Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsken piti esimerkiksi ostaa pyöränpumppu joka maksoi yli 4e, ensi viikolla parturi 15e. Toimeentulotuen saajalla on muitakin kuin ruokakulu

Vierailija
15.05.2024 |

Ettekö te sitä ymmärrä, te jotka jankkaatte että miten se perusosa muka ei riitä ruokaan?

Kommentit (339)

Vierailija
21/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein leveimmin elää toimeentulotuen saaja. Melkeen kaikki tarpeelliset laskut voi lähettää Kelan maksettavaksi. 

Vierailija
22/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan hiukset itse ja laitan nutturalle, letille tai ponnarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tähän näpäyttämään kuinka TT-tukea saavan pitäisi leikata tukka itse ja kävelläkin voi pyöräilyn sijaan.

Jep, ja kengät toki kirpparilta. Ei se haittaa vaikka on väärää kokoa ja väärää sesonkia. Sehän vaan kasvattaa persoonaa talsia sandaaleissa lumituiskussa ja aina voi tehdä itselleen villasukat vanhoista vaatteista.

Vierailija
24/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa muissa maissa parturissa käynti tai polkupyörä olisivat työttömälle todella kaukaisia haaveita, suurin murhe olisi että mistä tulee seuraava lämmin ateria.

Suomalaisista sosiaalituista on edelleen varaa leikata reilusti kaikkien työikäisten ja kykyisten osalta.

Vierailija
25/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin ja maksakaa minun eläkkeeni,vaivaset 2800 euroa,ei pitäisi olla liian ylivoimainen tehtävä.

Vierailija
26/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa uutena pyörään pumpun? Niitä on kirpparit, kierrätyskeskukset ja Tori.fi pullollaan. Vissiin toimeentulotuen saajalla on varaa. Itse työssäkäyvänä etsin aina käytettyä. 

Etsit käytettyä tuotetta joka maksaa uutena 4,4e? Kauanko käytät aikaa ja energiaa etsimiseen? Paljonko on matkakulut kun etsit sitä?

Et kuulosta järin fiksulta. Noin tyhmää ei kukaan palkkaisi, eli et käy töissä.

Just tän takia maailma hukkuu roskaan, koska ihmiset ei viitsi etsiä käytettynä, kun uutenakin saa halvalla. Mulla on periaate, että en osta uutena kuin äärimmäisessä hädässä, koska haluan säästää luontoa. Minusta se on ihan fiksua käytöstä. 

Vierailija
27/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pumpun saat kirpputorilta eurolla.869

Milläs mä meen sinne kirpparille? Milloin se on? Mistä tiedän että varmasti löytyy? Mun pyörän kumit on tyhjät eikä sillä voi ajaa.

Ap

Monesti naapuri lainaa pumppua. Kait ne  huomioivat tärkeät menot ja tavarat. 

Vierailija
28/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti maksaa pyörän remppa kun takapyörän akseli katkesi ja uusi vanne maksoi 70 euroa. Pian pitää vaihtaa uudet päällys renkaat ja ne maksaa 40 euroa. Piti mennä hammaslääkäriin ja siihen meni 132 euroa. Ruokaa minulla jäi 140 euroa kk koska vuokra, netti ja sähkökin piti maksaa. Kai tässä joutuu tekee pimeetä työtä taas pian ja rikkoa lakia.

Vierailija
29/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin ja maksakaa minun eläkkeeni,vaivaset 2800 euroa,ei pitäisi olla liian ylivoimainen tehtävä.

Ei valtio niitä maksa, eläkkeitä.

Vierailija
30/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tähän näpäyttämään kuinka TT-tukea saavan pitäisi leikata tukka itse ja kävelläkin voi pyöräilyn sijaan.

Työttömät voisivat ostaa kimpassa kotiparturikoneen ja siistiä sillä kaikkien hiukset. Näin me tehtiin opiskeluaikana.

Vierailija
31/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perusosa on silti melkein 600 euroa, siis yhelle ihmiselle.

Lääkekulutkin saa suoraan sossun maksettavaksi niin en ymmärrä miten tuo ei muka riitä. Ei kaikilla työssäkäyvilläkään jää noin paljoa käteen.

Sitten työssäkäyvä on oikeutettu myös toimeentulotukeen.

Vierailija
32/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiukset voi leikata joku kaiffari/vaimo/äiti/muu tuttu kädellinen. Jos asuu stadissa, fillaripumppuja löytyy triplasta jne. Muuten hanki jatkossa vaikka autoventtiillit sisureihin, köyhänkään ei tarvitse olla tyhmä

Vierailija
33/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs mä meen sinne kirpparille? Milloin se on? Mistä tiedän että varmasti löytyy? Mun pyörän kumit on tyhjät eikä sillä voi ajaa.

Ap

En edes tunne naapureitani.

Ap

Vierailija
34/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Loinen töihin SAATANA

Vierailija
35/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Loinen töihin SAATANA

Sopii. Milloin ja minne? Millainen työnkuva? Paljonko palkka?

ap

Vierailija
36/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Loinen töihin SAATANA

Sopii. Milloin ja minne? Millainen työnkuva? Paljonko palkka?

ap

1.6, Power Tammisto Vantaa, Asiakaspalvelu ja myyntityötä, Palkka 2000€/kk.

Vierailija
37/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on siitä hauska homma, että keskiluokkaiset työssäkävijät Suomessa joutuvat huonon ostovoiman takia tekemään DIY-hommia omaisuuden ylläpitämiseksi. Samalla tukien varassa eläjät valittavat, ettei ole varaa palveluihin.

O tempora o mores

Vierailija
38/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valtio niitä maksa, eläkkeitä.

mutta eläkejakojärjestelmässä työssäkäyvät maksavat

Vierailija
39/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa muissa maissa parturissa käynti tai polkupyörä olisivat työttömälle todella kaukaisia haaveita, suurin murhe olisi että mistä tulee seuraava lämmin ateria.

Suomalaisista sosiaalituista on edelleen varaa leikata reilusti kaikkien työikäisten ja kykyisten osalta.

Miten siinä pystyy mitään töitä etsimään jos joka päivä menee etsiessä ruokaa ja pelkkään selviytymiseen?

Jessus, miten katkeria ihmisiä ja miten pahoja kun aidosti halutaan ne köyhät vielä näkemään nälkääkin 😳

Vierailija
40/339 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa osan töistäsi sille työttömälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi