Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieli lepää lapsuudenkodin kuistilla

Vierailija
15.05.2024 |

Kauniina päivänä ajoin tänne.  Koivut vihertää, luonto vihertää,  rastaat hyppelehtii, pikkulinnut laulaa, raparperi jo pitkää.  Luonnonrauha kaukana pikiteistä ja naapureista.

Arkipäivän asumiseen ei täällä olisi mahdollisuuksia,  talvella olisi 2 km itsehoidettavaa tietä ja vielä joitakin kilometrejä päälle talvella huonosti hoidettua tienhoitokunnantietä.

Varmaan kaikkia kiinnosti tämä tieto?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkoti on aina lapsuudenkoti. 

Vierailija
2/4 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudenkotini on kerrostalo Tampereen keskustassa, josta vanhemmat muuttivat pois, ollessani 3-vuotias. Isä joskus vuosikymmeniä myöhemmin näytti talon, muttei se kyllä mitään tuntemuksia herättänyt. Tavallinen 50-luvun talo, josta minulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tunne enää mitään yhteyttä lapsuudenkotiin vaikka äiti siellä vielä asuu ja tulee käytyä. Olen vain ikionnellinen että sain osuuteni myytyä sisarukselle pois isän kuoltua. Kamala risti vanha huonokuntoinen talo jossa ihan kaikki paikat vaatii remonttia. 

Vierailija
4/4 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo, tämän lapsuudenkotini kohtalo on epävarma,  jääkö sukuun, lunastaako joku vai meneekö jollekin metsäsijoittajalle.  Saa nähdä.