Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Tuomas Enbuskea syytetään pahoinpitelystä

Vierailija
16.05.2024 |

Enbuskea vastaan on nostettu syyte Helsingin käräjäoikeudessa.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän pistää 5 vuotta jälkikäteen tuollaisen tulille? Kyllä outoa on ja rahat pitää olla vähissä tjsp. Tai sitten ovat olleet yhteydessä ja riitautuneet nyt myöhemmin.

Voi olla että lievää koston makua on ilmassa. Sillä ei oikeastaan ole merkitystä kuka sai pataansa, koska Tuomas on niissä negatiivisissa lööpeissä, eli tavoite saavutettu siltä osin.

Vierailija
42/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myäs perätö rikos ilmotus on rankaistava rikos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyskäynti ja kirjaukset sieltä on aika kova todiste. Siis puolustukselle. 

Vierailija
44/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä nyt ei saa kuin nuhteita.

Vierailija
45/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIin, miten se tähän liittyy?

Vierailija
46/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelikö Enbuske noihin aikoihin kokaiinia niin ettei muista mitään? Ketä tuli pahoinpideltyä?

Enbuske sanoi podcastissaan, että 1 gramma kokaiinia maksaa noin 100 euroa. Hän paljasti, että hänellä meni tavallisesti illassa noin 600 euroa kokaiiniin, eli oletettavasti kokaiinia meni noin 5-6 grammaa. Hän avautui podcastissa myös tilanteesta, jolloin hänellä oli kotonaan juhlat.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/053a2e42-dd41-473f-8f0f-44fd02…

Tuomas Enbuske avautuu nyt sekavista vuosistaan tuhlasi omaisuutensa huumeisiin ja prostituoituihin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1e1d6277-56bb-4942-be1c-87dc1a…

Vierailija
47/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbusken olisi viisainta vetäytyä julkisuudesta viettämään rauhallista arkea. Ei käy ihan täysillä.

Vierailija
48/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske avautuu podcastissaan rajuista vuosistaan käytti bileiltoina satojen eurojen edestä kokaiinia ja nöyryytti maksullisia seuralaisiaan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuomas-enbuske-avautuu-podcastissaa…

Ihana mies.

Vierailija
49/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uutinen tuo kellekään enää on?

Vierailija
50/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske:

Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rumemman prostituoidun kadulta, musta oli jotenkin tosi hienoa, että mä nöyryytin sitä, että se joutui tekemään näin. Ei mitään väkivaltaa eikä mitään tällaista. 

Vierailija
51/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää vakavampi pahoinpitely vanhenee viidessä vuodessa eli tuo on pantu liikkeelle juurikin ennen sitä.

Vierailija
52/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta ensimmäisenä kertoneen Seiskan mukaan epäilty rikos on tapahtunut Helsingissä 9.6.2019.

5 vuotta kesti tehdä rikosilmoitus, aika erikoista taas

Ei vaan rikosilmoituksen teosta siihen, että poliisi suorittaa esitutkinnan, ja siitä siihen, että syyttäjä nostaa syytteen, ja siitä käräjäoikeuden käsittelyyn menee aikaa vuosia. Jos tänään teet rikosilmoituksen, menee monta vuotta että asia käsitellään oikeudessa. 

Ja höpölöpö. Mitään "monta vuotta" mene. 

Vierailija
53/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystyskäynti ja kirjaukset sieltä on aika kova todiste. Siis puolustukselle. 

Kannattais tehdä rikosilmoitus itsekin

Vierailija
54/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Tuomas Enbusk?

Suomen oululaisin helsinkiläinen. Junantuomas.

Vierailija
55/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten tehnyt itse rikosilmoitusta heti perään? Olisihan hän voinut sen tehdä samalla kun sai tietää tästä häneen kohdistuvasta rikosepäilystä

Kyllä mä taidan olla tässä Enbusken puolella kuitenkin... 

Vierailija
56/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelman kulisseista järkyttäviä paljastuksia - nöyryyttämisen ja pelon ilmapiiri kulminoitui yhteen henkilöön

Vakavimmat väitteet koskevat Tuomas Enbuskea.

Se oli sellaista selän takana puhumista, epärehellisyyttä, uhkailua. Tuomas saattoi esimerkiksi sanoa, että ottaa pomooni yhteyttä ja saan potkut. Sekoilua. En usko, että Veitolan kohdalla tuollaista käytöstä olisi suvaittu, EVS:n työryhmään kuulunut sanoo.

https://www.seiska.fi/katso/il-enbuske-veitola-salminen-ohjelman-kuliss…

Ihana työkaveri.

Vierailija
57/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske vastaa syytöksiin: Mä olin sairas

https://hymy.fi/uutiset/tuomas-enbuske-vastaa-syytoksiin-ma-olin-sairas/

Hyvä selitys kaikkeen toilailuun. Varmaan myös pahoinpitelyyn.

Vierailija
58/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan pahoinpitelin, mutta hei, mä olin sairas!

Vierailija
59/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse henk koht lähtisi enää 5 vuoden jälkeen tekemään rikosilmoitusta. Ilmeisesti noilla oli toksinen suhde js tekivät toisilleen huonoa. Se pitäisi hyväksyä ja jättää taakseen. Voi olla, että jotain muutakin tässä taustalla, katkeruutta tms

Ihan samaa mietin. Nää on näitä että syytä ja sekoilua ollut ihan molemminpuolisesti. 

Vierailija
60/128 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt  ihan yleisesti, en tuota Enbusken tapausta. Suomen oikeuslaitos on täynnä känniläisen keskinäisiä läpsimisiä ja parisuhdesotkuja. Enkä sano että väkivalta olisi ok mutta isommat ja vakavammat jutut venyy kun yrittävät selvittää kännisten toilailuita joissa molemmat yhtä syyllisiä. Ja mitä tulee tohon Enbusken juttuun niin varmaan kaikille hienoa alkaa selvittämään jotain 5 vuoden takaista kinaa. Uhri ei ilmeisesti ole käynyt lääkärillä, Enbuske taas on. Onko kummankaan muistikuvat kovin selviä, etenkin jos ovat olleet päihtyneitä. En kyllä kadehdi tuomareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme