Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Mitä sinä muilta kyselet? Kriteerit saa valita täysin itse. Sitten on vähän niistä kiinni, löytyykö ketään vai ei.
Ilmeisesti et ole sellaista kuitenkaan omaksesi saanut ja siksi täällä katkerana asetat "vaatimuksia".
Pystytkö itse täyttämään näiden kelpuuttamiesi naisten vaatimukset?
Ihan samalla tavalla, kun sulla ei ole velvollisuutta tarjota parisuhdetta kenellekään eikä mahtua kenenkään asettamiin vaatimuksiin, ei ole naisillakaan.
Ikääkin sulla oli jo melko paljon pariutumista ajatellen.
Asenne näkyy rivien välistä ja se kyllä paistaa myös naamasta nopeasti. Ehkä siksi olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
No ainoastaan tuo "eikä saa olla muitakaan ongelmia" saa kunnolla hälytyskellot soimaan.
Kellä ei ole, eikä ikinä elämän aikana tule, mitään ongelmia?
Kiinnitin huomioni samaan. Mitään vaikeuksia ei saa olla ja kauniilta pitää näyttää. Jos näin pitää olla koko loppuelämän, se on aika paljon vaadittu. Elämässä tulee varmasti eteen vaikeuksia, kukaan ei selviä elämästä ilman niitä ja silloin tuollaiset "kaunis meikki ja kauniit vaatteet" tuntuvat aika sivuseikoilta. Ehkä kannattaisi asettaa hiukan toisenlaisia kriteerejä tulevalle kumppanille, esim. sellaisia aloittajalle ilmeisesti sivuseikkoja kuten uskollisuus, luotettavuus, samanhenkisyys, positiivisuus, kyky rakastaa ja vastaanottaa rakkautta jne.
Ongelma on se, että sinä itse olet epämiellyttävä, etkä kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ulkonäköön asetat kriteerejä ja ei saa olla ongelmia, mitä se sitten tarkoittaakaan, mutta muuten et aseta mitään kriteerejä naiselle. Sille, millainen hän on ihmisenä, onko kiltti, pahansuopa, iloinen, totinen, kekseliäs, älykäs, yksoikonen, huumorintajuinen, puhelias jne. Minusta sinulla on hyvin vähän kriteerejä elämäsi naiselle.
Samaa mietin itsekin, että kyllä aika helpolla pääsee ap:n kumppaniksi, jos riittää että on normaalipainoinen ja ihan nätti, eikä tykkää puhua ongelmistaan (koska ongelmatonta ihmistä ei ole olemassakaan, todellisuudessa ap varmaankin haluaa ihmisen, joka ei hae hänestä henkistä tukea ongelmiinsa tai puhu niistä hänelle).
Outoa, ettei noin löyhillä kriteereillä ole vielä seuraa löytynyt. Tosin naiset varm
Eivät todellakaan sitä tee, katso ympärillesi. Naislla on vaikka minkälaista hiihtäjää puolisona, saisivat todellakin vaatia miehiltä hieman enemmän.
Riittääkö sinulla varallisuus tähän?4000😄€
Ihan kuin olisit ostamassa uutta polkupyörää.
Kaltaisesi autisti saa vaatia vaikka kuuta taivaalta. Eri asia tosiaan, saako sitä. Ennustan sinulle suht parisuhteetonta elämää tai ainakin vain lyhytkestoisia suhteita.
Vaatia saa mitä vaan. Se, että onko itsellä sellaista tarjottavaa, joka täyttää vaatimukset täyttävän henkilön toiveet, on tilannetekijä, joka on syytä ottaa realistisesti huomioon. En tiedä, haluaisinko itse lähteä suhteeseen kenenkään kanssa, joka lähtee hakemaan suhdetta asenteella, että minun on täytettävä tietyt vaatimukset aina, tai muuten tulee ero. Olisi turvaton olo.
Muistetaan, että on ihan ok jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta (Asia johon mies ei voi vaikuttaa) mutta on törkeää jos mies vaatii naiselta tiettyä painoa (Asia johon nainen voi vaikuttaa).
"Vähän huonomman näköinen" wtf? Ei saa olla ongelmia? Tuo ongelman määrittelykin on aika vaikeaa, toinen pelaa paljon eikä näe siinä mitään ongelmaa ja rahat riittää siihen, onko se ongelmapelaamista? Hyvinkin pinnallisia vaatimuksia, joihin sinulla tietenkin on oikeus.
Tatuoinnit ovat siis ok koko kropassa, ilmeisesti.
