Menisitkö julkiselle paikalle ilman rintsikoita?
Sano myös ikäsi.
Minä olen yli nelikymppinen, ja en olisi murrosiän jälkeen mennyt minkään ikäisenä.
Entä te?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on trendi olla ilman rintsikoita. Olkaa naiset trendikkäitä 😙
🖕
Vierailija kirjoitti:
En menisi paitsi toppatakki päällä, ja pari kertaa olen niin tehnytkin ja tuntui karseelta. Olisipa kiva kun olisi pienet tissit mitä ei tarvitsisi ajatella, asetella, peitellä ja pyyhkiä hiestä monta kertaa päivässä, vihaan näitä löllyköitä niin paljon
Ne ON kivat! Olen oppinut tältä palstalta monista ongelmista mitä isorintaisilla on, joita en ole itse ikinä edes kuvitellut, kuten se tissihiki tai rintojen hankaaminen heiluessa. Siis tekeväthän ne järkeä, mutta ei sellaisia ajattele kun eivät itselle ole ongelma.
Menen ilman rintsikoita, jos huvittaa. Lämpimällä on kuitenkin usein urheilutoppi tms. paidan alla. Viileämmällä käyn sujuvasti kaupassa ilman rintsikoita. Töihin ja lenkille tulee kyllä rintsikat laitettua.
N46
Vierailija kirjoitti:
En menisi paitsi toppatakki päällä, ja pari kertaa olen niin tehnytkin ja tuntui karseelta. Olisipa kiva kun olisi pienet tissit mitä ei tarvitsisi ajatella, asetella, peitellä ja pyyhkiä hiestä monta kertaa päivässä, vihaan näitä löllyköitä niin paljon
Kuulostat kyllä todella kauniilta naisolennolta. Jos ole keski-ikäinen sinkkuneitokainen, niin voin kyllä lähteä treffeille kanssasi.
Todella paksussa paidassa voisin just ja just mennä, mut en halua näyttää rintoja kaikille. Ohuessa ja kireässä paidassa näkyy kaikki muodot läpi.
En käytä myöskään peppurypytys leggingsejä vaan ihan oikeita housuja.
En ole koskaan käyttänyt rintsikoita ja ihan hyvin olen pärjännyt julkisillakin paikoilla. M64
Uskallan ehkä juuri ja juuri käydä postilaatikolla ilman rintsikoita, ja postilaatikko on tuossa 20 m päässä kotiovesta. En siis todellakaan lähde mihinkään ihmisten ilmoille rinnat vapaina. Jos olisi A-B -kuppi ja vähemmän erottuvat nännit, kulkisin kesällä mielelläni ilman liivejä.
Useinkin. Mutta on peittävät vaatteet. Syy on usein se että voi olla kipuja hartioissa ja selässä. Ja se tulee tai pahenee liiveillä entisestään. Edes toppia ei löydy joka ei sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen liivittömänä olemisen epämukavaksi. Tissihiki on kahta kauheampi, jos on liivitön. Kotonakin on melkein aina.
N46, 85C
Mitä tämä "tissihiki" on, mistä jotkut puhuvat palstalla?
Itelläni on pienet litteät rinnat enkä käytä rinsikoita. Kesällä pidän t-paidan alla urheilurintsikat kun häiritsee jos rintoja ja nännejä tuijotellaan. Muuten en tykkää rintsikoista ollenkaan enkä niitä ees tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Itelläni on pienet litteät rinnat enkä käytä rinsikoita. Kesällä pidän t-paidan alla urheilurintsikat kun häiritsee jos rintoja ja nännejä tuijotellaan. Muuten en tykkää rintsikoista ollenkaan enkä niitä ees tarvii.
Mäkään en käytä rintsikoita kun on pienet rinnat ja sitäpaitsi rintsikat on epämukavat. Mut joo, toi et jätkät tuijottaa rintoja kun on vaan teepaita ni on ärsyttävää. Käynyt silleekin et kun oon jutellut jonkun jätkän kanssa, ni se ei ees kato kasvoihin vaan tuijottaa rintoihin.
En.
Mummoni paheksui paitavalintojani aikoinaan, mutta käski nauttia vielä, kun voin. Hänellä rintakehä jäi todella kylmän herkäksi raskauksien ja imetysten jälkeen.
En ole ollut raskaana saati imettänyt, mutta niin vain koko rintakehä on nykyään niin herkkä kylmälle, että ilman liivejä olo on todella epämukavaa ja vähänkin avonaisempia paitoja ei tule käytettyä kuin tuulettomalla helteellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt rintsikoita ja ihan hyvin olen pärjännyt julkisillakin paikoilla. M64
Samoin..minun nännit saa ihan vapaasti tötröttää paidan alta niinkuin miestenkin..moukkien takia en pidä ahdistavia liivejä. Ne ketkä pitää niin pitääkööt ihan vapaasti ....Typerä aihe . 👍👍👍👍🤣🤣🤣🤣🤣🤣
33, olen käynyt säännöllisesti julkisilla paikoilla ilman rintsikoita tajuamatta että siinä olisi jotain radikaalia :D Ilman paitaa en lähtisi
Liekkö miehet yläpeukuttavat.