Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tupakkaa enää. Se ällöttää. Miten lopettaneet pystyi lopettamaan?

Vierailija
13.05.2024 |

En vain halua polttaa. Se loppui seinään vaikka vielä edellispäivänä ketjupoltin kun usein ennenkin. 

Sitten vain loppui. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta ilman?

Vasta lopetan. Mietin vaan kuin tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, että onko tällainen yleistäkin lopettaneilla? Kun ei vaan enää tee mieli, ei halua, ei kiinnosta. Ap

Vierailija
4/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui viinan juonti tuolla tavalla 6v sitten, viimeinen krapula kesti reilun viikon.  Tupakkaa palaa, mutta vain neljäsosa siitä mitä viinan kanssa tuhratessa meni.

Vierailija
5/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sähkötupakan avulla.

Vierailija
6/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se lopettaminen sujui tosi helposti. Ei ole tehnyt mieli tupakkaa tai sähkötupakkaa. Olen ollut pian 4v ilman kumpaakin.

Vierailija
7/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicorette oli hyvä apu purkkamuodossa. Otin aina purkan, jos teki mieli polttaa.

Vierailija
8/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe tarvitsevani ainakaan paljoa mitään korvaavaa. Minä vaan havahduin ja päätin että en halua enää. En suunnitellut asiaa ainakaan tietoisesti. Ap 

Vierailija
9/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputoin kaikki sormet pois. On tosi vaikeaa polttaa ilma sormia.

Vierailija
10/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio ratkaisee.

Itseltä lähti pari kertaa taju yskiessä,

sit eräänä nättinä keväisenä päivänä en enää polttanutkaan.

vuosi oli 2007.

Paras päätös ikinä.

Vierailija
11/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui polttaminen juuri noin ja muutamalla kaverillakin. Yksi kaunis aamu se vain ällötti, ja sen jälkeen en ole polttanut. Tästä nyt noin 15 vuotta.

Vierailija
12/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin viikoksi reissuun ilman röökiä. Siellä oli muuta tekemistä eikä niitä samoja kahvi-rööki rutiineja. Reissun jälkeen oli helpompaa olla ilman, kun oli jo vähän aikaa ollut muutenkin. Jouduin kylläkin lopettamaan myös kahvin juonnin, kun pelkäsin että sen kanssa repsahtaa.

Vierailija
13/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken röökinpolton päätin että nyt riittää, tumppasin ja heitin loput röökit roskiin. Siihen loppui ilman mitään korvikkeita.

Kaksi viikkoa oli hiukan levoton olo, mutta sitten helpotti.

Poltin noin 15 vuotta, ehkä askin päivässä. Nyt polttamatta yli 20 vuotta.

+50v mies

Vierailija
14/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että alitajunta on tehnyt töitä pidemmän aikaa, ja sitten yhtäkkiä se päätös tulee sieltä tietoisuuteen. Siksi se tuntuu niin helpolta.

Vierailija
15/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
16/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin viikoksi reissuun ilman röökiä. Siellä oli muuta tekemistä eikä niitä samoja kahvi-rööki rutiineja. Reissun jälkeen oli helpompaa olla ilman, kun oli jo vähän aikaa ollut muutenkin. Jouduin kylläkin lopettamaan myös kahvin juonnin, kun pelkäsin että sen kanssa repsahtaa.

Ymmärrän. 

Itse vaan totesin ettei enää. Ihan normaalisti olen sitten muuta tehnyt. Kahviakin juonut. 

Siitä en kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos joisin enemmän olutta. Ehkä se on riski kun humalassa arviointikyky laskee. Ap

Vierailija
17/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopettaminen vaikeaa ole. Vaan sen noudattaminen, ettet ikinä, missään tilanteessa tai millään tekosyyllä, saa polttaa "vain yhtä". Koska siitä se koko höskä alkaa alusta, ja ratkeamisen jälkeen tahdonvoima ei yleensä ole yhtä vahva kuin alun perin lopettaessa. 

Vierailija
18/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe tarvitsevani ainakaan paljoa mitään korvaavaa. Minä vaan havahduin ja päätin että en halua enää. En suunnitellut asiaa ainakaan tietoisesti. Ap 

Harvinaista, että onnistuu noin helposti.

Vierailija
19/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. 

Itse vaan totesin ettei enää. Ihan normaalisti olen sitten muuta tehnyt. Kahviakin juonut. 

Siitä en kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos joisin enemmän olutta. Ehkä se on riski kun humalassa arviointikyky laskee. Ap

Jätä brenkku vähemmälle, pariksi kuukaudeksi ainakin.

Vierailija
20/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicorette oli hyvä apu purkkamuodossa. Otin aina purkan, jos teki mieli polttaa.

Työkaverille tuo ei toiminut.  Yli kymmenen vuotta pureskellut tupakkatauoilla.  Työnantaja kustansi ensimmäisen puoli vuotta halukkaille.  Muutamat lopetti, itse en kokeillutkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi