Menisitkö julkiselle paikalle ilman rintsikoita?
Sano myös ikäsi.
Minä olen yli nelikymppinen, ja en olisi murrosiän jälkeen mennyt minkään ikäisenä.
Entä te?
Kommentit (76)
Usein menen, ahdistaa ne liivit. On lystiä rinnoissa niin kivuliaaksi menee jos liivit.
Hyi helv etti taas kesä tulossa ja riippareita suurilla törröttävillä luumunänneillä tulee näkymään katukuvassa entistä enemmän.
Riippuu paidasta. Paksun neuleen tai collegepaidan kanssa voisin mennä, mutta ohuessa tai läpikuultavassa kankaassa en.
Syynä tähän tietysti vastakkainen sukupuoli, joka uskoo rintojeni olevan olemassa heitä varten. Muutoin en käyttäisi ikinä, koska en tarvitse liivejä tueksi, vain ja ainoastaan nännien peitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Usein menen, ahdistaa ne liivit. On lystiä rinnoissa niin kivuliaaksi menee jos liivit.
Lystiä rinnoissa?
Olen 22v ja menen välillä. Jos aion ottaa yhdenkään juoksuaskelen, laitan rintsikat ettei satu.
Olisit laittanut kysymyksen naisille niin vastaukset vähenisivät.
Enpä juuri. Lähiympäristössä saatan joskus pistäytyä ilman, kuten viemässä roskat. Silloin on kyllä reilummin päällä, kunnon takki ainakin sisävaatteiden päällä.
N60+, 80F
Voisin mennä, mutta murrosikäisenä en olisi mennyt. Olen 26v
Vierailija kirjoitti:
Onpa hulvattoman "hauskoja" vastauksia miehillä!
Voi mieskin rintaliivejä tarvita.
Ei onnistu tämän kokoluokan (95 E) varustuksella. Mulla on joskus rintsikat yölläkin. Pienennysleikkaus haaveena, hieman pitäisi pudottaa painoa ja kerätä varoja ennen kuin vois toteuttaa.
Talvivaatteissa ja -takissa voin mennä jos on ehdottoman varmaa että missään ei tarvitse takkia riisua pois, kesävaatteissa en ikinä. 40+
Menen. En ole käyttänyt rintaliivejä kymmeneen vuoteen.
T. 46v,B-kuppi
Talvella käytän toppimallisia rintsikoita, ettei tuu kylmä. Kesällä en juurikaan käytä, koska tulee kuuma. En välitä, mitä muut ajattelee, miksi pitäisi?
N43, roikkumaton c-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Talvella käytän toppimallisia rintsikoita, ettei tuu kylmä. Kesällä en juurikaan käytä, koska tulee kuuma. En välitä, mitä muut ajattelee, miksi pitäisi?
N43, roikkumaton c-kuppi.
Jos olisit roikkuva j-kuppi niin aivan taatusti välittäisit sinäkin mitä ihmiset ajattelee.
Mä koen liivittömänä olemisen epämukavaksi. Tissihiki on kahta kauheampi, jos on liivitön. Kotonakin on melkein aina.
N46, 85C
Menisin ja olen mennytkin. Olen ollut uimarannalla myös kokonaan ilman yläosaa. N36, isot rinnat
Miksi en? En käytä koskaan rintaliivejä, koska minulla ei ole rintoja. N38
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paidasta. Paksun neuleen tai collegepaidan kanssa voisin mennä, mutta ohuessa tai läpikuultavassa kankaassa en.
Syynä tähän tietysti vastakkainen sukupuoli, joka uskoo rintojeni olevan olemassa heitä varten. Muutoin en käyttäisi ikinä, koska en tarvitse liivejä tueksi, vain ja ainoastaan nännien peitoksi.
Kannattaa vetää huntu päähän. Moni mies tykkää katsella myös kasvoja sekä hiuksia. Säkki päällä helteeseen on ollut vahva suositus, jo vuosisatojen ajan.
Kotona aina ilman rintsikoita. Ulos meen usein ilman. Ohuempien vaatteiden alla rintsikat, en halua, että nännit näkyy.
N63
meteorologi ykkösellä yks päivä, nännit nöpötti, myötähäpeä
Juu, isot ja roikkuvat kuten satatonnarilla. Vaihtaisin heti pienempiin. Vai nami 🤣 kokeileppa omalle kohalles!