Menisitkö julkiselle paikalle ilman rintsikoita?
Sano myös ikäsi.
Minä olen yli nelikymppinen, ja en olisi murrosiän jälkeen mennyt minkään ikäisenä.
Entä te?
Kommentit (76)
Menisin ja menen. 28v, pienet rinnat. Varsinkin talvella ei neuleen alta näe onko rintsikat vai ei. Monesta kesämekosta ei myöskään huomaa. Jos on tiukka tai läpinäkyvä vaate niin puen rintsikat, muuten olen ilman.
Rintaliivitön nainen julkisella paikalla on kuivahuora.
Kyllä.
Kynnys mennä julkisella paikalle rintsikoissa olisi melkoisen suuri.
mies, 50v
Ainahan mä olen ilman rintsikoita.
T. Petri
Kyllä mutta tamponin laitan aina.
t. vihervas. mies 23v
Kyllä voin mennä. Mutta jos ohut vaate, niin saattaa kiinnittää jonkun miehen huomion. Tätä en kaipaa.
Urheillessa aina urheilurintsikat. Muuten saatan joskus olla ilman, jos rauhallinen päivä menossa. Liikun normaalisti useamman kerran päivässä, joten vähän hankala olla ilman rintsikoita.
T. N44, B-kuppi
Onpa hulvattoman "hauskoja" vastauksia miehillä!
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivitön nainen julkisella paikalla on kuivahuora.
Uusi termi. Mitä se tarkoittaa?
Tietysti. Ollut monta vuotta ilman rintsikoita.
Rintsikat on kuitenkin hyvät urheiluun.
En usko, että suurin osa edes huomaa onko rintsikoita vai ei. Ja vaikka huomaisikin - mitäpä se muille kuuluu. On luonnollista olla ilman.
Olisit rajannut kysymyksen vain niille joilla D-kuppi tai isompi. Pienten rintojen kanssa ei juuri huomaa onko rintsikat vai ei, ainakin jos ei pidä topattuja liivejä.
Vähän riippuu siitä, mitä muuta mulla on päällä. Toppatakin alla voi olla tai olematta ihan mitä vaan, t-paidan alla rintsikat on ihan käypäset.
Joo. Mutta pyrin aina peittämään huiveilla hölskynnän tms.
Ai näillä utareilla? Ei hele 😂 63v
Vierailija kirjoitti:
Ai näillä utareilla? Ei hele 😂 63v
Nami tisut!!
Voin hyvin mennä ja olen mennytkin, jos päällä on riittävän monta kerrosta vaatteita ja/tai joku niistä on joku vähän paksumpi, esim villapaita tai takki. Tai sit jos ainoankin ohuemman kerroksen alla on tiukahko t-paita/toppi.
ikää on 52, ja liivikoko on yleensä 80G tienoilla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kynnys mennä julkisella paikalle rintsikoissa olisi melkoisen suuri.
mies, 50v
Tämä piristi, kiitos! 😂
40v ja en ole käyttänyt rintsikoita kuin lyhyen aikaa joskus parikymppisenä.