Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö julkiselle paikalle ilman rintsikoita?

Vierailija
14.05.2024 |

Sano myös ikäsi.

Minä olen yli nelikymppinen, ja en olisi murrosiän jälkeen mennyt minkään ikäisenä.

Entä te?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan siivoojatädillä ei varmaankaan ole rintsikoita, en tiedä tehdäänkö edes niin suuria rintsikoita joihin hänen rintansa mahtuisivat. Ne ovat todella suuret, pitkät ja riippuvat alhaalla. Liikkuvat heilahdellen ja holtittomasti hyllyen.

Vierailija
42/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin monta vuotta sitten rintaliivien käytön ja en ole katunut päivääkään eipähän tarvitse riisua enää rintsikoita😌 N27 E-kuppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v ja voin käydä vaikka kaupassa ilman rintsikoita. Toki mietin mikä paita on päällä. Esim. viikonloppuna voin olla kokoajan ilman rintsikoita, jos ei ole mitään erityistä menoa, en muutenkaan kotona niitä pidä.

Vierailija
44/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä käytän urheiluliivejä, muuten en oikeastaan koskaan, enkä varsinkaan helteellä.

Vierailija
45/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintaliivejä käyttämättömät saavat yläpeukkuja ja ne jotka aina pukevat rintsikat julkisille paikoille saavat alapeukkuja? 

Vierailija
46/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rintaliivejä käyttämättömät saavat yläpeukkuja ja ne jotka aina pukevat rintsikat julkisille paikoille saavat alapeukkuja? 

Liivittömyyttä ylistävät feministit peukuttavat?

Vierailija
47/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin muutama vuosi sitten liukkaissa ulkorapuissa. Olkavarrestani murtui 3 luuta. En pystynyt pitämään rintaliivejä. Kun menin sairausloman jälkeen töihin, peitin rintojani kerrospukeutumisella, paksuilla liiveillä ja huiviasetelmilla. Joskus huomasin että joku kuitenkin huomasi liivittömyyteni. Tuntui kiusalliselta, moraalittomalta.

Kotona heitän liivit pois heti kun vaihdan kotivaatteisiin.

Vierailija
48/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvella käytän toppimallisia rintsikoita, ettei tuu kylmä. Kesällä en juurikaan käytä, koska tulee kuuma. En välitä, mitä muut ajattelee, miksi pitäisi? 

N43, roikkumaton c-kuppi. 

Jos olisit roikkuva j-kuppi niin aivan taatusti välittäisit sinäkin mitä ihmiset ajattelee. 

Miksi? Mitä muiden mielipiteillä on väliä? 

Vierailija
49/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt vuosiin. Enkä välitä pätkääkään mitä joku siitä ajattelee. Mun rinnat, mun elämä. 

n55

Vierailija
50/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis. Tai paksussa hupparissa voisin käydä, mut en "normaaleissa" vaatteissa. En haluu, et nännit näkyy vaatteista läpi. Mulla on ihan kivat b-kupin rinnat, mut koen oloni mukavammaks liiveillä julkisella paikalla.

N32.

Vierailija
51/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on trendi olla ilman rintsikoita. Olkaa naiset trendikkäitä 😙

Vierailija
52/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni rinnat ovat pyöreät , pulleat ja nännitkin kuin kirsikat, pakko käyttää liivejä.

Vierailija
53/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla moukareilla vielä tyrmää itsensä tai jonkun sivullisen jos ilman liivejä heiluu valtoimenaan. 

Vierailija
54/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä liivejä oikeastaan ikinä, ihan muutamia kertoja vuodessa. A-kuppi niin ei tarvitse, pelkkä toppi riittää jos paita on läpinäkyvä tai muuten liian kylmä. 

N44

Vierailija
55/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan irtosi joku piuha päästä joskus pari vuotta sitten, yhtäkkiä vaan lopetin rintsikoiden käytön arkielämässä. Teen 100% etätyötä ja laitan liivit vaan virallisiin tilanteisiin ja juhliin. Minulla on ollut aina isot ja kiinteät rinnat, nyt 40+ ne hiukan riippuu, mutta ei vielä pahasti. Tiukassa topissa oikeinkin jees näköiset. Oletan ilahduttavani lähipiirin miehiä tällä, oma mies tykkää. En ole saanut kommentteja muilta.

Vierailija
56/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi paitsi toppatakki päällä, ja pari kertaa olen niin tehnytkin ja tuntui karseelta. Olisipa kiva kun olisi pienet tissit mitä ei tarvitsisi ajatella, asetella, peitellä ja pyyhkiä hiestä monta kertaa päivässä, vihaan näitä löllyköitä niin paljon

Vierailija
57/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvella käytän toppimallisia rintsikoita, ettei tuu kylmä. Kesällä en juurikaan käytä, koska tulee kuuma. En välitä, mitä muut ajattelee, miksi pitäisi? 

N43, roikkumaton c-kuppi. 

Jos olisit roikkuva j-kuppi niin aivan taatusti välittäisit sinäkin mitä ihmiset ajattelee. 

Miksi? Mitä muiden mielipiteillä on väliä? 

Itse en ainakaan halua olla tuijotuksen kohteena, mutta meitä on moneen junaan. 

Vierailija
58/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ilman heiluisivat missä sattuu. Olen 60v. 

Vierailija
59/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rintaliivit jos on pakko. Lähes 30v nainen

Vierailija
60/76 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. On isot rinnat. 

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi