Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kymmeniä tuhansia euroa maksaa hammasremontti koko suuhun

Vierailija
14.05.2024 |

En edes tiedä kuinka paljon. Proteesit ei soveltuneet kuivan suun takia. Implantit on valtavan kalliita.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako sen verran, että proteeseja voisit käyttää? Ootko kysynyt hammaslääkäriltä voitko hyödyntää namuja+öljyä proteesien käytössä?

Vielä ainakin on suu tosi kuiva ja kipeä. Proteeseja on yritetty, mutta sattuu liikaa.  En ole enää hammaslääkärin asiakas vaan erikoishammasteknikon.

Vierailija
62/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso hammasremontti meneillään. Eilen laitettiin kolme implanttia. Syksyllä kuusi kruunua ja sitten on 1,5 vuoden hoidot ohi.

Ennen tätä en käynyt hammaslääkärissä 19 vuoteen. Olisi tullut halvemmaksi selättää pelko aikoja sitten, mutta en niin tehnyt ja nyt sitten maksellaan oppirahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso hammasremontti meneillään. Eilen laitettiin kolme implanttia. Syksyllä kuusi kruunua ja sitten on 1,5 vuoden hoidot ohi.

Ennen tätä en käynyt hammaslääkärissä 19 vuoteen. Olisi tullut halvemmaksi selättää pelko aikoja sitten, mutta en niin tehnyt ja nyt sitten maksellaan oppirahoja.

Minä kävin joka vuosi suuhygienistillä ja hammaslääkärissä, jopa useita kertoja vuodessa. ap

Vierailija
64/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun suu on päässyt noin pahaan kuntoon,kun olet käynyt säännöllisesti suuhygienistillä ja hammaslääkärillä?

Vierailija
65/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta saat 500€ https://www.trusmileveneers.com/ . Teet kotona vaha mallin ja siitä tehdään 3d tulostimella malli omien hampaiden mukaan.

Noihin tarvitsee tosin ne omat hampaat. Ellei niitä ole, niin paha tehdä malliakaan.

Vierailija
66/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun suu on päässyt noin pahaan kuntoon,kun olet käynyt säännöllisesti suuhygienistillä ja hammaslääkärillä?

En tiedä. Joka päivä olen kotonakin harjannut hampaita ja usein käyttänyt corsodyl suuvettä. Ei ole muuta syytä kuin sjögrenin syndrooma ja paradontiitti.  En tupakoi, huumeita en ole käyttänyt ikinä enkä käytä alkoholia.

Vierailija
67/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa🙁oot hoitanut hyvin hampaitasi ja noin käynyt🙁 epäreilua.

Vierailija
68/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurjaa🙁oot hoitanut hyvin hampaitasi ja noin käynyt🙁 epäreilua.

Niin on. Ei hammaslääkärikään mua syyttänyt, että olisin hoitamatta jättänyt. 

Vierailija
69/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää nyt se kesän suuri suuoperaatio, jota oot täällä mainostanut? Että sulle laitetaan nyt ne implantit?

Vierailija
70/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tää nyt se kesän suuri suuoperaatio, jota oot täällä mainostanut? Että sulle laitetaan nyt ne implantit?

Jotain tuolle suulle pitää tehdä.  En tiedä, saako siihen niitä laitettua ja rahoituksen. Kuitenkin lomaa on kesäkuun lopussa ja olisi kiva jonnekin mennä. Täytyy varmaan maski kasvoilla mennä jos ei hampaita saa.

Vierailija
71/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä tiedä, pystyykö implantteja ylipäätään laittamaan ja saatko jostain siihen rahoituksen, niin ei se remontti hetkeen toteudu eikä ainakaan kesäkuun loppuun mennessä.

Mutta turha kapistus se maski on, ei kukaan kiinnitä huomiota jonkun tuntemattoman hampaisiin tai hampaattomuuteen.

Vierailija
72/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä et aio olla ilman hampaita, sun täytyy hankkia ne halvat tekarit.

Hanki itelles vaan!

Vierailija
73/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä et aio olla ilman hampaita, sun täytyy hankkia ne halvat tekarit.

Hanki itelles vaan!

Mä en tarvitse tekareita (sen paremmin kuin implanttejakaan). Mulla on suu täynnä omia hampaita. Mutta kiitos neuvosta!

Vierailija
74/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko Ap kysyä minkä ikäinen olet?

Itse olen 51 vuotias ja hirveästi ongelmia suussa. Tälläkin hetkellä kaksi epäonnistunutta juurihoidettua etuhammasta suussa ja niiden lisäksi pari puuttuvaa koloa. 

Minulle on sanottu, että paradontiitin takia implantteja ei laitettais, lisäksi minulla diabetes. Lääkityksiä useampia, jotka kuivattavat suuta.

Vierailija
75/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharja 1,20€ ja golgate hammastahna fresh mint 0,90€ .

Säästit väärässä paikassa. 🤭 

Vierailija
76/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käynyt. Säästin proteeseihin.

Vierailija
77/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaita vailla hampaita on ne muutkin vihervassarit. Mutta leikkuri se vaan puree. 😂

Vierailija
78/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 51 vuotias ja hirveästi ongelmia suussa. Tälläkin hetkellä kaksi epäonnistunutta juurihoidettua etuhammasta suussa ja niiden lisäksi pari puuttuvaa koloa. 

Minulle on sanottu, että paradontiitin takia implantteja ei laitettais, lisäksi minulla diabetes. Lääkityksiä useampia, jotka kuivattavat suuta.

Ap (joka on ehkä just nyt kokkaamassa illallista) täyttää syksyllä myös 51. (Me vakilukijat tiedetään kaikki yksityiskohdat hänen elämästään.)

Vierailija
79/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin paljon? Vai olenko joutunut hyvinvointivaltiokusetukseen? Amerikassa ei ole montaa dollaria enemmän.

Vierailija
80/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap (joka on ehkä just nyt kokkaamassa illallista) täyttää syksyllä myös 51. (Me vakilukijat tiedetään kaikki yksityiskohdat hänen elämästään.)

Kuvittelin, että olen aika vakilukija, mutta minulla mennyt ihan ohi.

Hassu sattuma tää ikä (sama), mutta hampiongelmat on kyllä p@erseestä. Eikä todellakaan aina ole kyse huonosta hoidosta. Kateeksi käy ihmiset, joilla hyvät hampaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän