Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (701)
Sinuna en olisi vielä huolissani. Orlen paska ei raportoi enää mitään, mutta postin koodi ilmestyy myös Vintedin seurantaan, kunhan se postille saapuu. Arviolta juhannuksena. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän näkee missä se paketti menee kun puolalaisen seurantasivun mukaan paketti on lähtenyt ulkomaille 1.6. ja sen jälkeen ei ole mitään.
Ei varmaan mistään. Yhtäkkiä vaan Omapostissa Lähetys ei ole vielä saapunut muuttuu Lähetys on matkalla -tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän näkee missä se paketti menee kun puolalaisen seurantasivun mukaan paketti on lähtenyt ulkomaille 1.6. ja sen jälkeen ei ole mitään.
Ei varmaan mistään. Yhtäkkiä vaan Omapostissa Lähetys ei ole vielä saapunut muuttuu Lähetys on matkalla -tilaan.
Ja sen jälkeen meneekin nopeasti, ainakin minulle paketit on tulleet automaattiin 1-2 päivässä sen jälkeen kun status on Omapostissa muuttunut.
Tilasin 21.5. yhden paketin Puolasta, se on nyt tänään noudettavissa. Eli ei kovin nopeaa mutta toimii kuitenkin.
Olen kanssa kokeillut tuota puolan reittiä nyt parin rätin osalta. Toinen tuli nopeasti ilman ongelmia. Toinen on ollut matkalla jo viikkoja eikä mitään tietoa missä menee 🥲 miten muuten teidän mielestä tuo vintedin yksityisyyden suoja kun paketeissa ja seurannassa näkyy lähettäjän nimi ja ehkä myös osoite? Aika sus
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa kokeillut tuota puolan reittiä nyt parin rätin osalta. Toinen tuli nopeasti ilman ongelmia. Toinen on ollut matkalla jo viikkoja eikä mitään tietoa missä menee 🥲 miten muuten teidän mielestä tuo vintedin yksityisyyden suoja kun paketeissa ja seurannassa näkyy lähettäjän nimi ja ehkä myös osoite? Aika sus
Lähetätkö jotain käytettyjä pikkareita vai miksi postittajan tiedot eivät saisi näkyä? Eihän Posti muuten tietäisi minne palauttaa paketti jos sitä ei noudetakaan?
Ootteko saaneet pakettinne Puolasta? Harmi jos ongelmat jatkuu, en mä uskalla tilata. Muista maista on lähetykset tulleet tosi sukkelaan ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö jotain käytettyjä pikkareita vai miksi postittajan tiedot eivät saisi näkyä? Eihän Posti muuten tietäisi minne palauttaa paketti jos sitä ei noudetakaan?
Jos ostan niin silloin en lähetä 🤌🏻 toisekseen vinted on alusta jonka pitäisi turvata ostosten teko nimettömästi. Eipä siellä myydä edes omalla nimellään. Postissa on koodeilla toimiva systeemi jonka pitäisi juuri pitää huolen siitä että osapuolten nimet ja osoitteet ei tule toisen tietoon. Lähettäjä ei esim. Saa minun tietojani mutta minä usein saan heidän.
Naurettavaa kun 99/100 tuotteesta on Puolasta, juu ei haittaa muuten mut tän postitusjutun takia ketuttaa hankkia lisää tuotteita sieltä. Tosijjaan 6.5 tilattu eikä vieläkään täällä. Tilasin kokeiluna kun täällä sanottiin pari vko sitten että toimis toimitukset mutta sekin jäi jonnekin! Ei saakutti
Vinted please pistäkää maa-rajaus, kamalaa etsiä tuotteita mitä voisi ostaa
Vierailija kirjoitti:
Ootteko saaneet pakettinne Puolasta? Harmi jos ongelmat jatkuu, en mä uskalla tilata. Muista maista on lähetykset tulleet tosi sukkelaan ainakin mulle.
Olen nyt saanut kaikki toukokuussa ostamani vaatteet/kengät. Meni 2-4 viikkoa, mutta perille tulivat. Nyt kesäkuussa uskaltauduin testaamaan jälleen, se on vielä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kun 99/100 tuotteesta on Puolasta, juu ei haittaa muuten mut tän postitusjutun takia ketuttaa hankkia lisää tuotteita sieltä. Tosijjaan 6.5 tilattu eikä vieläkään täällä. Tilasin kokeiluna kun täällä sanottiin pari vko sitten että toimis toimitukset mutta sekin jäi jonnekin! Ei saakutti
Vinted please pistäkää maa-rajaus, kamalaa etsiä tuotteita mitä voisi ostaa
Oon yrittänyt ettiä että pystyykö rajaamaan maita mutta ilmeisesti ei. Monta kertaa ollut joku kiva tuote mutta tottakai myyjä on Puolassa niin antaa olla.
