Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinted ja tilaukset Puolasta

Vierailija
13.05.2024 |

Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.

Kommentit (697)

Vierailija
361/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kuinka paljon pitää ihmisellä viirata päässsä, että roikkuu tässä ketjussa alapeukuttamassa ja poraamassa Vintedistä tilaamisen vääryyttä. 😂😂😂😂😂😂

Tämä niin paljon 🙈 ilmeisesti liikaa aikaa, senkin toki vois käyttää hyödyksi

Vierailija
362/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lähetystä jo saapunut Puolasta mulle, ekana päivänä yksi, toisena kaksi, huomenna tulee taas ainakin yksi. Jee, varmaankin joka päivä tulee jotain kivaa mulle noin 33 päivän ajan! 

Mitä helvettiä? Hae apua shoppailuriippuvuuteen.

Shoppailuriippuvuus? Kenellä? Oletko ihan sekaisin? Hae apua tuohon tarpeeseesi diagnosoida tuntemattomia nettikirjoittelijoita ja samalla voit kysäistä kallonkutistajalta, että miksi sinua ahdistaa muiden ihmisten Vinted -tilaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te tilaatte Puolasta, onko olleet onnistuneita ostoksia?

Itse ostanut kodin sisustus juttuja ja lasten vaatteita. Ja yhden rubiini sormuksen. Hyviä ostoksia. Sisustus jutuissa osa uusia jotka hyviä lahjoiksi

Vierailija
364/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut merkkivaatteita yksityisiltä myyjiltä joilla hyvät arvostelut. Hyviä kokemuksia.

Vierailija
365/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla sama homma.

paketti jätetty 2.5 eikä seuranta enää toimi ollenkaan eikä suomen posti näytä mitään.

Vierailija
366/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3.5 ja 4.5 lähetetyt paketit tullu postille, maanantaina pitäis olla perillä :) Kaks muuta 2.5 ja 3.5 lähetettyä on vielä jossain

Vierailija
367/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Vintage ed tuntuu aivan hujaukselta.

Vintage ed? Hujaukselta?

Tässä on Helena....

No ei takuula ole Helena, ja tilata nyt ent. itä-euroopasta jotain roinaa. On ollut lämmintä, onko iskenyt joku lämpöhalpaus. 

Vierailija
368/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne foorumille pitää tulla spoilaamaan aiheen vierestä ulkopuolisten joita itse tämä tilanne Vintedin kanssa ei kosketa? Se on ihan jokaisen oma päätös mistä tilaa ja mitä. 

Vierailija
369/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saapui just yksi Puolan paketti! Jokunen vielä matkalla, mut näköjään pientä toivoa on :)

Vierailija
370/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy, että kolmesta kaksi pakettia tullut tänään Suomeen ja huomenna haettavissa! 😊 Ja tilattu 1.5. 😄

Vierailija
371/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tuonne palautetta, että olette erittäin pettyneitä postikulujen nostamiseen ja tähän sekoiluun Puolan pakettien kanssa ja että aiotte mahdollisesti lopettaa tilaamisen. Jospa saataisiin postikulut takaisin alhaisiksi.

Juu varmasti 😂

Vierailija
372/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lähetystä jo saapunut Puolasta mulle, ekana päivänä yksi, toisena kaksi, huomenna tulee taas ainakin yksi. Jee, varmaankin joka päivä tulee jotain kivaa mulle noin 33 päivän ajan! 

Mitä helvettiä? Hae apua shoppailuriippuvuuteen.

Shoppailuriippuvuus? Kenellä? Oletko ihan sekaisin? Hae apua tuohon tarpeeseesi diagnosoida tuntemattomia nettikirjoittelijoita ja samalla voit kysäistä kallonkutistajalta, että miksi sinua ahdistaa muiden ihmisten Vinted -tilaukset.

Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia.

Vierailija
373/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 13.5., tänään tuli saapumisilmoitus. Oli nopea toimitus!

Vierailija
374/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen suuntaan kulkee näemmä kuitenkin, 16.5 lähetetty ja tänään oli Puolassa jo perillä ja noudettu. Eli 4 arkipäivässä.

Vierailija
375/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiseen suuntaan kulkee näemmä kuitenkin, 16.5 lähetetty ja tänään oli Puolassa jo perillä ja noudettu. Eli 4 arkipäivässä.

Mulla ei, lähetin kaksi pakettia yli viikko sitten Puolaan ja vasta eilen illalla lähtenyt vantaalta. 

Vierailija
376/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin 3 mekkoa itselleni ja yhden paidan. Paidassa laput kiinni. 2 mekkoa nyt tullut ja onneksi oli kuvatun ja luvatun kaltaiset, mutta jossain niin hajusteissa/hajuvedessä/huuhteluaineessa pyöritetty, että ei varmaan yhdessä pesussa lähde pois. Ja mekot oli siis ihan henkkamaukkaa menneiltä vuosilta, joita en sillon kerennyt ostamaan, ja nyt vihdoin sain ne.

Enkä oo muuten ennen ostanut käytettyä vaatetta itselleni!

Vierailija
377/697 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapa varovaisia sen Vintedin kanssa.

Näin suosikkipalvelussa huijataan vain uskomaton tuuri pelasti turkulaisnaisen

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010444584.html

Vierailija
378/697 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaapa varovaisia sen Vintedin kanssa.

Näin suosikkipalvelussa huijataan vain uskomaton tuuri pelasti turkulaisnaisen

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010444584.html

No siis jos on niin tyhmä että menee sovelluksesta jonkun laittaman linkin sivuille niin sitten voi käydä noin :D 

Vierailija
379/697 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu nyt normihuijauksiin ja pitäisi olla välttäminen ihan kaikille selkeä. Outoja linkkejä ei klikata eikä anneta varsinkaan omia tietoja niissä. 

Vierailija
380/697 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Vintedissä tosiaan tarvitse mitään omia korttitietoja luovuttaa mihinkään tuotetta myydessä.