Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Moi Puolasta just tilasin, tuli reilussa viikossa tuote :) Odottaa siis vähän vielä täytyy mutta toimii jo huomattavasti paremmin.
Ei todellakaan. Ostaja maksoi multa ostamansa ostoksen, vein seuraavana päivänä postitettavaksi ja vajaassa viikossa perillä Puolassa.
Nyt olen omaa pakettiani odottanut jo kolmatta viikkoa ja ylihuomenna olisi juhlat mihin tilasin vaatteet.
Postissa näkyy, että odotetaan saapuvaksi.
Mielestäni olin hyvissä ajoin liikkeellä!
Ei paljon helpota, että tuotteesta saa rahat takaisin 25 päivän jälkeen!
Halusin kovasti tilata parit keräilyesineet Vintedistä ja just Puolasta kun samojen tuotteiden postit ja tullit ois päälle 40€ eBaysta... Mutta sitten en uskalla tilata puolasta niitä jos ei koskaan tule perille ja sit männöö rahat turhaan.. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tämän hetken toimitukset Puolasta toimivat?
Mulla on toimitukset kestänyt 2-3 viikkoa
Nyt olen tilannut muutaman paketin Puolasta. Ensimmäinen tuli ihan ajallaan mutta kaksi muuta lukee Puolan puolella että ovat toisessa maassa eli joutuivat postilimboon. Saa nähdä, tulevatko koskaan perille.
Itse en ole kyennyt tilaamaan koko puljusta mitään, koska osoitetta valittaessa vaihtoehtoina on vain aivan kummallisia vaihtoehtoja paikkakunnalta missä asun. En rupea arpomaan, minne paketti mahdollisesti päätyisi jos jonkun niistä valitsisin.
Saitko omapostin kautta ne automaatti koodit? Ett saat lunastettua paketin?
Itse ostin tänään yhden tuotteen puolalaiselta ja parin tunnin päästä tuli viesti, että tilaus on peruutettu. Nyt se tuote on kuitenkin taas hänellä myynnissä, mikähän juttu tuo on?
Kysymys: Tuleeko ne paketit ihan Postin kautta jos lähettäjä lähettää Puolasta? Ihan sillä kun olen autoton henkilö ja itselle ainut lähellä oleva toimipiste on nimenomaan Postin toimipiste. Eli ei tule paketit esim. Matkahuollon tai PostNordin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tänään yhden tuotteen puolalaiselta ja parin tunnin päästä tuli viesti, että tilaus on peruutettu. Nyt se tuote on kuitenkin taas hänellä myynnissä, mikähän juttu tuo on?
ei varmahan halunnu myydä Suomeen?
En ole Vintedistä ostanut mitään, mutta puolalaisesta nettikaupasta tilasin joskus muinoin Leviksen farkut. Sillon tuli paketti nopeesti perille. Kyseisellä firmalla olik varmaan tehtynä diili puolalaisen Postin kanssa, että saavat tavarat nopeesti ostajille.
Onko ketään lähettänyt tuotteita Suomesta Puolaan? Kuinka kauan kestänyt?
Kyllä on puolasta tullut pari pakettia eka tuli 5 päivässä toisella kesti 14 päivää
Postin kautta on mulle kaikki sieltä tullu
Tietääkö kukaan pystyykö asetuksista vaihtaa että haluais vaan suomalaisia ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te Puolasta tilaatte? Musta ei ole mitään mua kiinnostavaa sikäläisillä myyjillä, niin vaan mietin.
Villapeiton löysin edullisesti.
Huomasitteko että nyt vinted taas kaikessa hiljaisuudessa nostanu postituksen hintoja. Puolasta maksaa jo yli 5 euroa tilata. Ei kauheasti enää kannata jos ei ole joku kalliimpi tuote
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään lähettänyt tuotteita Suomesta Puolaan? Kuinka kauan kestänyt?
Kukaan.
Mitenkäs tämän hetken toimitukset Puolasta toimivat?