Sain tuotteen nopeasti puolasta jonka tilasin viime kuun lopulla. Toinen samana päivänä tilattu on vielä jossain matkalla eli edelleen siellä on ongelmia. En jaksa edes katsoa olen paskan sivuja enää
Käyn aina välillä katsomassa, että joko tämä yhteys pelittää. Paljon olisi Puolassa kivaa ostettavaa. En kyllä jaksa tällaista paketti jännitystä, että en tilaa vielä.
Tein tilauksen Vintedistä 7.6., paketti lähetettiin samana päivänä ja OmaPostiin ilmestyi Posti Hub -paketti ja kuvaus "Posti odottaa pakettia". 10.6. Orlen paczka sivustolla paketin tila oli "paketti toisessa maassa" ja sen jälkeen ei mitään. Tänään 17.6. sain Matkahuollolta sähköpostin, että paketti noudettavissa automaatista. Eli onkohan Posti vaihdettu Matkahuoltoon Puolan pakettien osalta? Tarkistin Matkahuollon sivulta paketin seurantahistorian niin 7.6. "Odotamme lähetystä lähettäjältä." ja 14.6. "Lähetys on käsittelyssä". Missään vaiheessa en ole kuitenkaan saanut seurantatunnusta matkahuollolta, mutta Postilta kylläkin... Erikoista.
Tuleeko tilaukset Tanskasta nopeasti? Tilasin ekan kerran Vintedistä ja myyjä lähetti jo samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tein tilauksen Vintedistä 7.6., paketti lähetettiin samana päivänä ja OmaPostiin ilmestyi Posti Hub -paketti ja kuvaus "Posti odottaa pakettia". 10.6. Orlen paczka sivustolla paketin tila oli "paketti toisessa maassa" ja sen jälkeen ei mitään. Tänään 17.6. sain Matkahuollolta sähköpostin, että paketti noudettavissa automaatista. Eli onkohan Posti vaihdettu Matkahuoltoon Puolan pakettien osalta? Tarkistin Matkahuollon sivulta paketin seurantahistorian niin 7.6. "Odotamme lähetystä lähettäjältä." ja 14.6. "Lähetys on käsittelyssä". Missään vaiheessa en ole kuitenkaan saanut seurantatunnusta matkahuollolta, mutta Postilta kylläkin... Erikoista.
No on kyllä erikoista. Minulla on tulleet kaikki paketit postin automaattiin (johon olen tilannutkin) ja nyttemmin juuri n. vajaassa kahdessa viikossa.
Minun Puolaan lähettämä paketti piti olla matkalla takaisin minulle, mutta nyt tulikin ilmoitus että tapahtuma on keskeytetty. Pitää odottaa kuulemma vintedin tutkijatiimiä. Voi pyhä lehmä.
Toivottavasti tavaraa ei tule juuri silloin kun olen lomareissulla...odotan tässä jo huomattavasti pidemmin kuin arvioitu puolan paketti. Latviasta tullut aiemmin ok.
mulle ei ainakaa tullu ees suomen seurantakoodia?? paketin piti tulla 27.6 🤔
Varoituksen sana liettualaisesta käyttäjästä valdagrozis. Yrittää vaan huijata rahat itselleen. Sanoi minulle lähettämisen jälkeen että automaatissa oli mukamas joku virhe ettei hyväksynyt pakettia ja nyt näyttää virheellisesti että paketti olisi matkassa. Eli se on siis tyhjä ja tuote hänellä edelleen. Kuulemma ei ikinä käynyt näin 5 v aikana jne.. juupajuu. Tueasta ei saa mtn apua vaan pitää odottaa se 25 päivää että saa ehkä rahat? Hän saa pitää tuotteen ja rahat itsellään siis. Hänellä on 40 arviota mutta luulen että hän välillä lähettää tuotteita ettei olisi liian epäilyttävää ja sais muuten bannit sovelluksesta jos ei koskaan lähettäisi.