Mielekäs tutustumisleikki uudelle tiimille työpaikalla.
Vain asiallisia vastauksia kiitos. Aloitan Team leaderina ja pidän tutustumispäivän kaikille. Meitä on 9 + minä.
Kommentit (425)
Kerran oli virkistäytymispäivässä, jossa myös ensimmäistä kertaa uusi työntekijä esittäytymässä jonkinlainen leikki jossa porukka istuu silmät sidottuna pöydän ympärillä. Yksi kerrallaan piti myös silmät sidottuna takaapäin käplien yrittää tunnistaa istujat. Sitten vaihdettiin paikkaa ja uusi yrittäjä vain käplimään.
Oma henkilökohtainen reviirini on metrejä ja en halua että kukaan koskee, saati sitten olla silmät sidottuna käplittävänä tai koskea keneenkään. Oli kyllä karmea kokemus.
Paljon aikaa käytettäväksi ja mikä on budjetti?
Meillä oli jännä tutustumisleikki, melkein kuin siitä oon teiän ceo -mainoksesta: esimies kertoi itsestään, muut naurahtelivat kohteliaina, ja välillä pidettiin tauko. Sitten jatkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpylä on ihan hyvä idea, siellä viihtyy kaikki.
Kylpylä? Oletko tosissasi? Ei uimapuvuissa työkavereiden eteen, kiitosta vain.
Ei niin, mieluiten ilman.
AP :D Laita työntekijät esittelemään itsensä ja valitsemaan eläin, joka alkaa samalla alkukirjaimella kuin etunimi. Sit laita työntekijät ääntelehtimään niin kuin tämä eläin :D
Aikuisten tutustumisleikkien keksijöille ja toteuttajille on oma osastonsa helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vain asiallisia vastauksia kiitos. Aloitan Team leaderina
Tuohon asti jaksoin lukea. Laiskaa ja väsynyttä. Annetaan nyt edes (huonosta) yrityksestä arvosanaksi 1/5.
Vihaan niin näitä tutustumisleikkejä
Viinaa, yökerhoon ja jatkot saunalla. Siellä voi leikkiä pimpillä ja pippelillä.
Jos ihmiset ovat työpaikallasi noin epäsosiaalisia, että heitä pitää opettaa leikin varjolla tutustumaan toisiinsa niin paras vaihtoehto on järjestää yhteinen joukkoirtisanoutumis leikki,jossa jokainen vuorollaan jättää irtisanoutumis ilmoituksen johtajan pöydälle.
Se on se juttu..
Ensiksi kaikilta leikkijöiltä peitetään silmät ja team leader kostuttaa sormensa tonnikalaliemessä ja yksi työntekijä kerrallaan saa arvata mistä haju on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jossa jokainen kertoo nimensä ja sen jälkeen kolme itseä kuvaavaa adjektiivia, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin nimi. Harmitonta ja ei ole fyysistä, eli tuskin kukaan kiusaantuu sen takia.
Tylsä, tavallinen, tantta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jossa jokainen kertoo nimensä ja sen jälkeen kolme itseä kuvaavaa adjektiivia, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin nimi. Harmitonta ja ei ole fyysistä, eli tuskin kukaan kiusaantuu sen takia.
Tylsä, tavallinen, tantta.
inhottava, imbesilli, idiootti
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kertoo pahimman mokansa.
Olen kirjoittanut kommentin Vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kertoo pahimman mokansa.
Olen kirjoittanut kommentin Vauva-palstalle.
panin teamleaderin (ap:n) kumppanin kanssa, selvisi heti kun näin teamleaderin :I
Meillä on työpaikalla ollut tapana, että kun tulee uusi henkilö tiimin niin työpaikka kustantaa kaikille lounaan lähiravintolassa ja siellä lounaalla tutustutaan muihin.
Aina yhtä kamalaa. Olen töissä tekemässä töitä.