Ihan ok näköinen mies saa ihan ok näköisen naisen. Typerä mies, jolle "kelpaa vähän huonomman näköinen myös" ei saa naista ollenkaan. Paitsi ehkä jonkun mt-ongelmaisen (surkea itsetunto, alemmuuskompleksi ym.) ja hänetkin enimmäkseen rahalla, jota aloittajalla ei ole tarpeeksi.
Muuten kriteereissä ei ole vikaa En minäkään haluaisi ylipainoista, tupakoivaa ja mt-ongelmaista miestä. Ksipäisyys on kuitenkin se isoin ei-ei ja ap on ksipää.
Vierailija kirjoitti:
ap, ei ole oppinut, että naisilta ei saa vaatia mitään. naisilla kyllä on pitkä lista kriteereistä.
Nainen ei löydä kriteerinsä täyttävää miestä = on onnellinen sinkkuna
Mies ei löydä kriteerinsä täyttävää naista = ulisee kun naiset ovat niin julmia
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan, että on ihan ok jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta (Asia johon mies ei voi vaikuttaa) mutta on törkeää jos mies vaatii naiselta tiettyä painoa (Asia johon nainen voi vaikuttaa).
Mä olen nainen, ja haluan pitkän miehen. Mutta arvaa mitä: olen ikisinkku, joka ei pysty saamaan pitkää miestä vaikka mitä tekisin. Kerta toisensa jälkeen tulee pakit, he eivät vaan yksinkertaisesti halua minua.
Eli ok, ihan kiva juttu että "saan vaatia". Mutta yksin mä jäin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
No mä en täyttäisi noita kriteerejä. Tosin tässä on varmaan se ongelman suurin syy. Ap ei täyttäisi myöskään mun kriteerejä.
Olen tosi kaunis ja siro. Kasvoista kauniimpi kuin nuo missit, mutta liian lyhyt ja muodoton. Ja on ollut ahdistusta.
N31
Minä olen aina haaveillut siitä että olisin muodoton. Sitten voisi käyttää ihan erityylisiä vaatteita kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ulkonäköön asetat kriteerejä ja ei saa olla ongelmia, mitä se sitten tarkoittaakaan, mutta muuten et aseta mitään kriteerejä naiselle. Sille, millainen hän on ihmisenä, onko kiltti, pahansuopa, iloinen, totinen, kekseliäs, älykäs, yksoikonen, huumorintajuinen, puhelias jne. Minusta sinulla on hyvin vähän kriteerejä elämäsi naiselle.
Samaa mietin itsekin, että kyllä aika helpolla pääsee ap:n kumppaniksi, jos riittää että on normaalipainoinen ja ihan nätti, eikä tykkää puhua ongelmistaan (koska ongelmatonta ihmistä ei ole olemassakaan, todellisuudessa ap varmaankin haluaa ihmisen, joka ei hae hänestä henkistä tukea ongelmiinsa tai puhu niistä hänelle).
Outoa, ettei noin löyhillä kriteere
Ihminen on arvokas vaikkei olisikaan hoikka ja kaunis.
Mä olin tuollainen alle 30 v:nä, mutta sitten saimme lapsen, joka valvotti hirveästi muutaman vuoden ja sairasteli. Hoidin melkein kaikki lapsen yöheräilyt ja mies sai nukkua, mutta minä olin niin väsynyt, että en usein jaksanut edes yövaatteita vaihtaa vaan nukuin päivävaatteet päällä. Mutta siitäkin selvittiin ja mies pääsi kohtalaisen helpolla, mutta silmänilo en varmasti ollut.
Ap:n kaltaisen miehen kanssa en olisi alkanut lapsia hankkimaan, koska hänellä olisi luottanut olevan resilienssiä selviytyä tiukemmista ajoista elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, ei ole oppinut, että naisilta ei saa vaatia mitään. naisilla kyllä on pitkä lista kriteereistä.
Nainen ei löydä kriteerinsä täyttävää miestä = on onnellinen sinkkuna
Mies ei löydä kriteerinsä täyttävää naista = ulisee kun naiset ovat niin julmia
Noinhan se usein taitaa mennä. Mutta ei toki 100% ajasta. Esim. YouTube ja tiktok on täynnä videoita joissa naiset kirjaimellisesti itkevät, valittaen siitä että eivät löydä itselleen kumppania.
No mä en täyttäisi noita kriteerejä. Tosin tässä on varmaan se ongelman suurin syy. Ap ei täyttäisi myöskään mun kriteerejä.
Olen tosi kaunis ja siro. Kasvoista kauniimpi kuin nuo missit, mutta liian lyhyt ja muodoton. Ja on ollut ahdistusta.
N31