Kysymys miehille
Miten on mies, avaudutko tunteistasi mieluummin metsässä puunrungolle vaiko naiselle?
Kommentit (24)
Puunrungolle avautuminen on vähemmän riskialtista, kun se puunrunko ei tee minusta metoota tai julista että olen kuulemma vaaraksi vähemmistöjen ihmisoikeuksille.
Mielummin karhu juttelukumppaniksi kuin akka.
Puunrunko. Ei ole vaaraa että asiani tulkitaan väärin.
Vaimo on maailman empaattisin ihminen.
En avaudu tunteistani koska olen mies. Ryyppään ja tupakoin öyh öyh
Vierailija kirjoitti:
Puunrungolle avautuminen on vähemmän riskialtista, kun se puunrunko ei tee minusta metoota tai julista että olen kuulemma vaaraksi vähemmistöjen ihmisoikeuksille.
Oletko siis tehnyt seksuaali- tai ihmisoikeusrikoksia?
Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttui enää "hakkaan kaikki" xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttui enää "hakkaan kaikki" xD
Hakkaan kaikki, varsinkin anopin öyh öyh. Jääkaappia ei saa samalla tavalla kylmäksi niin kuin anopin öyh öyh, mutta tunteet saa
Vierailija kirjoitti:
- vaihtoehdot olivat puunrunko ja nainen
- voi sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vaihtoehdot olivat puunrunko ja nainen
- voi sinua
Ei osaa lukea vai eikö ymmärrä lukemaansa?
Naiset pelästyy jos niille tunteista puhuu. Olen tapaillut naisia ja kertonut suoraan että haluaisin parisuhteen niin naiset ovat katkaiseet yhteydet. Olen hienovaraisesti myös puhunut että missä mennään tapailun aikana ja haluaako seurustella niin sekin on jo liikaa. Ei kyse ole 2 viikosta vaan ollaan tapailtu 5 kuukauttakin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi vastata myös niin, ettei tietääkseen ole tehnyt, mutta voihan niin joku kokea. Kokeminen se on valttia näissä asioissa.
Avaudun mieluummin tunteistani 10v naiselle.
H u o r i l l e ei makseta siitä että niille voisi puhua.
Puu ei myöhemmin käytä kertomaani minua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, huomaatteko mihin avautuminen johtaa, heti aletaan syyttelemään, eli parempi kuin ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, huomaatteko mihin avautuminen johtaa, heti aletaan syyttelemään, eli parempi kuin ei sano mitään.
Miehen pitää lähtökohtaisesti todistaa olevansa syytön.
MGTOW pääsee paaaaljon helpommalla!
Mieluummin juttelee turvallisesti karhulle, kuin suomiämmälle.
nosto