Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Hajustettuihin vaatteisiin vinkiksi pesu pyykkietikan kanssa ja kuivaus ulkona..!
vähänkäytetty.fi toimii paremmin
Eilen tuli 2 pakettia Puolasta. 3 muuta jumittaa jossain.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan pikkeuksellisen voimakkaan tuoksuisia nämä Puola-vaatteet, vissiin siellä tosiaan käytetään vähän runsaammalla kädellä pesuaineita ja nimenomaan hajusteellisia sellaisia.
Siis joo, kolme tilaamaani tuotetta haisee kaikki ihan samalle voimakkaalle tuoksulle :D
Jee 20 pvä Puolasta lähetetty paketti tuli tänää, ja oli mitä piti. Ei mitää ongelmia. Tuli siis mielestäni aika nopeasti.
Toinen 16 pvä lähetetty tuli hyvitys vaikka seuranta näytti että lähetetty ja toisessa maassa. Ei mitää hajua missä paketti huitelee.
Myyjä lähetti 15.5 paketin, 20.5 päättyi seuranta orlenissa ja tänään paketti suomessa, hyvitys saatu jo joten seuraavaks kyselen vintediltä että miten maksun kanssa
Sain tänään kolme pakettia Puolasta ja nyt sitten pitää selvittää saako vinted vielä peruttua tuon maksun palautuksen mutta epäilen kun ovat niin kädetöntä sakkia
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksaa tilata jotain käytettyjä vaatteita Puolasta saakka... Ei voi kuin ihmetellä . Sanokaa nyt et ne on vielä jotain halpis laatua.... Mieluummin tilaan Ale myynnistä ja uutena jos tarviaa. Ja luulin ett tämä Vinted tilaukset tulee Suomesta.
Ei ne kaikki vaatetta ole. Trokarit ostaa Puolasta ja laittaa uudestaan myyntiin Suomessa. Saivat varmaan palvelun kertarysäyksellä tukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten kannattaa tehdä kun tiedän yhden myyjän myyvän mekkoa aitona mutta tiedän 99.9% varmuudella sen olevan feikki? Kannattaako jotenkin raportoida tämä myyjä vai antaa olla? En itse ole ostamassa mekkoa
Oon ilmiantanut näitä ihan urakalla ja joka kolmas menee ehkä läpi :D Paras oli kun joku myi Ralp Lauren hupparia missä pesulappuna joku Kiina-teksti, ilmiannoin fake product ja ylläpito katsoi ettei ole syytä poistaa tätä tuotetta :D antaa sitten olla, jos kerran saa noin räikeitä feikkejä myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten kannattaa tehdä kun tiedän yhden myyjän myyvän mekkoa aitona mutta tiedän 99.9% varmuudella sen olevan feikki? Kannattaako jotenkin raportoida tämä myyjä vai antaa olla? En itse ole ostamassa mekkoa
Oon ilmiantanut näitä ihan urakalla ja joka kolmas menee ehkä läpi :D Paras oli kun joku myi Ralp Lauren hupparia missä pesulappuna joku Kiina-teksti, ilmiannoin fake product ja ylläpito katsoi ettei ole syytä poistaa tätä tuotetta :D antaa sitten olla, jos kerran saa noin räikeitä feikkejä myydä.
Esimerkiksi Japanin markkinoille tehdyissä aidoissa tuotteissa on kyllä pesulaput japaniksi, joten tuo ei vielä kerro feikkiydestä mitään.
Kiinalaisista pesulapuista en tiedä. Nykyään kyllä kaikki merkit yrittävät kovasti Kiinan markkinoillekin, joten ei yllättäisi jos niitäkin lokalisoidaan.
Te joille Puolasta tullut paketti on jo hyvitetty ja paketti tuli kuitenkin teille. Miten olette maksaneet myyjälle? Tilisiirrolla? Vai oletteko noutaneet paketin ja olleet hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa etten ilmiantanut kun se myytiin tänään. Pyysin myyjältä todisteita aitoudesta ja hän sanoi ettei aijo niitä hankkia ja alkoi todella törkeäksi 🤣
Ilmeisesti heidän Vintedin mukaan kuitenkin sitten pitäisi jotenkin pystyä todistamaan tuotteen aitous?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa etten ilmiantanut kun se myytiin tänään. Pyysin myyjältä todisteita aitoudesta ja hän sanoi ettei aijo niitä hankkia ja alkoi todella törkeäksi 🤣
Ilmeisesti heidän Vintedin mukaan kuitenkin sitten pitäisi jotenkin pystyä todistamaan tuotteen aitous?
