Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Osaisiko joku sanoa kulkeeko tilaukset Puolasta Suomeen nyt hyvin vai ei? Ihan tuoreet kokemukset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
mulle ei ainakaa tullu ees suomen seurantakoodia?? paketin piti tulla 27.6 🤔
Suomen seurantakoodi on mulle tullut siinä vaiheessa, kun paketti on Suomessa. Puolan postin seuranta loppuu siihen, kun paketti lähtee Puolasta, ja Suomen postin seuranta alkaa siitä, kun Suomen posti saa paketin käsiinsä. Siinä välissä paketti voi olla pitkiäkin aikoja jossain tietymättömissä - ehkä laivassa tai odottamassa jossain terminaalin uumenissa.
3 pakettia oon tilannut Puolasta tänä keväänä. Kaikki ovat tulleet perille ja olleet sitä mitä pitikin, mutta hidasta on postin kulku. Itse Puolaan lähettämäni meni nopeammin.
22.7 olen paskan seuranta näyttää että toisessa maassa, mutta ei ole vielä postilla tai suomessakaan ? mutta odotellaan.
Toimiiko tämä Vinted kenelläkään? Viisi tilausta tulossa, sekä postin, että postnordin kautta, yksi ruotsista loput puolasta. Mikään tilauksista ei liiku mihinkään. Postin sovellus sanoo, että ei ole saapunut vielä, orlen pazka ilmoittaa, että toisessa maassa. Postnord ilmoittaa, että paketti otettu vastaan palvelupisteessä, mutta ei ole yli viikkoon liikkunut sieltä eteenpäin, ainakaan seurannan mukaan.
Mikä on nykytilanne? Mulla tuli keväällä Puolasta tilatut jo aikoja sitten ja tilasin nyt lisää, onko toi systeemi nopeutunut?
Ite just kokeilin nii huomattavasti nopeemmin kuin aikasemmi. Nyt meni n. 2 viikkoo ku paketti tuli mulle. Sillo joskus kesti yli kuukauden enne ku paketit ilmaantui mulle ku seikkaili ties missä.
Huono, ei olisi pitänyt tilata mitään sieltä. Kaksi pakettia tilattu 30.7. Ja 2.8. ja jääneet jumiin täällä kuvattuun tapaan jonnekkin. Näkyy Puolan postin seurannassa että lähtenyt maasta mutta ei ole päätynyt Suomen postille 😑
Minun Puolan paketti lähti 18.7. ja oli noudettavissa 30.7. Minusta ihan kohtuullinen toimitusaika.
Mulla meni heinäkuun lopulla tilatussa paketissa viikko ja 2pv, eli meni vähän yli arvioidun toimitusajan mut paljon nopeemmin kun sillon keväällä.
Mulla meni 1,5 viikkoa ja paketti tuli. Ja tuote oli sitä mitä piti ollakin.
Mulla tulossa kaksi pakettia puolasta. Molemmissa lukee siellä orlen paczka:ssa että paczka w innym kraju eli paketti toisessa maassa. Tuo on ilmoitettu toisessa paketissa 6 päivä, toisessa 5 ja nyt 9 päivä omapostissa lukee vain, että odottaa pakettia lähettäjältä. En tiiä sitte missä maassa ovat😆 Toivottavasti paketit saapuu kuitenkin.😁
Toinen paketeista tulikin jo hihi, toinen vielä tampereella tulossa👍🏻eli voin todeta että yllättävän nopeaa minulle tuli nämä Puolasta.
Paketti saapu 10 päivässä eli ihan arvion mukaan saapu, että ei omasta mielestä mitään ongelmaa nyt tossa postituksessa.
Mitä te Puolasta tilaatte? Musta ei ole mitään mua kiinnostavaa sikäläisillä myyjillä, niin vaan mietin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tosi monia tuotteita Puolasta ei pysty edes ostamaan, puuttuu se vihreä osta nyt. Ei siinä mitään, ei hirveästi huvittaisikaan sieltä tehdä ostoksia, mutta turhauttavaa selata tuotteita, joita ei voi ostaa.
Mistähän tuo johtuu? Voiko myyjä laittaa jonkin rajoituksen🤔
Ja miksi niitä tuotteita edes näytetään kun ei voi ostaakaan..
Vierailija kirjoitti:
Mitä te Puolasta tilaatte? Musta ei ole mitään mua kiinnostavaa sikäläisillä myyjillä, niin vaan mietin.
Juuri itselle tuli vastaan 8% kashmirsukkahousuja, siis uusia kaupan paketissa. Niitä olisin voinut harkita mutta todellakin jostain puuttuu OSTA-nappi kokonaan. Jonkun sainkin laitettua suosikiksi mutta itsellä on sieltä ensi viikolla rahaa tulossa omista myynneistä niin ostan vasta sitten jos ostan yleensäkään jotakin.
Miten kauan teillä on nyt kestänyt pakettien tulo Puolasta?
mulla lukee vain paketti on toisessa maassa tms 😅
Mulle on käynyt nyt ekaa kertaa Vintediä käytettyäni näiden puolalaisten myyjien suhteen niin, että kolme neljästä ei koskaan lähettänyt pakettia. Tilaus ei siis edes lähtenyt. Miksi pitää myydä jos ei ole aikomustakaan postittaa, en ymmärrä.
Mä meinasin tilata Puolasta huorhuorrhuohua huopatossut, en uskaltanut kävin Tallinnassa, kielimuuria pelkäsin. *
Että ihan kiva. En kyllä ikinä enää tilaa kuin suomalaisilta ja tanskalaisilta 😂 sinne meni 25 e..