Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tuonne palautetta, että olette erittäin pettyneitä postikulujen nostamiseen ja tähän sekoiluun Puolan pakettien kanssa ja että aiotte mahdollisesti lopettaa tilaamisen. Jospa saataisiin postikulut takaisin alhaisiksi.
No ei varmasti saada, koska tuo postikulukampanja on ollut kampanja asiakkaiden hankkimiseksi. Ei Vinted niillä postikuluilla tienaa, vaan sillä Ostajan turva -maksulla. Postikulut menevät suoraan postien kassaan, Vinted vaan toimii niitä siirtävänä välikätenä.
No ei todellakaan tienaa millään pienellä ostajan turva -maksulla. 😂😂😂
Kolme lähetystä jo saapunut Puolasta mulle, ekana päivänä yksi, toisena kaksi, huomenna tulee taas ainakin yksi. Jee, varmaankin joka päivä tulee jotain kivaa mulle noin 33 päivän ajan!
Mulla yksi vihdoin päivittynyt!! Huomenna arvioitu saapuminen. Tosin tämä ei ollut ensimmäisiä ostoja Puolasta. Jos ne kuitenkin vielä tulee (EHKÄ) 🥹
Hauska miten jotkut ottaa niin raskaasti muiden paketit kun pitää alapeukuttaa ja marista kommenteissa :D
Nyt alkaa Puolalaiset myyjät hiillostamaan.. en ole saanut edes seurantakoodia ja heillä näkyy että paketti on noudettavissa. Aikamoista
Olen tilannut tuolta jo 40 pakettia, AHHHHHH mmmMmmMmmHhhhhHhhHh!!!!!!! Ja tilaan monia, monia paketteja lisää - LAUKKUJA, HOUSUJA, HAMEITA, PAITOJA, TOPPEJA, KORUJA, SISUSTUSTAVARAA. . . . . !!!! PALJON PALJON PALJON PAKETTEJA! ALAPEUKUTA TÄTÄ JOS SINUA VTUTTAA NIIN PALJON TÄMÄ TIETO ETTÄ ITKIT JA PASKOIT HOUSUUN!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut tuolta jo 40 pakettia, AHHHHHH mmmMmmMmmHhhhhHhhHh!!!!!!! Ja tilaan monia, monia paketteja lisää - LAUKKUJA, HOUSUJA, HAMEITA, PAITOJA, TOPPEJA, KORUJA, SISUSTUSTAVARAA. . . . . !!!! PALJON PALJON PALJON PAKETTEJA! ALAPEUKUTA TÄTÄ JOS SINUA VTUTTAA NIIN PALJON TÄMÄ TIETO ETTÄ ITKIT JA PASKOIT HOUSUUN!!!
Miksi tilaat slaaveilta roinaa, eikö omasi riitä. Miten aiot kierrättää kun tajuat ettei juuri mikään ollut odotusten arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta sinulla on selvästi henkisiä ongelmia joita mikään määrä halpatavaraa ei ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Hauska miten jotkut ottaa niin raskaasti muiden paketit kun pitää alapeukuttaa ja marista kommenteissa :D
Oon miettinyt ihan samaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Joku mielensä pahoittaja siellä jo laittoi sulle heti alapeukun 🙊
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siis useita paketteja tulossa.
AP
Ihanaa. Ihmiset tilailee ties mistä monta pakettia yhtä aikaa ja ensimmäsitä kertaa, eivätkä esim. kokeile jotain pikkutilausta esin.
Naurattaa teidän tyhmyytenne. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa Puolalaiset myyjät hiillostamaan.. en ole saanut edes seurantakoodia ja heillä näkyy että paketti on noudettavissa. Aikamoista
Sama. Pitää oikein rautalangalla vääntää eikä silti tunnu menevän jakeluun
Miettikää kuinka paljon pitää ihmisellä viirata päässsä, että roikkuu tässä ketjussa alapeukuttamassa ja poraamassa Vintedistä tilaamisen vääryyttä. 😂😂😂😂😂😂
Tämä Vintage ed tuntuu aivan hujaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Vintage ed tuntuu aivan hujaukselta.
Vintage ed? Hujaukselta?
Katsokaapa sitä s-postiin tulevaa kuittia, siinä lukee ne oikeat postikulut eli esim mulla yhdessä tilauksessa Ruotsista 6,74e ja siltä ale 5,05e eli maksoin 1,69e. Nyt näyttää nousseen 4e ja sit varmaan kohta tuonne 6,74
Tänään tuli Puolasta 12.5 lähetetty paketti.
Huomenna pitäisi tulla 3.5 lähetetty.
Sitten olisi vielä 2 pakettia Puolasta, mutta niihin ei vielä ole omapostissa päivittynyt mitään.
Noihin postitus hintoihin, niin kyllähän siellä tilatessa aina näkyi että alennus % postituksen kohdalla, joten olihan se tieto että ne nousee. Mutta yllätyin, että näin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lähetystä jo saapunut Puolasta mulle, ekana päivänä yksi, toisena kaksi, huomenna tulee taas ainakin yksi. Jee, varmaankin joka päivä tulee jotain kivaa mulle noin 33 päivän ajan!
Mitä helvettiä? Hae apua shoppailuriippuvuuteen.
Mitä te tilaatte Puolasta, onko olleet onnistuneita ostoksia?
Mutta kai Vintedille on jonkinlaiset sopparit noiden kuljetusliikkeiden kanssa ja voivat neuvotella alemmista hinnoista Vinted postituksille? Jos postarit kalliit -> ei ostoja (Vinted ei tienaa) -> ei postituksia (kuljetusliike ei tienaa).