Seiska: Tuomas Enbuskea syytetään pahoinpitelystä
Enbuskea vastaan on nostettu syyte Helsingin käräjäoikeudessa.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5v vanha juttu ja julkisuuden hakuinen exä ja rahan perässä. Taas näitä,
Mitä rahaa siitä saa?
Lehdet maksaa haastatteluista ja Tuomakselta kipurahaa yrittää saada
Se hänelle toki kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelman kulisseista järkyttäviä paljastuksia - nöyryyttämisen ja pelon ilmapiiri kulminoitui yhteen henkilöön
Vakavimmat väitteet koskevat Tuomas Enbuskea.
Se oli sellaista selän takana puhumista, epärehellisyyttä, uhkailua. Tuomas saattoi esimerkiksi sanoa, että ottaa pomooni yhteyttä ja saan potkut. Sekoilua. En usko, että Veitolan kohdalla tuollaista käytöstä olisi suvaittu, EVS:n työryhmään kuulunut sanoo.
https://www.seiska.fi/katso/il-enbuske-veitola-salminen-ohjelman-kuliss…
Ihana työkaveri.
Veitolan puheisiin kannattaa aina suhtautua varauksella.
" Mun mielestä verotiedot on vähän sellaisia, että ihan sama mulle, uutisoidaanko niitä vai ei, mutta tällaisella alalla, jossa lähes kaikki ovat freelancereita, niin luvut on aika huonosti vertailukelpoisia. Mulla on esimerkiksi itselläni osakeyhtiö ja maksan itselleni varsin kohtuullista palkkaa. Niin sehän ei kerro sitä, mikä mun tulotaso oikeasti on, Veitola kertoo Iltalehdelle."
Eikö Tuomas itse ole podeissaan kertonut, että tuli petetyksi rankasti, oman puolisonsa ja jonkun kaverinsa toimesta. Sen jälkeen Tuomas meni huonoon kuntoon ja päätyi osastolle. Toukokuussa -19 menneet kihloihin, kesäkuussa tapahtunut tämä pettämlnen ja sen selvittelyissä käsikähmä ja somekuvien poisto sekä ero? Heinäkuussa -19 eivät antaneet yhteistä haastattelua, vaan ex-kihlattu totesi, että ovat eronneet jo aiemmin.
Leppilampi, Hirviniemi ja Salminen ovat vetäneet uransa viemäriin. Voisivat poistaa henkilöt tulevista tuotannoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tuomas Enbusk?
Suomen presidentti 🤣
Jaahas,viiden vuoden kuluttua syytetään.
En usko mitään 🙃
On se jännää miten piiloudutaan erilaisten diagnoosien taakse. Näitähän kun oikeasti ei voi todentaa, kun kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Eli jatkossakin julkkiset tms. turhakkeet voivat väittää potevansa jotain diagnoosi X:ää, joka aiheuttanut holtitonta käytöstä tms. oikeuskäsittelyyn johtaneita tilanteita. Terveystiedot ovat yksityisiä, joten hieman arveluttaa nämä ulostulemiset monienkin oman uransa sössineiden kohdalla. Keksitään ties mitä, että saataisiin säälipisteitä. Millään tavalla ei oteta vastuuta omasta toiminnasta, saati puhtaasta kusipäisyydestä, mikä ei itse asiassa ole mikään mielenterveyshäiriö, vaan luonteenpiirre hyvinkin monilla liikaa julkisuutta saaneille tyypeille, joille tullut pakonomainen tarve saada lisää huomiota ties millä lööpeillä ja kun narahtavat, alkaa se huutoparku, kun olen niiiiin sairas.
Minä olen ollut. Eikä muuten mennyt tippaakaan tähän tapaan.
Lähisuhdeväkivalta, jossa syyte olisi pitänyt nostaa vaikka olisin vastustanut. Niin kolme kertaa kysyttiin, että enkö sittenkin voisi lähteä sovitteluun. Viimeisen kerran tutkija vielä erikseen soitti ja kysyi tätä. Kun en silloinkaan suostunut, niin painostikin vielä.
Oikeuteen mentiin, ja ex sai tuomion perusmuotoiseta pahoinpitelystä, ei edes lievästä.
Että sellaista "naisten uhriuttamista" minä olen kokenut.
Enbuske joutaa vankilaan. Turha ukko.
Sehän on itse myöntänyt jo kauan sitten tilanneensa maksullisia naisia nöyryytystä varten kotiinsa. Varmaan monta vastaavaa ilmoitusta on jäänyt tekemättä. Oli hyvä veto hakea pohjaksi Asperger - diagnoosi niin oikeus voi sitten Ymmärtää. 😇😇😇
Tuomari armahtaa koska Tuomas on uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5v vanha juttu ja julkisuuden hakuinen exä ja rahan perässä. Taas näitä,
Mitä rahaa siitä saa?
Instagram seuraajia, seiskan jutuista rahaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuonkaan pään sekoitti
Bipo ja mömmöt.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi, Hirviniemi ja Salminen ovat vetäneet uransa viemäriin. Voisivat poistaa henkilöt tulevista tuotannoista.
Enbusken voi litstaa samaan listaan. Phin öykkäri taitaa olla prostituoitujen kyykyttämisineen.
Toivottavasti saa kunnon tuomion. Ällötys koko ihminen.
Turha pienipilipienisielun itkeä mistään kun itse myrkyttää työilmapiirin ja kokee tarpeelliseksi nöyryyttää prostituoituja.
Mutku mä oon hei sairas, yhyy!
Vierailija kirjoitti:
Turha pienipilipienisielun itkeä mistään kun itse myrkyttää työilmapiirin ja kokee tarpeelliseksi nöyryyttää prostituoituja.
Mutku mä oon hei sairas, yhyy!
Niin se herra Salminenkin toitotti että on alkoholisti....
Vierailija kirjoitti:
Ex puolisoa alkanut vituttamaan, kun Enbusken ura hiljalleen nousussa mt-ongelmavuosien jälkeen. Enbuske otsikoissa taas harva se päivä, ja exän uran huippukohdat jäivät niille vuosille, kun oli Enbusken kanssa ja sai paistatella lehtien palstoilla. Parisuhdeväkivallasta kyse, joten ei ole vaikea päätellä, kenestä kyse. Syyteoikeus olisi vanhentunut kesäkuussa, joten viime hetki laittaa asia vireille
Missä nousussa? Kuka tahansa voi alkaa hölisemään podcastia. Lehtijutut ovat säälittävää lypsämistä uskoon tuloilla yms. Pidän keksittynä esimerkiksi tarinaa siitä, että tuntemattomat lähestyvät häntä kadulla ja kertovat, etteivät kehtaa olla avoimesti uskossa. Saahan näistä otsikoita.
Kaikki uskottavuus on mennyt, eikä mikään isompi mediayritys tule enää ikinä häntä palkkaamaan.
Tyyppi avoimesti kertoo vievänsä rumia prostituoituja kotiinsa nöyryyttämistarkoituksessa🤮.
Onko valittanut? Hoito lienee kunnossa, nyt esillä oleva on tapahtunut vuosia sitten.