta lähisuhdeväkivallaksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enbuske:
Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rumemman prostituoidun kadulta, musta oli jotenkin tosi hienoa, että mä nöyryytin sitä, että se joutui tekemään näin. Ei mitään väkivaltaa eikä mitään tällaista.
Vieläkö joku uskoo että pelkkä kaksisuuntainen tai asperger selittää tätä?
Ei selitä. Kyse on jostakin paljon synkemmästä.
lINNAAN VAAN!!