olen itse myös miettinyt että onko Vintedistä sittenkään niin turvallista ostaa merkkituotteita kun aspan taso on tuo.. olen itsekin ilmiantanut ihan selkeitä kusettajia, esimerkiksi sellaisia joissa selvästi sama henkilö on tehtaillut monta eri profiilia ja myy kaikissa jotain yhtä merkkituotetta ja tekstikin on aivan sama, toimitus on nopea, voit olla varma. Aiemmin uskoin että siellä täytyy todistaa tuotteen aitous mutta en enää 😅
En jaksa noita enää edes ilmiantaa kun se on turhaa. Toivottavasti kukaan ei noihin lankea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti heidän Vintedin mukaan kuitenkin sitten pitäisi jo
mitä nuo merkit missä liikkuu paljon feikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Te joille Puolasta tullut paketti on jo hyvitetty ja paketti tuli kuitenkin teille. Miten olette maksaneet myyjälle? Tilisiirrolla? Vai oletteko noutaneet paketin ja olleet hiljaa?
Mulla tilanne tämä: yksi myyjä oli saanut rahansa Vintediltä kun oli ottanut yhteyttä aspaan. Toinen myyjä ei ole vastannut mulle mitään, kun olen pyytänyt olemaan yhteydessä aspaan että miten saa rahansa/sovitaanko maksu keskenämme.
OmaPostin mukaan tänään tulossa neljä pakettia lisää, näistä kaikista olen myöskin hyvityksen saanut. Kerron myyjille saaneeni paketit ja kehotan olemaan yhteydessä aspaan, jos eivät sitä kautta saa niin sitten kai on sovittava tilisiirrolla maksu? Vai miten muut on toimineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilanne tämä: yksi myyjä oli saanut rahansa Vintediltä kun oli ottanut yhteyttä aspaan. Toinen myyjä ei ole vastannut mulle mitään, kun olen pyytänyt olemaan yhteydessä aspaan että miten saa rahansa/sovitaanko maksu keskenämme.
OmaPostin mukaan tänään tulossa neljä pakettia lisää, näistä kaikista olen myöskin hyvityksen saanut. Kerron myyjille saaneeni paketit ja kehotan olemaan yhteydessä aspaan, jos eivät sitä kautta saa niin sitten kai on sovittava tilisiirrolla maksu? Vai miten muut on toimineet?
Odottelen vielä myyjien vastausta asiasta mutta en aijo itse maksaa vintedin ulkopuolelta rahoja missään nimessä. Jos vinted ei saa asiaa toimimaan enkä voi sen takia maksaa tuotetta samalla hinnalla niin sitten voi olla että jää maksamatta. Kyllä heidän on saatava asia toimimaan ja kaikista parasta heidän uskottavuudelle olisi vain korvata nämä menetyksenä omasta pussistansa kerta eivät saaneet asioita toimimaan järkevässä ajassa.
Tilasin vintedin kautta aika monta pakettia puolasta kun en tiennyt tätä häslinkiä. Mitä veikkaatte, mahdanko saada paketit samalla tavalla jotain kuukautta myöhemmin vai ihan ajallaan kun paketit on tilattu tossa 22.5-25.5 aikavälillä?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Japanin markkinoille tehdyissä aidoissa tuotteissa on kyllä pesulaput japaniksi, joten tuo ei vielä kerro feikkiydestä mitään.
Juu siis kirjoitinkin tuohon että lapussa luki RALP Lauren, ilman H:ta lopussa :D ja siis pesulappu ihan selkeä halpis, kyllä sen erottaa noista premium merkeistä (useampi sivu yms)
Vierailija kirjoitti:
Myyjä lähetti 15.5 paketin, 20.5 päättyi seuranta orlenissa ja tänään paketti suomessa, hyvitys saatu jo joten seuraavaks kyselen vintediltä että miten maksun kanssa
Mitenhän tääkin on mennyt, että millä perusteella joillekin on hyvitelty maksuja ja joillekin ei. Tossa ylläkin hyvitetty kuun puolivälissä tehty ostos, kun taas itse en saanut hyvityksiä edes alkukuusta ostetuille (ja ne itse asiassa vihdoin saapuivat tänään).
No johonkin entisaikojen Huutikseen tai Toriin olisin ilmoittanut feikeistä, mutta minulta on kyllä mennyt luotto siihen, että asiakaspalvelu Vintedissä (tai ylipäätään missään enää nykyään) reagoisi mitenkään tuollaisiin raportteihin.